Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Жидецький Ю. Ц. 
Концептуальні засади наступності при викладанні професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін у ступеневій освіті / Ю. Ц. Жидецький, В. М. Пострільоний, А. В. Литвин. - Л. : Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Львів. наук.-практ. центр, 2001. - 35 c. - Бібліогр.: с. 33-34. - укp.

На підставі аналізу досягнень вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, філософських, соціологічних, економічних досліджень у даній галузі, а також вивчення стану практичної реалізації ступеневої професійної освіти розроблено концептуальні засади наступності під час вивчення професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін у ступеневій освіті. На прикладі підготовки фахівців машинобудівного профілю запропоновано методику забезпечення наступності у ступеневій освіті.

На основе анализа достижений отечественной и зарубежной педагогики, психологии, философских, социологических, экономических достижений в данной области, а также изучения состояния практической реализации ступенчатого профессионального образования сделана попытка разработки концептуальных положений преемственности во время изучения профессионально ориентировапнных и специальных дисциплин в ступенчатом образовании. На примере подготоки специалистов машиностроительного профиля предложена методика обеспечения преемственности в ступенчатом образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стечкевич О. О. 
Методичні засади інтегрованого уроку виробничого навчання у підготовці операторів комп'ютерного набору / О. О. Стечкевич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено методологічні, психологічні, загальнопедагогічні, цільові, організаційні, інтеграційні та методичні особливості інтегрованого уроку виробничого навчання в професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено його методичні засади в підготовці операторів комп'ютерного набору: інтегрований урок є синергетичною системою, яку доцільно моделювати з виділенням логічно завершеного елемента уроку - чарунки - з опорою на існуючі системи виробничого навчання на підставі інноваційного підходу до інструктажу та специфічні методи навчання даних операторів з дотриманням визначених вимог до інтегрованого уроку виробничого навчання. Запропоновано модель даного уроку для підготовки операторів в професійно-технічних навчальних закладах, яка відображає основні компоненти та вплив на його ефективність інших зовнішніх і внутрішніх критеріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.260.15 + Ч451.203 + з97 р(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шевченко Л. С. 
Формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників засобами мультимедіа : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. С. Шевченко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості та методики застосування мультимедійних засобів для формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників. Доведено, що педагогічно та методично вмотивоване впровадження засобів мультимедіа підвищує ефективність формування професійних знань учнів ПТНЗ, а застосування комп'ютерів у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін посилює інтерес учнів до майбутньої спеціальності. Наведено суттєво нову, теоретично обгрунтовану й експериментально апробовану методику застосування мультимедійних програм для формування професійних знань майбутніх кваліфікованих робітників у процесі вивчення курсу "Інформаційні технології", розроблено електронний навчально-методичний комплекс із даної дисципліни, створено програму та навчально-методичний комплекс курсу "Методика проведення уроків з використанням мультимедіа". Обгрунтовано потреби, умови та методи впровадження мультимедійних технологій та інтегрованих методик у педагогічну практику ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ч451.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лукьянова М. И. 
К вопросу о развитии прогностической компетентности специалистов / М. И. Лукьянова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 11-16. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлен анализ прогностической компетентности специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гузалова О. В. 
Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей / О. В. Гузалова // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 125-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто передумови становлення майбутніх спеціалістів технічних учбових закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей. Звернено увагу на проблеми, з якими стикається професійна школа у зв'язку зі змінами у суспільстві та висуванням нових вимог до майбутніх спеціалістів, шляхи вирішення деяких з них.

Рассмотрены предпосылки становления будущих специалистов технических учебных заведений разных уровней аккредитации как творческих личностей. Освещены проблемы, с которыми сталкивается профессиональная школа в связи с изменениями в обществе и предъявлением новых требований к будущим специалистам, пути решения некоторых из них.

The article presents some preconditions of forming future specialists of technical educational institutions of various accreditation levels as creative personalities; some problems of professional school appearing due to changes in society and laying new claims to future specialists. The article suggests some means of solving a few of these problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гладкова В. М. 
Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Гладкова // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 42-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За допомогою сучасних наукових підходів розглянуто творчу готовність майбутнього фахівця як критерій якості його професійної підготовки. Запропоновано інваріантну модель ідеалізованого результату, яка базується на акмеологічних принципах. Зроблено висновок, що цілісна підготовка сучасного фахівця можлива з впровадження акмеологічного підходу до професійного становлення майбутнього фахівця, який характеризується високим рівнем розвиненості творчої професійної готовності.

С помощью современных научных подходов рассмотрена творческая готовность будущего специалиста как критерий качества его профессиональной подготовки. Предложена инвариантная модель идеализированного результата, основанная на акмеологических принципах. Сделан вывод, что целостная подготовка современного специалиста возможна при внедрении акмеологического подхода при решении проблемы профессионального становления будущего специалиста, который характеризуется высоким уровнем развития творческой профессиональной готовности.

Using modern scientific approaches are considered creative willingness future specialist as a criterion for the quality of its training, as invariant model of an idealized result, based on acmeological principles. We conclude that the integrity of a modern specialist training is possible with the introduction acmeologic approach in dealing with the future of professional development specialist, which is characterized by a high level of development of creative professional readiness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Аніщенко В. 
Стратегія розвитку професійних навичок: концептуальні ідеї / В. Аніщенко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 1. - С. 29-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано головний принцип сучасної стратегії підготовки та підвищення кваліфікації персоналу, а саме: розвиток професійних навичок, опрацювання яких є стратегічним завданням, від вирішення якого залежать перспективи зростання і розвитку держави. Визначено головні риси сучасних модульних систем, у тому числі і модульної системи МОП. Обгрунтовано зв'язок професійно-технічної освіти, розвиток професійних навичок зі сферою праці. Зазначено, що зростання економіки і процвітання країни, у кінцевому рахунку, залежить від чисельності працюючого населення і продуктивності праці.

Проанализирован главный принцип современной стратегии подготовки и повышения квалификации персонала, а именно: развитие профессиональных навыков, обработка которых является стратегической задачей, от решения которой зависят перспективы роста и развития государства. Определены главные черты современных модульных систем, в том числе и модульной системы МОТ. Обоснованы связь профессионально-технического образования, развитие профессиональных навыков со сферой труда. Указано, что рост экономики и процветание страны, в конечном счете, зависит от численности работающего населения и производительности труда.

Analyzed the main principle of the modern strategy of training and staff development, namely, skills development, processing of which is a strategic problem, whose solution depends on the prospects for growth and development of the state. Identify keyfeatures of modern modular systems, including a modular system. Unsubstantiated link technical and vocational education, skills development with the world of work. Indicated that economic growth and prosperity of the country, ultimately depends on the working population and productivity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії і перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ред.: В. О. Радкевич, В. Т. Лозовецька, В. Ф. Орлов; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти, Нац. ун-т держ. податк. служби України. - Павлоград : ІМА-прес, 2016. - 180 c. - укp.

Досліджено актуальні проблеми підготовки електромонтерів з використання електронних ресурсів. Приділено увагу питанням формування культури безпеки у майбутніх інженерів з охорони праці в наукових дослідженнях. Розкрито основи формування творчої активності студентів у процесі підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Висвітлено проблеми формування культурно-освітнього середовища навчального закладу. Викладено методи і форми підготовки студентів до викладання іноземних мов у початковій школі німецькомовних країн. Проаналізовано вивчення спецдисциплін будівельного профілю в сучасній освіті України. Визначено роль комунікативності в діяльності молодшого спеціаліста з правознавства. Вивчено польський досвід підготовки майбутніх робітників. Досліджено вплив студентського колективу на формування професійної культури майбутніх спеціалістів. Описано стан розвитку поведінково-діяльнісного компоненту комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів. Розкрито особливості управління розвитком організаційної культури педагогічного колективу ПТНЗ аграрного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805313 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Радкевич В. 
Результати дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти / В. Радкевич, О. Бородієнко, В. Кручек, О. Радкевич // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 69-82. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Актуальність: у системі підготовки педагогів для професійної (професійно-технічної) (ПТО) освіти бракує взаємодії між суб'єктами цього процесу, стейкхолдерами та іншими зацікавленими сторонами, що зумовлює її невідповідність потребам ринку праці, знижує якість освіти. Разом із тим, сформованість професійних компетентностей викладачів визначає не лише якість підготовки здобувачів професійної ПТО, але й усієї системи, що спрямована на забезпечення економіки країни кваліфікованими робітничими кадрами. Механізми управління професійною підготовкою викладачів для закладів ПТО потребують перегляду та вдосконалення. Одним з інструментів розв'язання цієї проблеми є управління на основі партнерства та стандартизації. Тому дослідження сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти заради розроблення нових механізмів управління підготовкою є надзвичайно актуальним. Мета роботи - аналіз сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Методи: аналіз наукової літератури, законодавчо-нормативних документів - для вивчення сучасних тенденцій в управлінні професійною підготовкою педагогів; метод опитування (анкетування з використанням вебсервісу GoogleForms), метод експертного оцінювання, порівняльний аналіз - для з'ясування сучасного стану партнерства у підготовці педагогів професійної освіти. Наведено результати опитування викладачів закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю "Професійна освіта", здобувачів вищої освіти, педагогів і керівників закладів професійної освіти. Опитування засвідчило факт недосконалості існуючої системи підготовки педагогів професійного навчання, зокрема: несистемної співпраці всіх суб'єктів освітнього процесу та потенційних роботодавців, недостатньої практичної та професійної спрямованості навчання, невідповідності вимогам ринку праці, віддаленості від виробничих умов, затеоретизованості навчання, невикористання всіх потенційних можливостей співпраці з міжнародними організаціями, центрами зайнятості, професійними спілками. Для посилення якості підготовки необхідне впровадження нових механізмів управління цією підготовкою, вдосконалення методики навчання, організації практичного навчання здобувачів освіти та системи підвищення кваліфікації через налагодження тісної співпраці, розширення партнерських відносин між закладами професійної (професійно-технічної), вищої освіти та з іншими зацікавленими сторонами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203 + Ч489.5/1.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського