Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Сліпчишин Л. В. 
Вивчення загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах: гуманітарно-інтегративний підхід : монографія / Л. В. Сліпчишин. - Л. : Сполом, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 164-180. - укp.

На підставі застосування інтегративного підходу висвітлено проблему загальнотехнічної підготовки фахівців машинобудівного профілю у педагогічній теорії. Визначено методологічні та психолого-педагогічні передумови запровадження інтегративного підходу у практику викладання технічних і гуманітарних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Наведено критерії відбору гуманітарних знань у контексті структури особистості. Запропоновано шляхи здійснення інтеграції знань. Увагу приділено методиці проведення дослідно-експериментальної роботи учнями ПТНЗ з питань матеріалознавства.

На основе применения интегративного подхода освещена проблема общетехнической подготовки специалистов машиностроительного профиля в педагогической теории. Определены методологические и психолого-педагогические предпосылки внедрения интегративного подхода в практику преподавания технических и гуманитарных дисциплин в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Приведены критерии отбора гуманитарных знаний в контексте структуры личности. Предложены пути осуществления интеграции знаний. Внимание уделено методике проведения опытно-экспериментальной работы учащимися ПТУЗ по вопросам материаловедения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + К5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пащенко О. В. 
Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади : навч.-метод. посіб. / О. В. Пащенко, Л. М. Сергеєва, Г. Г. Русанов, І. В. Ілько, Л. Б. Магдюк; ред.: Л. І. Даниленко; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти", Укр.-канад. проект "Децентралізація упр. проф. навчанням в Україні". - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Арт Економі, 2011. - 154 c. - Бібліогр.: 39 назв - укp.

Розглянуто питання планування навчального процесу підготовки та перепідготовки кваліфікованих робітників з урахуванням потреб галузі та громади, професії та професійних операцій. Висвітленно особливості структурування змісту навчання, оцінювання та розробки навчально-методичних ресурсів з використанням досвіду Саскачеванського інституту прикладних наук та технологій (Канада).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 я7 + Ч464(4УКР) я7 + Ч464(7КАН) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Костюченко М. П. 
Проектування ієрархії цілей професійної підготовки кваліфікованих робітників / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 42-55. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні цілі професійної підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ. Розглянуто модель "дерева цілей" та підходи до розробки цілей занять. Введено поняття "ситуаційна мета заняття", виділено ознаки цієї мети за умов визначеності, стохастичності та нечіткості.

Проанализированы педагогические цели профессиональной подготовки квалифицированных рабочих в ПТУЗ. Рассмотрена модель "дерева целей" и подходы к разработке целей занятий. Вводится понятие "ситуационная цель занятия", выделены признаки этой цели в условиях определенности, стохастичности и нечеткости.

The area of pedagogical goals of qualified worker professional training at vocational technical educational establishments is being analyzed. The model УGoal TreeФ is being considered as well as approaches to developing goals of classes. The concept Уclass situational goalФ is introduced, the features of this goal are determined in conditions of certainty, stochasticity and uncertainty.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лазарєв М. І. 
Розробка інтеграційних моделей у ПТО / М. І. Лазарєв, Н. В. Божко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 70-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено функціональний аналіз інтеграційних підходів у ПТО. Розроблено математичні та функціональні моделі інтегрованих професій, навчальних дисциплін і модульних блоків.

Проведен функциональный анализ интеграционных подходов в ПТО. Разработаны математические и функциональные модели интегрированных профессий, учебных дисциплин и модульных блоков.

A functional analysis of integration approaches in vocational training has bees made in the article. There have been developed mathematical and functional models of integrated professions, training disciplines and modular blocks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + Ж.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Порадюк О. 
Впровадження українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" у Квасилівському професійному ліцеї / О. Порадюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 26-29. - укp.

Обгрунтовано важливість запровадження в Україні українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Проаналізовано можливості проекту з впровадження моделі децентралізованого управління для кращої координації професійного навчання. Зосереджено увагу на розробці навчальних програм, що відповідають місцевим потребам. Висвітлено досвід створення навчальної програми за професією "електрогазозварник" за моделлю "Освіта на основі результатів" у Квасилівському професійному ліцеї - учасника даного проекта. Окреслено роль Консультативної ради з професій та Дорадчого комітету у діяльності закладу. Відмічено якісні результати реалізації цього міжнародного проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пащенко О. 
Особливості розроблення навчальних програм за моделлю "Освіта на основі результатів" / О. Пащенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 23-26. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано відому у світі модель підготовки кваліфікованих робітників "Освіта на основі результатів", що базується на такому підході до організації навчального процесу, за якого зміст навчальної програми розробляється за навчальними результатами учнів або слухачів, що визначені за безпосередньої участі роботодавців. Наведено етапи педагогічного проектування навчальних програм з використанням даної моделі в рамках проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Здійснено стислий огляд всієї моделі з метою розширення контексту основної теми - розробки такої навчальної програми, яка орієнтується на підприємства та місцеві громади. Акцентовано увагу на неофіційних і офіційних перевірках навчальних програм, метою яких є встановлення їх успішності щодо досягнення поставлених цілей якісної освіти та відповідності потребам ринку праці. Окреслено переваги підготовки кваліфікованих робітників за моделлю "Освіта на основі результатів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козловська І. М. 
Гуманістичні аспекти професійної педагогіки в контексті інтегративного підходу до освіти / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 30-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі досліджень з інтеграції технічних і гуманітарних знань, елементів світогляду, творів світової літератури щодо загальнолюдських цінностей на противагу предметному підходу до навчання обгрунтовано доцільність використання інтегративного підходу в процесі гуманізації навчання у професійній школі. Відображено та наведено приклади авторського бачення втілення гуманістичних ідей у зміст навчання.

На основании исследований по интеграции технических и гуманитарных знаний, мировоззрения, произведений мировой литературы относительно общечеловеческих ценностей в противовес предметному подходу к обучению обоснована целесообразность использования интегративного подхода в процессе гуманизации обучения в профессиональной школе. Отражены и приведены примеры авторского видения воплощения гуманистических идей в содержание обучения.

Through research on the integration of technical and human knowledge, the elements of philosophy, the works of world literature on human values as opposed to a substantive approach to learning justified the feasibility of using an integrative approachin the process of humanization of education in vocational schools. Reflected and examples of authorТs vision of the embodiment of humanistic ideas in the content of education. Draw conclusions about the modern school-moralizer, which should become a school-friend, and ideology condescending sermons - in the actual transmission of generations of experience, wisdom, patience, vitality, joy of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)01 + Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Собко Я. М. 
Професійна дидактика інтегративних курсів як складова педагогічної науки / Я. М. Собко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 52-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено поняття інтегрованого курсу, дидактики інтеграційних курсів та обгрунтовано доцільність виділення професійної дидактики інтегративних курсів як важливої галузі професійної педагогіки у контексті проблематики розробки інноваційного змісту професійної освіти. Висвітлено модель інтеграційних курсів, наведених у дослідженні О. Яворука, яку розглянуто цільовим, загальнодидактичним, історичним, функціональним, змістовним, діяльнісним, навчальним, виховним, розвивальним і матеріальним аспектами. Розроблено стандарт інтегративного курсу - виділено інваріантні ознаки та вимоги, які характерні для всіх без винятку інтегративних курсів у професійній освіті.

Определено понятие интегрированного курса, дидактики интеграционных курсов и обоснована целесообразность выделения профессиональной дидактики интегративных курсов как важной области профессиональной педагогики в контексте проблематики разработки инновационного содержания профессионального образования. Освещена модель интеграционных курсов, изложенная в исследовании О. Яворука, которое представлено целевым, общедидактическим, историческим, функциональным, содержательным, деятельностным, учебным, воспитательным, развивающим и материальным аспектами. Разработан стандарт интегративного курса - выделены инвариантные признаки и требования, которые характерны для всех без исключения интегративных курсов в профессиональном образовании.

With the help of research defined the concept of the integrated course, didactics integration course and the expediency of providing vocational didactics integrative courses as an important field of vocational pedagogy in the context of mainstreaming thedevelopment of innovative content of vocational education. Illuminated model of integration courses, as outlined in the study of O. Yavoruka, which represented the target, obschedidakticheskim, historical, functional, informative, activity, teaching, nurturing, developing and material aspects. A standard integrative course Ц color invariant features and requirements that are common to all, without exception, integrative courses in vocational education. It is concluded that the professional didactics integrative courses as appropriate to form an independent branch of knowledge which is structured in a logical pattern: general didactics integrative courses Ц Vocational didactics integrative courses Ц some didactics study specific integrative courses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Юденкова О. 
Діалог науки з практикою через експериментальний майданчик / О. Юденкова // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 45-47. - укp.

Висвітлено діяльність експериментального педагогічного майданчика з теми "Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу" на основі програми соціального партнерства, як підсистеми управління якістю освіти, започаткованого у 2007 р. МОН України на базі Дніпропетровського центру ПТО з поліграфії та інформаційних технологій (ДЦПТО ПІТ). Розкрито результати першого етапу експерименту, на якому основну увагу було спрямовано на розробку навчальних планів, відповідно до держстандартів нового покоління, створення локальних нормативних документів для супроводу дослідно-експериментальної роботи, відбору технологій організації навчального процесу у визначених для порівняння групах та ін. Зосереджено увагу на роботі науково-дослідних лабораторій ДЦПТО ПІТ, основними напрямами діяльності яких є пошукові, аналітичні, діагностичні, технологічні (удосконалення навчально-виробничих процесів чи впровадження інноваційних технологій). Розглянуто результати анкетування щодо працевлаштування випускників центру у 2007 р. Поставлено завдання наступного етапу експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)719 + Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дорошенко Н. 
Конструювання навчальної програми предмета "Будівельне креслення" для ПТНЗ / Н. Дорошенко // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 23-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість графічної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як основи та запоруки їх успішної подальшої навчально-пізнавальної діяльності з опанування обраного фаху в ПТНЗ і в наступній виробничій діяльності як дипломованого фахівця. Визначено предмет "Креслення" як базову навчальну дисципліну у структурі графічної підготовки майбутнього будівельника. Розглянуто дидактичні завдання навчання креслення, від рівня вирішення залежить якість графічної підготовки. Акцентовано увагу на основних завданнях графічної підготовки та інтегральній меті навчання креслення в ПТНЗ будівельного профілю. Окреслено вимоги до навчальної програми з креслення для ПТНЗ і висловлено пропозиції щодо її структурування з урахуванням аналізу педагогічної практики з навчання креслення та результатів багаторічних теоретичних і експериментальних досліджень автора.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 + Н282 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Євтушенко О. 
Професійне спрямування вивчення математики / О. Євтушенко // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто один зі шляхів реалізації практичного та прикладного спрямування у вивченні математики в ПТНЗ - встановлення міжпредметних зв'язків зі спеціальними дисциплінами, що сприяє підвищенню ефективності навчання математики, показує необхідність застосування набутих навичок і вмінь у майбутній професійній діяльності. Зосереджено увагу на прикладних задачах, виконанні практичних робіт, проведенні навчальних екскурсій з урахуванням майбутньої професії випускника училища. Визначено умови, які повинна задовольняти прикладна задача, що виникає поза математикою, але розв'язується математичними засобами. Запропоновано приклади розв'язання прикладних задач (спеціальність - тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар-ремонтник, водій автомобіля).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + В1 р22-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Оніщенко С. Я. 
Експеримент продовжується / С. Я. Оніщенко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 34. - укp.

Висвітлено результати експерименту з упровадження курсу "Основи енергоефективності" в навчальний процес Краматорського центру професійно-технічної освіти. Виокремлено апробацію проведення експерименту з поєднання означеного курсу з такими предметами, як: "Основи раціоналізаторства", "Устаткування і технологія зварювального виробництва". Зазначено, що питання енергозбереження в означеному центрі розглядається не тільки під час навчальних занять, а й на виховних годинах та у повсякденному житті закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Михайличенко А. М. 
Гнучкість професійного навчання / А. М. Михайличенко // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 13-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто актуальність гнучкої організації професійного навчання, яка диктується сучасними вимогами до фахівців. З'ясовано сутність поняття "гнучкість навчання". Звернено увагу на проблеми, що ускладнюють реалізацію схеми професійного навчання. Виявлено особливості реалізації системи професійного навчання у системах управління навчальним процесом. Визначено, що модульна методика професійного навчання надає змогу реалізувати гнучку систему підготовки фахівців. Підкреслено, що в Україні розроблено пакети модульної навчальної документації з понад 100 професій та видів робіт, які складають базу даних, що дає змогу оперативно формувати гнучкі навчальні програми, які задовольняють вимоги навчального процесу.

Рассмотрена актуальность гибкой организации профессионального обучения, которая диктуется современными требованиями к специалистам. Выяснена сущность понятия "гибкость обучения". Обращено внимание на проблемы, затрудняющие реализацию схемы профессионального обучения. Выявлены особенности реализации системы профессионального обучения в системах управления учебным процессом. Определено, что модульная методика профессионального обучения позволяет реализовать гибкую систему подготовки специалистов. Подчеркнуто, что в Украине разработаны пакеты модульной учебной документации по свыше 100 профессиям и видам работ, которые составляют базу данных, что позволяет оперативно формировать гибкие учебные программы, которые удовлетворяют требования учебного процесса.

We consider the relevance of the flexible organization of vocational training, which is dictated by the current requirements to specialists. Clarified the essence of the concept of "flexible learning". Attention is paid to problems that impede the implementation of vocational training schemes. The features of the implementation of vocational training in the systems management process. It was determined that the modular method of training allows for a flexible system of training. It is emphasized thatin Ukraine developed a modular training package documentation for more than 100 occupations and types of work that make up a database that allows you to quickly create flexible training programs that meet the requirements of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Божко Н. В. 
Структурування змісту інтегрованого навчального посібника з виробничого навчання / Н. В. Божко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 67-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Теоретично обґрунтовано основні підходи до структури та змісту інтегрованого навчального посібника з виробничого навчання з урахуванням змісту державного стандарту професійно-технічної освіти.

Теоретически обоснованы основные подходы к структуре и содержанию интегрированного учебного пособия по производственному обучению с учетом содержания государственного стандарта профессионально-технического образования.

The author theoretically proved the main approaches to the structure and content of an integrated textbook on apprenticeship training with regard to the content of the state standard of vocational education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гречко Т. І. 
Альтернативний підхід до розробки навчальних програм з охорони праці та техніки безпеки / Т. І. Гречко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 87-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено проблему розробки навчальних програм з охорони праці та техніки безпеки для підготовки робітників за модульною технологією. Метою публікації є розкриття основних положень розробки навчальних програм для підготовки робітників у професійно-технічних навчальних закладах та навчально-курсових комбінатах.

Исследована проблема разработки учебных программ по охране труда и технике безопасности для подготовки рабочих по модульной технологии. Целью публикации является раскрытие основных положений разработки учебных программ для подготовки рабочих в профессионально-технических учебных заведениях и учебно-курсовых комбинатах.

This paper analyses the problem of development educational programs on labour protection and Safety Engineering for training model technology workers. The purpose of the publication is to identify basic states of development the training programs for preparation workers in professional educational institutions and educational courses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 н

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Поліщук Л. 
Особливості використання державних стандартів професійно-технічної освіти для спеціально-технічних дисциплін / Л. Поліщук, А. Касперський // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 30-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки робочих програм та поурочно-тематичних планів згідно з державними стандартами від 23 серпня 2006 р. за професійним напрямком з електроматеріалознавства для професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Виділено основні проблеми, які існують у практичному використанні чинних державних стандартів з відповідних предметів та запропоновано шляхи їх вирішення. Рекомендовано зосередити подальші дослідження на втіленні певних змін у начальних планах професійно-технічної освіти, спрямованих на підвищення якості професійної освіти та її конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 ц + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Супрун В. В. 
Реалізація основних завдань міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів ПТО / В. В. Супрун // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 6-7. - укp.

Проаналізовано кореляції між типом економічної системи суспільства та орієнтирами професійної освіти. Визначено принципи врахування економічних реалій у формуванні та розробці державних стандартів професійної освіти. Описано процеси доопрацювання та доповнення Національного класифікатора України ДК. Наголошено на потребі приведення Державного переліку професій з підготовки кваліфікованих робітників у відповідність до Національного класифікатора ДК. Висвітлено заплановані роботи із розробки та уточнення проектів державних стандартів професійно-технічної освіти. Виявлено перешкоди у процесах розробки державних стандартів професійної освіти.

Проанализированы корреляции между типом экономической системы общества и ориентирами профессионального образования. Определены принципы учета экономических реалий в формировании и разработке государственных стандартов профессионального образования. Описаны процессы доработки и дополнения Национального классификатора Украины ДК. Отмечена необходимость приведения Государственного перечня профессий по подготовке квалифицированных рабочих в соответствии с Национальным классификатором ДК. Освещены запланированные работы по разработке и уточнению проектов государственных стандартов профессионально-технического образования. Выявлены препятствия в процессах разработки государственных стандартов профессионального образования.

Analyzed are the correlations between the type of economic system of society, and benchmarks of professional education. Defined are the principles taking into account of the economic realities in the formation and development of national standards of professional education. Described is the process of improvement and addition of the National Classifier of Ukraine DC. Emphasized is the need to bring the national list of occupations of skilled workers in line with the National Classifier of control. Elucidated are the upcoming works of the design and specification of projects of national standards of vocational education. Identified are barriers to the development of state standards of professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Собко Я. М. 
Теоретико-методичні основи впровадження інтегративних курсів у професійно-технічній освіті : навч.-метод. посіб. / Я. М. Собко; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Львів : Норма, 2014. - 134 c. - Бібліогр.: с. 132-134 - укp.

Проаналізовано поняттяєвий апарат навчальних курсів, історичний досвід і сучасний стан розробки інтегративних курсів. Теоретично обгрунтовано загальні основи професійної дидактики інтегративних курсів та її теоретико-методологічний аспект. Розроблено концептуальні засади та психолого-педагогічні основи інтегративних курсів у професійно-технічній освіті. Показано можливості формування системи інтегративних курсів у професійно-технічних закладах, моделювання й алгоритмізації інтегративного курсу як педагогічного об'єкта. Висвітлено загальні питання методики інтегративних курсів, їх форми та методи використання у професійно-технічних закладах. Розглянуто організаційні аспекти впровадження інтегративних курсів у таких закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дейнека О. М. 
Методичні засади впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних училищах / О. М. Дейнека, А. В. Касперський, О. М. Кучменко // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2. - С. 29-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На сьогодні, виникла проблема вдосконалення та поглиблення знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів, необхідних для подальшої підготовки кваліфікованих фахівців у професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Організаційні методи зорієнтовані на виявлення навчального завдання, що потребує дослідження. Теоретичні методи зорієнтовані на аргументоване та логічно обгрунтоване розв'язання завдання на основі глибокого та всебічного теоретичного аналізу. Методи міждисциплінарного дослідження направлені на сукупність інтегративних способів, спрямованих переважно на стики наукових дисциплін. Запропоновано алгоритм педагогічної діяльності викладача та учнів професійно-технічного училища (ПТУ) за профілем підготовки "Машинобудування та комп'ютерно-інтегровані технології". Визначено аспекти поглибленого аналізу професійно спрямованих знань загальнотехнічних дисциплін на основі курсу фізики. Запропоновано до впровадження в навчальний процес обгрунтованих за змістом і структурою, відкоректованих і апробованих навчальних програм, які направлені на підвищення рівня компетентності випускників ПТНЗ. Наведено основні параметри ефективності запропонованих іновацій на підставі досліджень інтегрованого за змістом навчання. Зроблено висновки, що для поглиблення знань учнів необхідна спеціальна методична робота викладачів-предметників усіх циклів по координації навчально-виховного процесу і забезпеченню єдиних основ в GNE: єдність у змісті, у методах, прийомах і засобах, в організації навчання на основі інтеграційних зв'язків, а створення дидактичних умов, які забезпечують єдність і цілісність навчально-виховного процесу в кожному ПТУ, значною мірою залежить від сумісної роботи інженерно-педагогічного колективу. Впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін та фізики у ПТНЗ забезпечує підготовку кваліфікованих спеціалістів із достатнім запасом знань, які будуть використані у разі подальшого навчанні у ВНЗ або під час роботи на виробництві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського