Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.352.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ляшенко О. О. 
Правове виховання учнів з вадами інтелектуального розвитку в навчально-виховному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. О. Ляшенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 24 c. - укp.

Проаналізовано шляхи становлення правового виховання, конкретизовано й уточнено понятійний апарат правового виховання. Модернізовано зміст правової освіти розумово відсталих дев'ятикласників з урахуванням перспектив їх післяшкільної соціалізації. Встановлено критерії та рівні сформованості правової свідомості школярів IX класів з вадами інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гаман А. М. 
Програма правової освіченості дітей, які потребують корекції розумового розвитку / А. М. Гаман // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 41-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито зміст програми, її мету й основні завдання. Підсумовано, що програма є доступною для розумово відсталих школярів, розрахованою на засвоєння її кожною дитиною у відповідності до віку та психофізіологічних особливостей. Підсумовано, що правові знання вихованців не можуть бути систематичними і залишаються на рівні елементарних правових уявлень та основних понять, тому завданням педагогічного колективу є надання цим знанням і вмінням практичної спрямованості, вміння бачити їх відбиток у позитивних проявах правомірної поведінки учнів.

Раскрыто содержание программы, ее цель и основные задачи. Подытожено, что программа доступна для умственно отсталых школьников, рассчитана на усвоение ее каждым ребенком в соответствии с возрастом и психофизиологическими особенностями. Подытожено, что правовые знания воспитанников не могут быть систематическими и остаются на уровне элементарных правовых представлений и основных понятий, поэтому задачей педагогического коллектива является предоставление этим знаниям и умениям практической направленности, умение видеть их отражение в положительных проявлениях правомерного поведения учащихся.

Contents of the program, it's purpose and main tasks have been exposed. It's been summed up that the program was accessible for the pupils with mental backwardness, counted on mastering it by every child to a certain extent in accordance with the age and psycho-physiological features. It's been summed up, that legal knowledge of pupils cannot be systematic and remain at the level of elementary legal conceptions and basic ideas, that is why the task of pedagogical collective is to give this knowledge and skills a practical orientation, an ability to see their imprint in the positive displays of good behavior of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського