Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451.223.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Вайнтрауб М. А. 
Інтегроване розвивальне навчання у професійній школі : монографія / М. А. Вайнтрауб. - К. : Вид. Т. Клочко, 2009. - 180 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Висвітлено засади інтегрованого розвивального навчання, що підвищує ефективність роботи професійної школи. Запропоновано методику систематизації політехнічних та економічних знань суб'єктів навчання, нові рівні знань, умінь, навичок і творчого мислення, а також систему контролю та корекції цих показників. На підставі аналізу чинників впливу на ефективність професійної освіти за сучасних умов, запропоновано економічну модель розвитку професійної школи. Удосконалено форми та методи організації навчання у професійній школі, зокрема, методику експрес-оцінки навчальних досягнень. Обгрунтовано доцільність формування знань на засадах викладання інтегрованих розвивальних дисциплін і курсів у професійній школі із застосуванням теорії розв'язання винахідницьких задач.

Освещены принципы интегрированного развивающего обучения, повышающего эффективность работы профессиональной школы. Предложены методика систематизации политехнических и экономических знаний субъектов обучения, новые уровни знаний, умений, навычек и творческого мышления, а также система контроля и коррекции этих показателей. На основании анализа факторов влияния на эффективность профессионального образования в современных условиях, предложена экономическая модель развития профессиональной школы. Усовершенствованы формы и методы организации обучения в профессиональной школе, в частности, методика экспресс-оценки учебных достижений. Обоснована целесообразность формирования знаний на принципах преподавания интегрированных развивающих дисциплин и курсов в профессиональной школе с применением теории решения изобретательских задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.223.0 + Ч451.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вайнтрауб М. 
Сучасні технології формування якісної підготовки майбутніх фахівців / М. Вайнтрауб // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19. - С. 24-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми формування якісної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Висвітлено питання впровадження в навчальний процес системи інтегрованого розвивального навчання, яка підвищує якість професійного навчання з отриманням однієї або інтегрованих професій та розвиває творче мислення учнів. Визначено мету інтегрованого розвивального навчання, запропоновано способи її досягнення.

Рассмотрены актуальные проблемы формирования качественной подготовки будущих квалифицированных рабочих. Освещены вопросы внедрения в учебный процесс системы интегрированного развивающего обучения, которая повышает качество профессионального обучения сполучением одной или несколько интегрированных профессий и развивает творческое мышление учащихся. Определена цель интегрированного развивающего обучения, предложены способы ее достижения.

The article is the actual problem of the formation of creativity of future skilled workers, deals with implementation of integrated educational process of developing training which improves the quality of vocational training or to obtain one integrated profession and develops creative thinking experts. Defined goal of an integrated developmental education, suggest ways to achieve it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козловська І. 
Виховання духовності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі інтегративного навчання / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність інтеграції професійних та духовних знань-цінностей учнів ПТНЗ як педагогічно важливого процесу та результату формування творчої особистості фахівця з цілісним світоглядом та сформованою системою загальнолюдських та професійних цінностей. Враховано, найбільш важливою функцією інтегративного навчання є здатність подолати штучні бар'єри між різними аспектами навчання, між навчальними предметами, між школою та побутом, між собою та суспільством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського