Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.328$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Пріданнікова О. М. 
Особливості педагогічного керівництва самовихованням учнів старших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Пріданнікова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено засади формування самовиховання підлітків, його теоретичні та методичні засади. Проведено класифікацію методів самовиховання, визначено особливості застосування у роботі з розумово відсталими підлітками. Науково обгрунтовано концепцію поетапного формування їх здатності до самовиховання. Доведено, що така здатність зумовлена певними властивостями, а саме: глибиною, випуклістю "я-образу", прагненням набути позитивних особистісних рис, знаннями та вміннями використовувати засоби самовиховання, саморегуляцією поведінки. Внаслідок цілеспрямованої педагогічної роботи розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему керівництва самовихованням розумово відсталих підлітків. За результатом впровадження методики поетапного формування здатності учнів старших класів допоміжної школи до самовиховання виявлено зростання особистісної зрілості учнів та підвищення рівня їх здатності до самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.328 + Ч435.38

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА345215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пріданнікова О. М. 
Характеристика прагнення розумово відсталих підлітків покращити власну поведінку / О. М. Пріданнікова // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 16-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження самовиховання у виховний процес допоміжної школи. Здійснено аналіз співвідношення між "я-реальним" та "я-ідеальним" розумово відсталих підлітків. Визначено рівні наявності прагнення покращувати власну поведінку: високий, середній, низький. Основні результати дослідження відображені на схемах. З'ясовано, що однією з передумов до самовиховання є наявність прагнення покращити власну поведінку, усвідомлення підлітком невідповідності власного "я" ідеальному образу і готовність змінюватися.

Освещена проблема внедрения самовоспитания в воспитательный процесс вспомогательной школы. Проанализировано соотношение между "я-реальным" и "я-идеальным" умственно отсталых подростков. Определены уровни наличия стремления улучшать собственное поведение: высокий, средний, низкий. Основные результаты исследования отображены на схемах. Выяснено, что одной из предпосылок к самовоспитанию есть наличие стремления улучшить собственное поведение, осознание подростком несоответствия собственного "я" идеальному образу и готовность изменяться.

The article is dealt with the problem of the self-education into the educational process of the auxiliary school; the actuality of the problem is determined, the short analysis of the scientific investigations concerning the question of correlations between УI-realФ and УI-ideal' of the mentally-retarded teenagers is done and the pupils who decided to improve their behavior are found.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч435.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського