Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Синьова Є. П. 
Рельєфно-крапкове письмо сліпих. Шрифт Л.Брайля : Навч. посіб. для спец. "Дефектологія" / Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 112 c. - укp.

Охарактеризовано унікальну систему рельєфно-крапкового шрифту, вивчення якої дозволяє зрозуміти значення писемності в житті та діяльності сліпих людей, свідомо оволодіти навичками письма і читання, методикою навчання цьому незрячих людей різних вікових категорій.

Охарактеризована уникальная система рельефно-точечного шрифта, изучение которой позволяет понять значение письменности в жизни и деятельности слепых людей, сознательно овладеть навыками письма и чтения, методикой обучения этому незрячих людей разных вековых категорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Покутнєва С. 
Концептуальні підходи до розроблення підручника "Світ навколо тебе" для слабозорих учнів за системою Д. Ельконіна та В. Давидова / С. Покутнєва // Дефектологія. - 2011. - № 3. - С. 24-33. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено концепцію сучасного підручника розвивального навчання для учнів, які недобачають. Зазначено, що сучасні підручники зорієнтовані на розвиток в учнів основ і правил емпіричного мислення, що дає лише абстрактні результати наукового пізнання. Подано пропозицію про створення оригінальних підручників для учнів з глибокими порушеннями зору, які б були зорієнтовані на розвивальне навчання. Виявлено характерні труднощі та помилки, з якими стикаються учні у процесі засвоєння понять. Вказано на типові прорахунки вчителя та авторів підручників, які призводять до помилок в опануванні школярами понять. Здійснено класифікацію видів понять, визначено основні критерії їх засвоєння. Розкрито теоретичні положення, щодо побудови текстів як основного структурного компонента підручника. Враховано рівні складності тексту підручників, зокрема, предметний, логічний та мовний, для дітей різного віку, які недобачають. Сформульовано спільні та відмінні підходи до формування текстів нового підручника для дітей з глибокими порушеннями зору з курсу "Я і Україна" у порівнянні з підручниками для учнів масової школи, мету уроків з компенсаторного розвитку, мету уроків курсу "Я і Україна", вимоги до знань, умінь та навичок. Обгрунтовано теоретичне та практичне значення запропонованої концепції.

Представлена концепция современного учебника развивающего обучения для слабовидящих учеников. Указано, что современные учебники ориентированы на развитие у учащихся основ и правил эмпирического мышления, что дает только голые и абстрактные результаты научного познания. Дано предложение о создании оригинальных учебников для учащихся с глубокими нарушениями зрения, которые были бы ориентированы на развивающее обучение. Выявлены характерные трудности и ошибки, с которыми сталкиваются учащиеся в процессе усвоения понятий. Указаны типичные просчеты учителя и авторов учебников, которые приводят к ошибкам в освоении школьниками понятий. Осуществлена классификация видов понятий, определены основные критерии их усвоения. Раскрыты теоретические положения, относительно построения текстов как основного структурного компонента учебника. Учтены уровни сложности текста учебников, в частности предметный, логический и языковой, для слабовидящих детей разных возрастов. Сформулированы общие и отличительные подходы к формированию текстов нового учебника для детей с глубокими нарушениями зрения по курсу "Я и Украина" по сравнению с учебниками для учащихся массовой школы, цель уроков по компенсаторному развитию, цель уроков курса "Я и Украина", требования к знаниям, умениям и навыкам. Обосновано теоретическое и практическое значение предложенной концепции.

Presents the concept of the modern textbook of developmental education for the visually impaired students. Stated that currently existing textbooks focused on the development of students the basics and rules of empirical thinking, which gives only thebare and abstract results of scientific knowledge. Filed a proposal to create original textbooks for students with profound visual impairment that would focus on developing education. The characteristic difficulties and errors encountered by students in the process of learning concepts. Typical errors are indicated teachers and textbook authors, which lead to errors in the development of students of concepts. Carried out a classification of concepts. Identifies the key criteria for learning concepts. Discovered theoretical concepts that form the basis of the text as the main structural component of the textbook. Into account levels of complexity of the text books, in particular objective, logical and linguistic, for visually impaired children of different ages. Formulated common and distinctive approaches to the formation of a new text book for children with profound visual impairment in the course of "I and the Ukraine" as compared to textbooks for students in regular school, the purpose of lessons on compensatory Development Objective of the course, "I and Ukraine", claims to knowledge , abilities and skills. The theoretical and practical significance of the proposed concept.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.215.1

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рельєфно-крапкове письмо сліпих. Шрифт Л. Брайля : підруч. для студентів ВНЗ, які навчаються за напрямом підгот. 6.010105 "Корекційна освіта. Тифлопедагогіка" / Є. П. Синьова, Л. Г. Медведок, Т. М. Гребенюк, Г. П. Серпутько; ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Кафедра, 2015. - 335 c. - Бібліогр.: с. 325-335 - укp.

Висвітлено історичні аспекти виникнення писемності для сліпих. Розкрито специфічні особливості читання, письма й утворення рельєфно-крапкових знаків за системою Л. Брайля. Охарактеризовано психологічні механізми розвитку дотикового сприймання, формування цілісного образу брайлівських знаків. Викладено психолого-педагогічні та методичні засади навчання рельєфно-крапкового читання та письма шрифтом Л. Брайля людей з глибокими порушеннями зору різних вікових категорій. Увагу приділено модифікаціям зазначеного шрифту, математичним, розділовим та іншим знакам у системі Л. Брайля, методиці мануального ознайомлення з формою предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рельєфно-крапкове письмо. Шрифт Л. Брайля : підруч. для студентів ВНЗ, які навчаються за спец. 016 "Спеціальна освіта (тифлопедагогіка)" / Є. П. Синьова, Л. Г. Медведок, Т. М. Гребенюк, Г. П. Серпутько; ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - 3-тє вид., перероб. і допов. - Київ : Кафедра, 2019. - 331 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку писемності для незрячих. Розкрито основні принципи формування рельєфно-крапкового шрифту (РКШ) Л. Брайля. Описано механізми та специфіку дотикового читання РКШ. Викладено методику розвитку дотикового сприймання. Розглянуто психолого-педагогічні та методичні засади навчання рельєфно-крапкового читання та письма шрифтом Л. Брайля людей із глибокими порушеннями зору різних вікових категорій. Подано інформацію щодо особливостей навчання друкування на брайлівській машинці. Викладено основи нотного запису РКШ Л. Брайля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.270 + Ч433.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського