![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433.221.03$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Купрас В. В. Педагогічне керівництво роботою з книгою учнів початкових класів зі зниженим зором : автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Купрас; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 24 c. - укp.Вперше в Україні досліджено проблеми педагогічного керівництва роботою з книгою учнів початкових класів зі зниженим зором. Розроблено й апробовано модель комплексного педагогічного керівництва процесом самостійної читацької діяльності учнів та експериментально перевірено методику її реалізації у початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим зором. Досліджено вплив якісного педагогічного керівництва на даний процес. Вивчено основні передумови розвитку самостійної читацької діяльності в учнів молодшого шкільного віку. Визначено рівень розвитку читацької самостійності в учнів початкових класів зі зниженим зором як показника якості педагогічного керівництва роботою з книгою. Виявлено, що розроблена методика забезпечує підвищення рівня сформованості навичок самостійної читацької діяльності учнів зі зниженим зором за умов якісного педагогічного корекційно спрямованого керівництва даним процесом. Ефективність запропонованої методичної системи обгрунтовано теоретично й підтверджено експериментально. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.03
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА357764 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Куненко Л. О. Концепція сучасного підручника з музики для слабозорих учнів підготовчого - I класів / Л. О. Куненко // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Визначено актуальність розробки концепції "Музичного букваря" для слабозорих дітей підготовчих - І класів. Розкрито теоретичне значення та практичну цінність концепції. Акцентовано увагу на новизні концепції, яка визначається, зокрема, тим, що вперше запропоновано і обгрунтовано модульно-інтеграційну модель структурування "Музичного букваря". Розглянуто особливості підручника: універсальність; об'єднання напрямів і функцій підручникотворення загальноосвітньої і спеціальної шкіл; способи фіксації навчальних елементів музичної освіти; тифлологічні вимоги до побудови і змісту підручника; принципи, які покладені в основу укладання підручника; функції підручника (предметно-інформаційна, мотиваційна, гедоністична, пізнавально-евристична тощо). Конкретизовано умови, від виконання яких залежатиме процесуальна якість "Музичного букваря". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.03 + Щ31р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Чопик Л. І. Формування навичок просторового орієнтування в старших дошкільників зі зниженим зором : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. І. Чопик; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 17 c. - укp.Досліджено проблему формування навичок просторового орієнтування в старших дошкільників зі зниженим зором. Просторове орієнтування розглянуто як необхідну умову реалізації їх власних потреб і можливостей, подолання ізольованості й успішної інтеграції в соціум однолітків з нормальним зором і потребує цілеспрямованого процесу його формування. Визначено компоненти, розроблено показники та критерії щодо рівнів сформованості навичок просторового орієнтування в дошкільників зі зниженим зором. Встановлено особливості формування навичок просторового орієнтування в таких дошкільників, що полягають у дотриманні методичних умов. Обгрунтовано та розроблено комплексну методику формування навичок просторового орієнтування у старших дошкільників зі зниженим зором, уточнено зміст, визначено напрями корекційної роботи, розкрито організаційні форми, методи та прийоми. Статистично підтверджено ефективність запропонованої методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.03
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА425748 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|