Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Вержиховська О. М. 
Формування моральних якостей у розумово відсталих молодших школярів у позакласній виховній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. М. Вержиховська; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2001. - 21 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми морального розвитку дітей з обмеженими розумовими можливостями. Запропоновано шляхи вирішення проблеми на підставі вивчення педагогічного забезпечення формування в учнів молодших класів допоміжної школи моральних якостей в процесі позакласної виховної роботи. Визначено складові вивчення та формування моральних якостей, показники та критерії оцінювання, розроблено методику їх дослідження в учнів допоміжної школи. Виявлено особливості прояву моральних якостей у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. Розроблено цілісне педагогічне забезпечення їх формування в учнів, а саме: спеціальний добір змісту, методичних засобів і організаційних форм поетапного становлення компонентів морального розвитку відповідно до їх сутності, характеристик, особливостей прояву у дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ляшенко О. О. 
Правове виховання учнів з вадами інтелектуального розвитку в навчально-виховному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. О. Ляшенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 24 c. - укp.

Проаналізовано шляхи становлення правового виховання, конкретизовано й уточнено понятійний апарат правового виховання. Модернізовано зміст правової освіти розумово відсталих дев'ятикласників з урахуванням перспектив їх післяшкільної соціалізації. Встановлено критерії та рівні сформованості правової свідомості школярів IX класів з вадами інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єросова С. А. 
Педагогічні умови формування усвідомлення та застосування дисциплінарних норм молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку / С. А. Єросова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 172-175. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Науково обгрунтовано специфіку психолого-педагогічного підходу до формування усвідомлення та застосування правил дисциплінованої поведінки дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.23 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савіцька Г. І. 
Дослідження стану сформованості морально-етичної поведінки у розумово відсталих учнів / Г. І. Савіцька // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 30-33. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено методику і основні напрями дослідження морально-етичної вихованості учнів допоміжної школи. На прикладі вивчення програми з соціально-побутового орієнтування висвітлено досвід цілеспрямованого формування морально-етичних норм поведінки учнів. Акцентовано увагу на ролі бесід, сюжетно-рольових ігор та створенні ситуацій морального вибору у педагогічному процесі. Наголошено на трьох етапах роботи з формування морально-етичних норм поведінки у формувальному експерименті. Розкрито мету і змістово-когнітивний, мотиваційний та поведінковий компоненти механізму перетворення моральних норм в поведінку учня. Охарактеризовано базові критерії для розвитку в учнів морально-етичних норм. Відображено поняття "критерії морально-етичних норм поведінки". Розкрито зміст достатнього, середнього і низьких рівнів морально-етичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Левицький В. Е. 
До питання про екологічне виховання учнів старших класів з порушеним інтелектом / В. Е. Левицький // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 106-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано процес опанування природознавства та екологічного виховання в старших класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з порушеним інтелектом. Розглянуто шляхи та умови підвищення ефективності навчально-виховного процесу з даного напрямку. Зроблено висновок, що головною умовою успішного формування в учнів екологічної культури є вміле поєднання навчального матеріалу екологічного змісту з практичною діяльністю школярів у навколишньому середовищі.

Проанализирован процесс овладения естествознания и экологического воспитания в старших классах специальной общеобразовательной школы для детей с нарушенным интеллектом. Рассмотрены пути и условия повышения эффективности учебно-воспитательного процесса по данному направлению. Сделан вывод, что главным условием успешного формирования в учащихся экологической культуры является умелое сочетание учебного материала экологического содержания с практической деятельностью школьников в окружающей среде.

On the basis of a theoretic experimental study the article presents an analysis of the acquisition of material in Environmental Studies by high-school students with learning disabilities. The author examines ways of enhancing the effectiveness of the curriculum and comes to the conclusion that the main condition for successful acquisition of knowledge about the environment is a combination of classroom instruction with practical activities in a natural setting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.27

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гаман А. М. 
Програма правової освіченості дітей, які потребують корекції розумового розвитку / А. М. Гаман // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 41-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито зміст програми, її мету й основні завдання. Підсумовано, що програма є доступною для розумово відсталих школярів, розрахованою на засвоєння її кожною дитиною у відповідності до віку та психофізіологічних особливостей. Підсумовано, що правові знання вихованців не можуть бути систематичними і залишаються на рівні елементарних правових уявлень та основних понять, тому завданням педагогічного колективу є надання цим знанням і вмінням практичної спрямованості, вміння бачити їх відбиток у позитивних проявах правомірної поведінки учнів.

Раскрыто содержание программы, ее цель и основные задачи. Подытожено, что программа доступна для умственно отсталых школьников, рассчитана на усвоение ее каждым ребенком в соответствии с возрастом и психофизиологическими особенностями. Подытожено, что правовые знания воспитанников не могут быть систематическими и остаются на уровне элементарных правовых представлений и основных понятий, поэтому задачей педагогического коллектива является предоставление этим знаниям и умениям практической направленности, умение видеть их отражение в положительных проявлениях правомерного поведения учащихся.

Contents of the program, it's purpose and main tasks have been exposed. It's been summed up that the program was accessible for the pupils with mental backwardness, counted on mastering it by every child to a certain extent in accordance with the age and psycho-physiological features. It's been summed up, that legal knowledge of pupils cannot be systematic and remain at the level of elementary legal conceptions and basic ideas, that is why the task of pedagogical collective is to give this knowledge and skills a practical orientation, an ability to see their imprint in the positive displays of good behavior of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського