Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.385.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Смоляна Н. 
Організація технічної творчості учнів у закладах профтехосвіти України (60 - 80-ті роки ХХ ст.) / Н. Смоляна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 156-164. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання поєднання професійного навчання з виробничою працею учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) досліджуваного періоду. Виокремлено й охарактеризовано організаційні форми технічної творчості у професійній підготовці учнів закладів профтехосвіти. Зазначено, що у ПТНЗ створювалися методичні комісії з винахідництва, раціоналізаторства та технічної творчості, технічні бюро. Акцентовано увагу на тому, що ініційовані учнями раціоналізаторські пропозиції успішно впроваджувалися у виробничий процес, мали економічні показники прибутковості, зміцнювали матеріально-технічні бази училищ. Відзначено позитивну роль у роботі гуртків технічної творчості, метою яких було підготовка учнів до активного сприймання новинок техніки, передових методів праці, оволодіння цими методами. Підкреслено важливість проведення у ПТНЗ навчальних конференцій, тематичних вечорів, диспутів на навчально-виробничі теми, конкурсів виробничої майстерності тощо. Констатовано, що позитивні приклади організації технічної творчості минулого є актуальними для організації навчально-виробничого процесу у сучасних ПТНЗ.

Рассмотрен вопрос сочетания профессиональной учебы с производственной практикой учеников профессионально-технических училищах (ПТУ) исследуемого периода. Выделены и охарактеризованы организационные формы технического творчества в профессиональной подготовке учеников заведений профтехобразования. Отмечено, что в ПТУ создавались методические комиссии по изобретательству, рационализаторству и техническому творчеству, технические бюро. Акцентировано внимание на том, что инициированные учениками рационализаторские предложения успешно внедрялись и производственный процесс, имели экономические показатели прибыльности, укрепляли материально-технические базы училищ. Отмечена позитивная роль в работе кружков технического творчества, целью которых была подготовка учеников к активному восприятию новинок техники, передовых методов труда, овладения этими методами. Подчеркнута важность проведения в ПТУ учебных конференций, тематических вечеров, диспутов на учебно-производственные темы, конкурсов производственного мастерства и т. п. Констатировано, что позитивные примеры организации технического творчества прошлого являются актуальными для организации учебно-производственного процесса в современных ПТУ.

The question of combination of professional studies is Considered with productive practice of students of vocational school’s students of the investigated period. The organizational forms of technical work are distinguished and described in professional preparation of students of establishments of professional technical education. It is marked that in school’s students methodical commissions were created on an invention, rationalizing and technical to work, technical bureaus. Attention is accented onthat the rationalization suggestions initiated by students were successfully inculcated productive process, had economic indicators of profitability, strengthened the material and technical bases of schools. A positive role is marked in-process groups oftechnical work, the aim of that was preparation of students to active perception of novelties of technique, advanced methods of labor, captures by these methods. Importance of realization is underline in school’s students of educational conferences thematic evening, disputes on educational-productive themes, competitions of productive mastery and others like that. It is established that positive examples of organization of technical work of the past are actual for organization of educational-productive process in modern school’s students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)63 + Ч461.385.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Багмут О. М. 
Всеукраїнський звіт - огляд переможців регіональних фестивалів технічної творчості учнів ПТНЗ / О. М. Багмут // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 3. - С. 56-57. - укp.

Наведено звіт-огляд переможців регіональних фестивалів технічної творчості учнів ПТНЗ України відповідно до плану заходів Міністерства освіти і науки України з підготовки й проведення в Україні Року дитячої творчості та з метою популяризації творчих технічних ідей, підтримки талановитої учнівської молоді, підняття іміджу професійно-технічної освіти, активізації співпраці між педагогами та обміну досвідом. Окреслено види заходів, які були проведені у рамках звіту-огляду.

Представлен отчет–обзор победителей региональных фестивалей технического творчества учащихся ПТУЗ Украины в соответствии с планом мероприятий Министерства образования и науки Украины по подготовке и проведению в Украине Года детского творчества и с целью популяризации творческих технических идей, поддержки талантливой учащейся молодежи, поднятия имиджа профессионально-технического образования, активизации сотрудничества между педагогами и обмена опытом. Определены виды мероприятий, которые были проведены в рамках отчета-обзора.

A report-an overview of the winners of regional festivals Technical Creativity vocational-technical education in Ukraine in accordance with the action plan of the Ministry of Education and Science of Ukraine for the preparation and holding of the Year of children's creativity and to promote the creative and technical ideas , support talented young students , raising the image vocational-technical education, cooperation between teachers and share experiences. The kinds of activities that were carried out in the framework of the report-a review.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.385.1 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бивалькевич Л. М. 
Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Бивалькевич; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено методологічні, психолого-педагогічні та методичні аспекти організації, змісту та структури фахової підготовки інженерів-педагогів у системі вищої та професійно-тенічної освіти з метою розвитку технічних творчих здібностей учнів ПТНЗ. Проаналізовано сучасний стан підготовки майбутніх інженерів-педагогів до організації технічної творчості таких учнів. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ, що дозволяють оптимізувати навчальний процес загалом, підвищити його ефективність. Уточнено зміст поняття "технічна творчість учнів ПТНЗ", здійснено компонентно-структурний аналіз творчих якостей, професійно-сутнісних для творчої методичної діяльності майбутнього інженера-педагога. Розроблено модель підготовки студентів до розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ, побудовану з позицій компетентнісного підходу в освіті, що реалізується авторським курсом "Розвиток технічної творчості учнів ПТНЗ» для майбутніх інженерів-педагогів. Експериментально доведено ефективність впровадження моделі та педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.385.1 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мефанік М. С. 
Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. С. Мефанік; Вищий навчальний заклад "Університет імені Альфреда Нобеля". - Дніпро, 2020. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій. Досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти, обгрунтовано сутність, структурні компоненти, критерії та рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено систему формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти, що являє собою єдність таких компонентів: концептуально-цільового, суб’єкт-об’єктного; змістово-процесуального, оцінно-результативного. Розроблено авторський факультатив "Комунікативні технології в професійному навчанні учнів ЗПТО”, комплекс навчально-методичних матеріалів для викладачів закладів вищої освіти щодо формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання комунікативних технологій у професійному навчанні учнів закладів професійно-технічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч461.385.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444207 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського