Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Полак Л. Б. 
Навчально-виховний процес у закладах профтехосвіти: управлінський аспект : Навч.-метод. посіб. / Л. Б. Полак. - К. : Вища школа, 1999. - 112 c. - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

На основі досліджень, педагогічного досвіду та аналізу діяльності ПТУ Житомирської, Донецької, Сумської, Івано-Франківської областей України розкриваються основні форми та методи підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних кадрів ПТУ. Висвітлюються питання управління навчальним процесом, форми його організації. Запропоновано методи активізації пізнавальної діяльності в роботі з викладачами, а також використання результатів аналізу для прийняття управлінського рішення. Увага акцентується на тому, що в сучасних умовах управління не тільки повинно забезпечувати успішне функціонування ПТУ, а і його розвиток за рахунок впровадження сучасних технологій та науково-методичних досягнень у навчально-виховний процес, його методичного забезпечення, оновлення функцій управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тархан Л. З. 
Организация производственного обучения в ПТУЗе : Учеб.-метод. пособие / Л. З. Тархан, М. И. Мыхнюк. - Симф. : Крым. учеб.-пед. гос. изд-во, 2003. - 207 c. - Библиогр.: с. 156-157 - рус.

Рассмотрено содержание процесса производственного обучения (ПО) , а также его методы (словесные, наглядные, практические) и формы. Предложена классификация профессий. Проанализированы особенности подготовки работы мастера по организаци процесса ПО, а также модульной системы подготовки квалифицированных рабочих. Определены типы уроков ПО, приведены требования к разработке документации письменного инструктирования. Предложена методика проведения урока ПО с элементами деловой игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ж.р(4УКР)16-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сліпчишин Л. В. 
Вивчення загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах: гуманітарно-інтегративний підхід : монографія / Л. В. Сліпчишин. - Л. : Сполом, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 164-180. - укp.

На підставі застосування інтегративного підходу висвітлено проблему загальнотехнічної підготовки фахівців машинобудівного профілю у педагогічній теорії. Визначено методологічні та психолого-педагогічні передумови запровадження інтегративного підходу у практику викладання технічних і гуманітарних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Наведено критерії відбору гуманітарних знань у контексті структури особистості. Запропоновано шляхи здійснення інтеграції знань. Увагу приділено методиці проведення дослідно-експериментальної роботи учнями ПТНЗ з питань матеріалознавства.

На основе применения интегративного подхода освещена проблема общетехнической подготовки специалистов машиностроительного профиля в педагогической теории. Определены методологические и психолого-педагогические предпосылки внедрения интегративного подхода в практику преподавания технических и гуманитарных дисциплин в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Приведены критерии отбора гуманитарных знаний в контексте структуры личности. Предложены пути осуществления интеграции знаний. Внимание уделено методике проведения опытно-экспериментальной работы учащимися ПТУЗ по вопросам материаловедения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + К5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пащенко О. В. 
Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади : навч.-метод. посіб. / О. В. Пащенко, Л. М. Сергеєва, Г. Г. Русанов, І. В. Ілько, Л. Б. Магдюк; ред.: Л. І. Даниленко; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти", Укр.-канад. проект "Децентралізація упр. проф. навчанням в Україні". - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Арт Економі, 2011. - 154 c. - Бібліогр.: 39 назв - укp.

Розглянуто питання планування навчального процесу підготовки та перепідготовки кваліфікованих робітників з урахуванням потреб галузі та громади, професії та професійних операцій. Висвітленно особливості структурування змісту навчання, оцінювання та розробки навчально-методичних ресурсів з використанням досвіду Саскачеванського інституту прикладних наук та технологій (Канада).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 я7 + Ч464(4УКР) я7 + Ч464(7КАН) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваль Л. Є. 
Електронний підручник як засіб вдосконалення професійної педагогічної освіти майстрів виробничого навчання / Л. Є. Коваль // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 82-87. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання вдосконалення професійної педагогічної освіти майстрів виробничого навчання засобами електронного підручника. Визначено поняття електронного підручника і його структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428 + Ч461.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Аніщенко В. М. 
Напрями реформування системи професійно-технічної освіти в умовах європейської інтеграції (досвід, аналіз, прогнози) : колект. моногр. / В. М. Аніщенко, Д. О. Закатнов, С. І. Здіорук, С. Ф. Клепко, В. О. Радкевич; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 187 c. - укp.

Розглянуто теоретичні основи модернізації та реформування системи професійно-технічної освіти (ПТО) України. Сформульовано практичні рекомендації щодо вдосконалення функціонування як системи ПТО в цілому, так і професійно-технічних НЗ. В основу запропонованої сукупності заходів щодо реформування та модернізації ПТО покладено особистісно орієнтовану парадигму освіти та компетентнісний підхід до підготовки кваліфікованих робітників. Висвітлено організаційно-педагогічні засоби підвищення ефективності процесу управління ПТО, запропоновано рекомендації щодо вдосконалення нормативно-правового забезпечення функціонування системи ПТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + Ч461.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Децентралізація управління професійно-технічною освітою: теорія і практика : матеріали наук.-практ. семінару, 17 трав. 2012 р., Київ / ред.: В. О. Радкевич, Г. В. Єльникова, В. І. Свистун; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : ІПТО НАПН України, 2012. - 92 c. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції та проблеми децентралізації управління ПТНЗ. Виявлено сукупність вимог до індикаторів, які мають використовуватися в межах системи моніторингу готовності до введення профільного навчання. Проаналізовано сучасну проблему підготовки кваліфікованих працівників з обробки металів. Розкрито методичні засади правової готовності керівників ПТНЗ до здійснення управлінської діяльності. Визначено критерії оцінювання фахової компетентності техніків-механіків агропромислового виробництва. Показано особливості побудови інноваційного підручника. Розглянуто психологічні умови розвитку самоактуалізації керівників ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Паржницький В. В. 
Використання сервісів Інтернет для підвищення якості теоретичного і виробничого навчання в закладах професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Паржницький. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/718/530

Виконано аналіз сервісів Інтернет, які доцільно використовувати під час уроків теоретичного і виробничого навчання в закладах професійно-технічної освіти. Йдеться про електронні бібліотеки, професійні форуми, фахові інтернет- та відео- журнали, проведення вебінарів, а також соціальні сервери, на яких міститься інформація за професійним спрямуванням, що уможливить поглиблення теоретичних і закріплення практичних знань учнів під час їхньої самостійної підготовки, підвищить ефективність теоретичного та виробничого навчання. Акцентовано увагу на дотриманні ергономіко-фізіологічних правил для ефективної та результативної роботи за комп'ютером учнів. Перспективним напрямом визначено використання сервісів Інтернет у контексті дистанційної освіти в закладах професійно-технічної освіти.

Проведен анализ сервисов Интернет, которые следует использовать во время уроков теоретического и производственного обучения в учреждениях профессионально-технического образования. Речь идет об электронных библиотеках, профессиональных форумах, специальных интернет- и видео- журналах, проведении вебинаров, а также социальных серверах, на которых содержится информация профессионального направления, которая поможет усовершенствованию теоретических и закреплению практических знаний учеников во время их самостоятельной подготовки, повысит эффективность теоретического и производственного обучения. Акцентировано внимание на выполнении эргономико-физиологических правил для успешной и результативной работы учеников за компьютером. Перспективным направлением работы является использование сервисов Интернет в контексте дистанционного образования в учреждениях профессионально-технического образования.

The article is devoted to analysis of the Internet services that can be reasonably used during the lessons for theoretical and industrial training at vocational education institutions. The services include electronic libraries, professional forums, occupational Internet and video journals, holding of webinars, and public servers that contain information concerning vocational issues. All these can improve and strengthen theoretical and practical knowledge of students during their self-instruction, canincrease efficiency of theoretical and industrial training. Attention is focused on ergonomics and physiological rules for effective and resulting work at students' computers. Prospective way of work here is using the internet services in a context of distance learning at vocational education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шереметьєва Ю. А. 
Загально-теоретичні аспекти проблеми змісту професійної освіти / Ю. А. Шереметьєва // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 21-28. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто підходи до визначення поняття «зміст освіти». Уточнено мету сучасної професійної освіти, що зумовлена новими соціальними вимогами. Проаналізовано рівні та фактори, які враховуються під час визначення змісту професійної освіти, а також підходи до формування змісту освіти в контексті когнітивної діяльнісної та особистісно-орієнтованої освітніх парадигм. Виявлено недоліки сучасної інженерно-педагогічної освіти та визначено шляхи їх усунення.

Рассмотрены различные подходы к определению понятия «содержание образования». Уточнена цель современного профессионального образования, обусловленная новыми социальными требованиями. Проанализированы уровни и факторы, которые учитываются при определении содержания профессионального образования, а также подходы к формированию содержания образования в контексте когнитивной, деятельностной и личностно-ориентированной образовательных парадигм. Выявлены недостатки современного инженерно-педагогического образования и определены пути их устранения.

The various approaches to the definition of «educational contents» has been considered in the article. The purpose of contemporary professional education, that is stipulated due to new social demands, has been specified. The levels and factors that are taken into account in determining the contents of vocational education, as well as approaches to creating educational contents in the context of cognitive activity and person-oriented educational paradigms have been analized. The defects of modern engineering and teacher education and identify have been identified and the ways to of their removing have been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Макаренко В. В. 
Організаційно-методичне забезпечення гуманізації середньої спеціальної освіти / В. В. Макаренко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38. - С. 32-37. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито досвід роботи циклових комісій Харківського радіотехнічного технікуму щодо методичного забезпечення гуманізації навчально-виховного процесу, який сприяє професійному становленню майбутніх спеціалістів. Розглянуто напрями, методи, форми методичної роботи навчального закладу.

Раскрыт опыт работы цикловых комиссий Харьковского радиотехнического техникума по вопросам методического обеспечения гуманизации учебно-воспитательного процесса, который способствует профессиональному становлению будущих специалистов. Рассмотрены направления, методы, формы методической работы учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21 + Ч461.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нестерова Л. В. 
Методика розробки дидактичних комплексів відповідно до вимог державних стандартів ПТО нового покоління : метод. посіб. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, І. С. Голіяд, О. А. Слатвінська; ред.: Л. В. Нестерова, В. М. Манько; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 207 c. - Бібліогр.: с. 207 - укp.

Висвітлено актуальні питання методики розроблення дидактичних матеріалів тестового контролю навчальних досягнень учнів зі спецдисциплін відповдно до Держстандарту професійно-технічної освіти України. Розкрито методичні засади розроблення та впровадження дидактичного комплексу з графічної підготовки учнів ПТНЗ. Запропоновано методичні рекомендації щодо створення та використання дидактичних комплексів для ПТНЗ аграрного профілю. Обгрунтовано методичні засади розроблення дидактичного комплексу "Здоровий спосіб життя учнів ПТНЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.5

Шифр НБУВ: СО32003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костюченко М. П. 
Проектування ієрархії цілей професійної підготовки кваліфікованих робітників / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 42-55. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні цілі професійної підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ. Розглянуто модель "дерева цілей" та підходи до розробки цілей занять. Введено поняття "ситуаційна мета заняття", виділено ознаки цієї мети за умов визначеності, стохастичності та нечіткості.

Проанализированы педагогические цели профессиональной подготовки квалифицированных рабочих в ПТУЗ. Рассмотрена модель "дерева целей" и подходы к разработке целей занятий. Вводится понятие "ситуационная цель занятия", выделены признаки этой цели в условиях определенности, стохастичности и нечеткости.

The area of pedagogical goals of qualified worker professional training at vocational technical educational establishments is being analyzed. The model УGoal TreeФ is being considered as well as approaches to developing goals of classes. The concept Уclass situational goalФ is introduced, the features of this goal are determined in conditions of certainty, stochasticity and uncertainty.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лазарєв М. І. 
Розробка інтеграційних моделей у ПТО / М. І. Лазарєв, Н. В. Божко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 70-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено функціональний аналіз інтеграційних підходів у ПТО. Розроблено математичні та функціональні моделі інтегрованих професій, навчальних дисциплін і модульних блоків.

Проведен функциональный анализ интеграционных подходов в ПТО. Разработаны математические и функциональные модели интегрированных профессий, учебных дисциплин и модульных блоков.

A functional analysis of integration approaches in vocational training has bees made in the article. There have been developed mathematical and functional models of integrated professions, training disciplines and modular blocks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + Ж.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Молчанова А. 
Вагомий внесок у профтехпедагогіку / А. Молчанова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 59-62. - укp.

Висвітлено діяльність кафедри професійної освіти ЦІППО АНП України в рамках українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Окреслено відмінності канадської системи професійно-технічної освіти від української. Охарактеризовано видання комплексу науково-методичних посібників, а саме: "Сучасні підходи до управління професійно-технічними навчальними закладами", "Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади", "Як стати майстерним педагогом", "Соціальна та гендерна справедливість і рівність у програмах професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів". Зосереджено увагу на науковому, змістовому та дидактичному аспектах комплекту, відзначено чітку структурованість кожного посібника й інформативно-практичний характер рекомендацій в них. Наголошено на відображенні в посібниках нових моделей співпраці з галузевими підприємствами та роботодавцями, актуалізації проблеми визнання пріоритету особистості з компетентними здібностями керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ч464(7КАН) + Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Порадюк О. 
Впровадження українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" у Квасилівському професійному ліцеї / О. Порадюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 26-29. - укp.

Обгрунтовано важливість запровадження в Україні українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Проаналізовано можливості проекту з впровадження моделі децентралізованого управління для кращої координації професійного навчання. Зосереджено увагу на розробці навчальних програм, що відповідають місцевим потребам. Висвітлено досвід створення навчальної програми за професією "електрогазозварник" за моделлю "Освіта на основі результатів" у Квасилівському професійному ліцеї - учасника даного проекта. Окреслено роль Консультативної ради з професій та Дорадчого комітету у діяльності закладу. Відмічено якісні результати реалізації цього міжнародного проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Галустян Ю. 
Інтегрування концепції соціальної справедливості і гендерної рівності у програми професійної підготовки робітничих кадрів / Ю. Галустян // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 62-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано посібник "Соціальна та гендерна справедливість і рівність у програмах професійної підготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів" (автори-укладачі Л.Б.Магдюк, І.В.Ілько, Г.Г.Русанов. К., 2007 р.), розроблений з урахуванням основних цілей міжнародного проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Зосереджено увагу на змісті чотирьох розділів видання, в яких розглянуто створення максимально сприятливих умов для навчання та зайнятості людей з функціональними обмеженнями, узагальнення канадського й українського досвіду щодо законодавчого та нормативно-правового забезпечення концепції соціальної та гендерної справедливості та рівності, основні положення політики Канадського агентства, міжнародного розвитку та діяльність ЦІППО АПН України з питань соціально-гендерної справедливості та рівності, додаткові матеріали з вказаного питання. Обгрунтовано важливість даного науково-методичного посібника у сприянні ефективній реалізації державної політики щодо підготовки фахівців і кваліфікованих робітників у навчальних закладах різних форм власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*341.11 + С5*423.2*344 + Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пащенко О. 
Особливості розроблення навчальних програм за моделлю "Освіта на основі результатів" / О. Пащенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 23-26. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано відому у світі модель підготовки кваліфікованих робітників "Освіта на основі результатів", що базується на такому підході до організації навчального процесу, за якого зміст навчальної програми розробляється за навчальними результатами учнів або слухачів, що визначені за безпосередньої участі роботодавців. Наведено етапи педагогічного проектування навчальних програм з використанням даної моделі в рамках проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Здійснено стислий огляд всієї моделі з метою розширення контексту основної теми - розробки такої навчальної програми, яка орієнтується на підприємства та місцеві громади. Акцентовано увагу на неофіційних і офіційних перевірках навчальних програм, метою яких є встановлення їх успішності щодо досягнення поставлених цілей якісної освіти та відповідності потребам ринку праці. Окреслено переваги підготовки кваліфікованих робітників за моделлю "Освіта на основі результатів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кізім С. 
Вивчення електрорадіотехнічних дисциплін учнями ПТНЗ на основі використання інформаційно-комунікативних технологій / С. Кізім // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 84-90. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено питання використання електронних підручників і посібників у процесі вивчення електротехнічних дисциплін та їх вплив на якість підготовки фахівців електрорадіотехнічного профілю. У вигляді таблиці висвітлено зміст основних функцій електронного підручника з електрорадіотехнічних дисциплін. Акцентовано увагу на тому, що електронний підручник дозволяє системно подати навчально-методичний матеріал, зробити його більш доступним для вивчення та відкритим для коректування та подальшого удосконалення. Зазначено, що розробка та широке застосування електронних підручників і посібників допомагає технологічно забезпечити процес індивідуалізації навчання, вирішити проблему запровадження дистанційного навчання та відкрити перспективи для нового етапу інформатизації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.

Освещено использование электронных учебников и пособий в процессе изучения электротехнических дисциплин и их влияние на качество подготовки специалистов электрорадиотехнического профиля. В виде таблицы представлено содержание основных функций электронного учебника по электрорадиотехническим дисциплинам. Сосредоточено внимание на том, что электронный учебник позволяет системно представить учебно-методический материал, сделать его более доступным для изучения и открытым для корректировки и дальнейшего усовершенствования. Указано, что разработка и широкое применение электронных учебников и пособий помогает технологически обеспечить процесс индивидуализации обучения, решить проблему внедрения дистанционного обучения и открыть перспективы для нового этапа информатизации учебного процесса в высших учебных заведениях Украины.

The author analyzes capabilities of an electronic textbook that allows teaching educational and methodical material systematically, make it more accessible for studying and open for the adjustment and subsequent improvement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.7 + З84 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Козловська І. М. 
Гуманістичні аспекти професійної педагогіки в контексті інтегративного підходу до освіти / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 30-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі досліджень з інтеграції технічних і гуманітарних знань, елементів світогляду, творів світової літератури щодо загальнолюдських цінностей на противагу предметному підходу до навчання обгрунтовано доцільність використання інтегративного підходу в процесі гуманізації навчання у професійній школі. Відображено та наведено приклади авторського бачення втілення гуманістичних ідей у зміст навчання.

На основании исследований по интеграции технических и гуманитарных знаний, мировоззрения, произведений мировой литературы относительно общечеловеческих ценностей в противовес предметному подходу к обучению обоснована целесообразность использования интегративного подхода в процессе гуманизации обучения в профессиональной школе. Отражены и приведены примеры авторского видения воплощения гуманистических идей в содержание обучения.

Through research on the integration of technical and human knowledge, the elements of philosophy, the works of world literature on human values as opposed to a substantive approach to learning justified the feasibility of using an integrative approachin the process of humanization of education in vocational schools. Reflected and examples of authorТs vision of the embodiment of humanistic ideas in the content of education. Draw conclusions about the modern school-moralizer, which should become a school-friend, and ideology condescending sermons - in the actual transmission of generations of experience, wisdom, patience, vitality, joy of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)01 + Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського