Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч434$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кратт О. А. 
Методологічні основи формування кон'юнктури ринку послуг вищої освіти : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.09.01 / О. А. Кратт; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк, 2004. - 35 c. - укp.

Визначено проблеми, пов'язані з адаптацією вищої освіти до умов функціонування соціально-орієнтованої ринкової економіки. Уточнено зміст поняття "формування кон'юнктури" як механізму відтворення пропорції попиту та пропозиції. Переосмислено співвідношення об'єктивного та суб'єктивного щодо ролі ВНЗ у формуванні кон'юнктури ринку послуг вищої освіти. Доведено необхідність використання причинно-наслідкового підходу в науковому пізнанні даного процесу. Структуровано типологічні риси вищої освіти у контексті формування кон'юнктури. Реалізовано комплексний підхід щодо створення інформаційної бази дослідження та запропоновано модель вибору напрямків і методів наукового пізнання формування кон'юнктури. Систематизовано його просторові, часові та товарно-галузеві параметри. Класифіковано послуги вищої освіти та запропоновано кількісне вираження закономірностей формування кон'юнктури за допомогою методу квантифікації. Виконано інтегровану рейтингову оцінку селективних переваг вищих навчальних закладів на різних рівнях ієрархії ринку. Здійснено прогноз розвитку кон'юнктури послуг у даній сфері з використанням нейромережевих методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч434(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пальчиков В. І. 
Правові проблеми вдосконалення організації діяльності та управління у сфері освіти : Автореф. дис... канд. юрид. наук / В. І. Пальчиков; Ін-т законодавства Верховн. Ради України. - К., 2005. - 16 c. - укp.

Проаналізовано організаційно-правові засади удосконалення державного управління у сфері освіти. Досліджено функції, завдання та зміст управління освітою. Охарактеризовано систему органів управління освітою, визначено їх повноваження та компетенцію. Показано місце органів громадського самоврядування в управлінні освітою. Розглянуто порядок утворення навчальних закладів, їх функціонування, перевірки та контролю діяльності, ліцензування та акредитації. Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних і практичних проблем щодо удосконалення управління у сфері освіти, підвищення ефективності діяльності системи органів виконавчої влади, організаційних засад науково-методичного забезпечення та міжнародної співпраці у сфері освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч434(4УКР) к20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Глушенко К. О. 
Проблема формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей у спеціальній літературі США та Великої Британії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / К. О. Глушенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасні наукові підходи британських та американських учених щодо обгрунтування загальної концепції комунікації та розробки засобів формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей. Запропоновано визначення понять "комунікативна компетентність", "комунікативна компетенція", "комунікативні уміння та навички" стосовно сліпоглухих дітей. Визначено основні комунікативні компетенції, якими мають оволодіти такі діти, розглянуто доступні їм засоби спілкування та методику їх навчання. Проведено порівняльне дослідження вітчизняних і зарубіжних технологій формування комунікативної компетентності сліпохлухих дітей, показано їх переваги та недоліки. Обгрунтовано наукові підходи щодо оптимізації корекційної роботи зі сліпоглухими дітьми, спрямовані на формування у них комунікативної компетентності. Розроблено методичні рекомендації щодо їх впровадження у навчально-виховний процес спеціальних закладів для таких дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434.4(4ВЕЛ) + Ч434.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Форостян О. І. 
Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей / О. І. Форостян // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 222-226. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано в теоретико-методологічному плані корекційні та психолого-педагогічні умови для дітей зі складними порушеннями. Визначено шляхи їх реалізації в системі фізичного виховання. Розглянуто історію становлення корекційної допомоги сліпоглухонімим особам, зокрема, діяльність відомого ученого І. А. Соколянського. Охарактеризовано три етапи розвитку сліпоглухої дитини, яка виховується поза умовами спеціального навчання, а саме: доконтактний період, період предметно-діючого спілкування та період виникнення природних жестів. Акцентовано на значенні сфери спеціального навчання для сліпоглухої дитини, де у процесі спільної з вихователем діяльності вона засвоює функціональне призначення предметів, сенс дій, у неї формується поведінкова система і людська психіка. Зосереджено увагу на фізичному вихованні сліпоглухих дітей, яке є не тільки засобом покращення їх соматичного стану, зміцнення м'язової системи, а й засобом компенсації та корекції множинного дефекту. Виокремлено комплексну програму та методичні рекомендації з організації фізичного виховання дітей зі складними сенсорними порушеннями 10 - 17 років Б. Т. Долинського.

Обоснованы в теоретико-методологическом плане коррекционные и психолого-педагогические условия для детей со сложными нарушениями. Определены пути их реализации в системе физического воспитания. Рассмотрена история становления коррекционной помощи слепоглухонемым лицам, в частности деятельность в этой области известного ученого И. А. Соколянского. Охарактеризованы три этапа развития слепоглухого ребенка, который воспитывается вне условий специального обучения, а именно: доконтактный период, период предметно-действенного общения и период возникновения природных жестов. Отмечено значение сферы специального обучения для слепоглухого ребенка, где в процессе совместной с воспитателем деятельности он усваивает функциональное назначение предметов, смысл действий, у него формируется поведенческая система и человеческая психика. Сосредоточено внимание на воспитании слепоглухих детей, которое является не только средством улучшения их соматического состояния, укрепления мышечной системы, но и средством компенсации и коррекции множественного дефекта. Выделена комплексная программа и методические рекомендации по организации физического воспитания детей со сложными сенсорными нарушениями 10 - 17 лет Б. Т. Долинского.

grounded in theoretical and methodological terms of corrective and psycho-pedagogical conditions for children with complex disorders. The ways of their implementation in a system of physical education. The history of the formation of a correctional aid deaf and blind persons, in particular the activities in this area of the famous scientist I. A. Sokoljansky. Characterized by three stages of development of deaf and blind child who is brought up outside the terms of special education, namely: dokontaktny period, the subject-effective communication and the period of natural gestures. Noted the value of the field of special education for deaf and blind children, where in the process of joint activity with the tutor, he learns the functional purpose of objects, the sense of action, he formed the behavioral system and the human psyche. Focus attention on educating deaf and blind children, which is not only a means to improve their physical condition, strengthen the musculoskeletal system, but also a means of compensation and correction of multiple defects. Isolated a complex program and guidelines for the organization of physical education of children with complex sensory impairments 10-17 B. T. Dolinsky.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч434.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Глушенко К. О. 
Формування комунікативної компетентності сліпоглухих дітей : навч.-метод. посіб. / К. О. Глушенко. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 195 c. - Бібліогр.: с. 180-195 - укp.

Викладено теоретичні засади формування комунікативної компетентності. Розкрито психолого-педагогічні особливості комунікативного розвитку сліпоглухих дітей. Розглянуто системи формування комунікативної компетентності у таких дітей. Обгрунтовано принципи формування комунікативної компетентності у дітей із вродженою сліпоглухотою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434.241.2 + Ш141.14-917.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Екало С. П. 
Новаторство Івана Соколянського і його освітня діяльність у місті Умані Черкаської області / С. П. Екало // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 148-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено новаторські ідеї І. Соколянського як громадського діяча, науковця та педагога-практика. Увагу приділено уманському періоду його освітньої діяльності. Зазначено, що життя і творчість О. Скороходової демонструють дієвість принципів новаторської педагогічної системи І. Соколянського.

Освещены новаторские идеи И. Соколянского как общественного деятеля, научного работника и педагога-практика. Внимание уделено уманскому периоду его образовательной деятельности. Указано, что жизнь и творчество О. Скороходовой демонстрируют эффективность принципов новаторской педагогической системы И. Соколянского.

The article is devoted to the innovatory ideas of the public man, scientist and practicing teacher Ivan Sokolyansky. A special attention is given to the Uman period of his work. Olha Skorohodova's life and work demonstrate the effectiveness of I. Sokolyansky's innovatory pedagogical system principles.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434.3(4УКР)62-8

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Menabde T. 
Comparative analysis of educational systems in Georgia and abroad = Сравнительный анализ образовательных систем в Грузии и за рубежом / T. Menabde, N. Otkhozoria, N. Giorgobiani // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Рассмотрены критерии оценки учащихся, характеристики системы образования, нормы и методы оценки, стандарты оценки знаний и проанализированы сходства и различия образовательных систем между Республикой Грузия, западной культурой, Китайской Народной Республикой, постсоветскими республиками и Соединенными Штатами Америки. Помимо национальной стратегической цели Грузии по вступлению в Европейский Союз, для нас особенно важно участвовать в образовательных процессах Европы, целью которых является создание целостного европейского образовательного пространства. Несмотря на эту цель, рассмотрев европейские и азиатские (на примере Республики Китай) критерии и методы высшего образования для оценки уровня знаний, мы можем наблюдать, что есть сходства и различия. Несмотря на эти различия, китайская система образования имеет много общего с европейской системой образования. На первый взгляд, нет никаких существенных различий между восточными и западными системами образования. Дети проходят в основном аналогичные этапы обучения, независимо от возрастания на Востоке или Западе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434(0) + Ч34(5ГРУ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кобижча Н. І. 
Педагогічна спадщина Б. Грінченка в контексті концепції life-long-learning / Н. І. Кобижча // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2017. - Вип. 25. - С. 217-223. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади концепції освіти впродовж життя (life-long-learning) крізь призму педагогічної спадщини Б. Грінченка. Стверджується, що в його особі українська педагогічна теорія і практика розвивалися не лише в руслі тогочасної європейської освітньо-виховної парадигми, а й містили вихідні положення, що актуалізувалися в стратегії life-long-learning. Українським Просвітителем розуміння людини, як вищої цінності, покладено в основу національної освіти, а одним із завдань "освіти впродовж життя", вибудуваної на гуманістичних принципах, як і самої освітньо-просвітницької й культурницької діяльності Б. Грінченка, є збагачення інтелекту людини, її творчої енергії й духовно-моральних сил. Чотири базові принципи освіти (вчитися, щоб бути, знати, робити і жити разом) з огляду на проблеми, що постають перед людством у реальному світі, є актуальними і сьогодні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5-8 Грінченко Б. + Ч434(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дичко В. В. 
Вплив рухливих ігор на корекцію порушень сенсорного сприйняття у дітей із патологією зору : [монографія] / В. В. Дичко, Т. А. Євтухова, Д. В. Дичко; Донбаський державний педагогічний університет. - Вид. 2-ге, допов. - Слов'янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. - 159 c. - Бібліогр.: с. 142-159 - укp.

Висвітлено розробку та апробацію патогенетично орієнтованих рухливих ігор професійно-побутової спрямованості на уроках фізичного виховання для корекції порушень сенсорного сприйняття у дітей із патологією зору, спрямованих на попередження прогресу патологічного процесу і розвиток психомоторних якостей. Результати дослідження означених питань сприятимуть практичній роботі при порівняльній оцінці ефективності застосування рухливих ігор на уроках фізичного виховання корекційної програми фізичної реабілітації при різних порушеннях рухових функцій. Розглянуто медико-біологічні, психолого-педагогічні аспекти корекційно-виховної роботи з дітьми з патологією зору. Окреслено анатомо-фізіологічну і психічну характеристику дітей із патологією зору, особливості моторики дітей із патологією зору, теоретичні і методичні аспекти використання рухливих ігор у корекційно-виховній роботі зі школярами з патологією зору тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2-5 + Ч434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Навчання дітей із порушеннями слуху : навч.-метод. посіб. / С. В. Кульбіда, С. В. Литовченко, О. М. Таранченко, В. В. Жук, О. Ф. Федоренко, В. В. Литвинова. - Харків : Ранок, 2019. - 215 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами. Представлено ефективне технологічне забезпечення спеціального та інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху. Наведено методичні рекомендації щодо організації освітнього середовища та запропоновано специфічні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68502 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського