Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч463$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Падун Н. О. 
Професійно-технічна освіта в Україні: історія, досвід, проблеми (1929 - 1940 рр.) / Н. О. Падун. - К., 1999. - 150 c. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й удосконалення системи підготовки робітничих кадрів в Україні у 1929 - 1940 рр. На підставі аналізу численної кількості історико-педагогічної літератури, архівних документів розглянуто історію, досвід, проблеми розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Запропоновано нові підходи до удосконалення змісту, форм і методів навчально-виробничого процесу у закладах профтехосвіти зазначеного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)16 + Ч463(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лікарчук І. Л. 
Професійно-технічна освіта України: історичний шлях і перспективи / І. Л. Лікарчук. - К. : Педагогіка, 1999. - 287 c. - укp.

Висвітлено методологічні проблеми та актуальні питання реформування системи професійно-технічної освіти України за сучасних соціально-економічних умов. На основі вивчення літератури, архівних документів, матеріалів та інших джерел розкрито сутність основних понять професійно-технічної освіти, викладено позитивне і негативне у досвіді функціонування систем підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1999 рр., а також викладено авторське бачення шляхів розвитку цієї системи у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пенішкевич Д. І. 
Становлення та розвиток професійної освіти на Буковині в кінці ХVІІІ - на початку ХХ століття : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Пенішкевич, І. М. Петрюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-43. - укp. - рус.

Розкриваються основні суспільно-історичні, економічні, культурно-освітні передумови а також особливості розвитку професійних навчальних закладів Буковини протягом 1774-1918 рр. Відтворюється цілісний образ дидактичної системи закладів, а також системи прийому учнів та відбору професорсько-викладацького складу. Виявлено прогресивні тенденції у розвитку професійної освіти з метою розв'язання організаційних, фінансових, дидактичних та загальнопедагогічних проблем у системі сучасних професійно-технічних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)я73 + Ч463(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) : монографія / С. М. Ситняківська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 170 c. - укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект розвитку ремісничої освіти (РО) в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто проблему РО як наукового феномену, навчання ремеслам як чинник соціального захисту дітей і молоді в Україні, РО як наукову проблему у класичних європейських педагогічних теоріях. Встановлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку РО. Проаналізовано діяльність ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., показано їх місце у системі освіти України у даний період.

Раскрыт историко-педагогический аспект развития ремесленного образования (РО) в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв. Рассмотрены проблема РО как научный феномен, обучение ремеслам как фактор социальной защиты детей и молодежи в Украине, РО как научная проблема в классических европейских педагогических теориях. Определен вклад отечественных и зарубежных педагогов-ученых в разработку теоретических основ развития РО. Проанализирована деятельность ремесленных учебных заведений в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв., показано их место в системе образования Украины в данный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пазюра Н. В. 
Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Пазюра; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено особливості розвитку професійно-технічної освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) в останній чверті XX ст. за умов зародження ринкової економіки. На підставі вивчення літературних джерел, українських і китайських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій охарактеризовано національні чинники підготовки виробничого персоналу як пріоритети державної політики у проведенні освітніх реформ. Розкрито особливості розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників КНР на різних історичних етапах. Розглянуто механізми реформування професійно-технічної освіти та її трансформації у систему професійної освіти. Виявлено й охарактеризовано особливості системи професійної підготовки за умов ринкової економіки КНР. З'ясовано подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у КНР й Україні. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду за умов модернізації системи професійно-технічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(5КИТ)64 + Ч464(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Попова Т. І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. І. Попова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду у розробку мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їм тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абашкіна Н. В. 
Розвиток професійної освіти в Німеччині (кінець XIX - XX ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 46 c. - укp. - рус.

Досліджуються соціально-педагогічні принципи розвитку професійної освіти в Німеччині, які зумовлюють загальний механізм її реалізації та функціонування як цілісної системи, що гарантує підготовку висококваліфікованих компетентних фахівців. На основі вивчення оригінальних джерел здійснено порівняльне дослідження професійної освіти в Німеччині та Україні, виявлено загальні тенденції й відмінності у підготовці кадрів, з'ясовано умови успішного функціонування професійної підготовки в Німеччині і на цій основі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності професійної освіти в Україні. Узагальнення результатів здійсненого дослідження дає змогу запропонувати нові підходи до визначення шляхів подальшої трансформації професійно-технічної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4ГЕР) + Ч463(4ГЕР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іванцова Н. І. 
Розвиток професійної робітничої освіти без відриву від виробництва у 1921 - 1930 рр. в Україні : автореф. дис... канд. іст. наук / Н. І. Іванцова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2008. - 16 c. - укp.

Досліджено розвиток системи професійної робітничої освіти без відриву від виробництва в Україні у 1921 - 1930 рр., визначено їх основні завдання та напрямки діяльності. Встановлено адекватність і відповідність даних освітніх установ тогочасній політико-економічній ситуації в УСРР, охарактеризовано й систематизовано їх типи. Виявлено основні тенденції розвитку мережі закладів вечірньої та заочної професійної робітничої освіти в Україні у 1920 - 1930-х рр. Визначено особливості організації навчального процесу, проаналізовано навчальні програми, динаміку змісту, напрямів і перспектив навчання. Досліджено процес формування кадрів викладачів і контингенту осіб, що навчаються. До наукового обігу введено значну кількість архівних матеріалів, документів, статей досліджуваного періоду про розвиток професійної робітничої освіти в Україні у 1921 - 1930-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-7 + Ч463(4УКР)61 + Ч464(4УКР)76

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аніщенко О. В. 
Інновації у професійній підготовці робітничих кадрів у 20-х роках ХХ століття / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 184-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі аналізу архівних і літературних джерел охарактеризовано особливості професійної підготовки кваліфікованих робітників за методикою, розробленою у 1920-х рр. співробітниками Центрального інституту праці (м. Москва). Акцентовано увагу на позитивних і негативних характеристиках цієї методики.

На основе анализа литературных и архивных источников охарактеризованы особенности профессиональной подготовки квалифицированных рабочих по методике, разработанной в Центральном институте труда (г. Москва) в 1920-х гг. Освещены положительные и отрицательные характеристики рассмотренной методики.

Сharacterizes the peculiarities of vocational education for qualified labour by the techniques which were introduced by Moscow Central Institute of Labour in the 20th years of the last century on the basis of analysed scientific and achieved resources. The author points out the advantages and drawbacks of the techniques involved.


Ключ. слова: наукова організація праці, Центральний інститут праці (м. Москва), кваліфіковані робочі кадри
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ситняківська С. М. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. М. Ситняківська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено проблему ремісничої освіти як наукового феномена, доведено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку ремісничої освіти. Розкрито загальні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., визначено місце ремісничих навчальних закладів у системі освіти. Проаналізовано змістові характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні. Проаналізовано організацію навчального процесу та соціально-побутової сфери учнів в ремісничих навчальних закладах, вивчено зміст навчання у системі ремісничої освіти, виявлено роль ремісничих навчальних закладів у соціальному захисті неблагополучних груп дітей. Ремісничу освіту визначено як окремий феномен загальної системи освіти в Україні в даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Харламов М. І. 
Розвиток професійно-технічної освіти в УСРР у 1921 - 1929 рр. : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / М. І. Харламов; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено першу ланку професійно-технічної освіти УСРР у 1921 - 1929 рр., а саме професійно-технічних шкіл. Створено працю з історії становлення та розвитку професійних шкіл з підготовки кваліфікованої робочої сили для промисловості та сільського господарства УСРР у 1921 - 1929 рр. Висвітлено процес створення та діяльності таких навчальних установ, як індустріально-технічні професійні школи та сільськогосподарські професійні школи в даний період. Доведено, що в УСРР в період з 1921 до 1929 рр. велике значення для професійної освіти мали сільськогосподарські школи, які готували кваліфікованих працівників для аграрного сектору народного господарства республіки. Доповнено й уточнено існуючі в літературі відомості про особливості фінансування закладів професійно-технічної освіти. Показано специфіку формування змісту освіти в професійно-технічних школах УСРР у даний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)61 + Т3(4УКР)613-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Каплун А. В. 
Розвиток систем підготовки кваліфікованих робітників у Болгарії і Польщі (кінець XIX - XX ст.) : монографія / А. В. Каплун. - Т. : Терно-граф, 2009. - 472 c. - укp.

Висвітлено тенденції розвитку систем професійної освіти Болгарії та Польщі. Охарактеризовано принципи, функції, науково-методичне забезпечення даного процесу. Розкрито зміст і організацію управління навчально-виховного процесу у навчальних закладах різного типу. Вивчено вплив європейських інтеграційних процесів на вдосконалення систем підготовки професійних робітників у цих країнах. Обгрунтовано можливості використання польського та болгарського досвіду в сфері професійної освіти в Україні.

Освещены тенденции развития системы профессионального образования Болгарии и Польши. Охарактеризованы принципы, функции, научно-методическое обеспечение данного процесса. Раскрыто содержание и организация управления учебно-воспитательного процесса в учебных заведениях разного типа. Изучено влияние европейских интеграционных процессов на усовершенствование системы профессиональных рабочих в этих странах. Обоснованы возможности использования польского и болгарского опыта в сфере профессионального образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4БОЛ) + Ч463(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Каплун А. В. 
Розвиток систем підготовки кваліфікованих робітників у Болгарії і Польщі (кінець XIX - XX ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. В. Каплун; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 42 c. - укp.

Здійснено цілісний порівняльно-педагогічний аналіз проблем розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у Болгарії та Польщі (кінець ХІХ - ХХ ст.). Розкрито тенденції й особливості розвитку систем професійної освіти даних країн, управління ними на різних історичних етапах, вдосконалення змісту, принципів, функцій та науково-методичного забезпечення діяльності професійних шкіл різних типів. Досліджено вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів на трансформацію національних систем професійної освіти та навчання у Болгарії та Польщі за умов Європейського Союзу. Обгрунтовано чинники, які зумовлюють зміни в системах професійної освіти та навчання у Болгарії та Польщі на початку ХХІ ст. Виявлено спільні принципи їх розбудови за умов ринкової економіки в європейському контексті, а також особливості розвитку систем професійної освіти та навчання даних країн за умов неперервної освіти. Виявлено подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників Болгарії, Польщі й України. Охарактеризовано можливості використання прогресивних ідей досвіду підготовки кваліфікованих робітників Болгарії та Польщі за умов модернізації системи професійної освіти в Україні з урахуванням прогресивних ідей євроінтеграційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4БОЛ) + Ч463(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Радкевич В. О. 
Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього профілю : монографія / В. О. Радкевич; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : УкрІНТЕІ, 2010. - 424 c. - Бібліогр.: 560 назв. - укp.

Розглянуто етапи становлення і розвитку системи професійного навчання (ПН) майбутніх фахівців (МФ) художніх промисел і ремесел (ХПР) за умов цехового і мануфактурного виробництва (XVI - XVIII ст.), для кустарних промислів (ХІХ - початок ХХ ст.), народних ХПР (1920 - 1990 рр.). Викладено концепцію професійно-художньої освіти, моделі та методики ПН фахівців художнього профілю (ХП). Обгрунтовано дидактичні засади ПН МФ ХПР, розкрито методичні засади діяльності педагогів професійно-технічних навчальних закладів ХП.

Рассмотрены этапы становления и развития системы профессионального обучения (ПО) будущих специалистов (БС) художественных промыслов и ремесел (ХПР) в условиях цехового и мануфактурного производства (XVI - XVIII ст.), для кустарных промыслов (ХІХ - начало ХХ ст.), народных ХПР (1920 - 1990 гг.). Изложены концепция профессионально-художественного образования, модели и методики ПН специалистов художественного профиля (ХП). Обоснованы дидактические основы ПО БС ХПР, раскрыты методические основы деятельности педагогов профессионально-технических учебных заведений ХП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР) + Щ12р(4УКР)34 + М77р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Івченко Т. В. 
Розвиток професійно-технічної освіти України в 40 - 50-х рр. XX ст.: історіографія проблеми / Т. В. Івченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 226-233. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проведено історіографічний аналіз проблеми з урахуванням напрацювань попередників. Визначено завдання історико-педагогічного вивчення особливостей розвитку ремісничої освіти в 40 - 50-х рр. XX ст. в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Захаровский Л. В. 
Противоречия в развитии системе начального профессионального образования в СССР в 1958 – середине 1980-х гг. / Л. В. Захаровский // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 151-159. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проанализированы проблемные аспекты развития советской системы начального профессионального образования в послевоенный период 1958 – середины 1980-х гг. Исследована политика советского руководства в данной отрасли, рассмотрены рациональные меры по снижению мобилизационного давления и принуждения, рост приемлемого для населения уровня потребления и изучены вопросы комплектования педагогическими кадрами НПО в данный период.

Проаналізовано проблемні аспекти розвитку радянської освіти системи початкової професійної освіти у післявоєнний період 1958 – середини 1980-х рр. Досліджено політику радянського керівництва у цій галузі та вивчено питання комплектування педагогічними кадрами ППО у досліджуваний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4СОЮ)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ситняківська С. 
Реміснича освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): історіографія питання / С. Ситняківська // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 1. - С. 81-87. - Бібліогр.: 63 назв. - укp.

Розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи другої половини XIX - початку XX ст. у роботах істориків і педагогів дореволюційного та сучасного періоду. Подано узагальнення історіографічних надбань досліджуваної проблеми. Зазначено, що проаналізовані наукові джерела, надають достатній статистичний та фактологічний матеріал для формулювання належних висновків щодо становлення та розвитку ремісничої освіти в Україні XIX - початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)52 + М78 р(4УКР) г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Крамська З. 
Краєзнавство на шкільних відділеннях педагогічних технікумів / З. Крамська // Іст.-пед. альм.. - 2012. - Вип. 1. - С. 104-107. - укp.

Запропоновано архівний матеріал Центрального державного архіву вищих органів влади і управління України про стан та перспективи розвитку краєзнавчої роботи в педагогічних технікумах у 1920 -1930-ті рр. Зроблено висновок, що цей архівний документ зацікавить вчених у галузі історії педагогіки, методистів, краєзнавців та студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.252.7 + Ч463(4УКР)61/62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Попова Т. І. 
Виховання учнів у період виробничої практики (друга половина ХХ століття) / Т. І. Попова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 231-239. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкрито методи, форми, засоби виховної роботи в період виробничої практики, яка здійснювалась всіма учасниками навчального процесу як у навчальний, так і позанавчальний час, результатом чого було формування трудових, моральних та естетичних якостей в учнів, що виражалося у їх ставленні до колективу, виконанні професійних обов'язків і становленні високої суспільної активності.

Раскрыты методы, формы, способы воспитательной работы в период производственной практики, которая осуществлялась всеми участниками учебного процесса как в учебное, так и во внеучебное время, результатом чего было формирование трудовых, моральных и эстетических качеств учащихся, что выражалось в их отношении к коллективу, выполнении профессиональных обязанностей и становлении высокой общественной активности.

The article deals with the methods, forms and ways of educational work during industrial practice carried out by all the participants of the training process both in the academic and afterclasses time which resulted in the formation of labour, moral and aesthetic features of students that was expressed through studentsТ attitude to the collective, fulfilling professional duties and establishing high social activeness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)63/64 + Ж.р(4УКР)3-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Субтельна Г. В. 
Перший в Україні приватний професійний навчальний заклад - Молодіжний навчальний центр ім. св. І.Боско у Львові / Г. В. Субтельна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 177-188. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку першого в Україні приватного професійно-технічного учбового закладу - Молодіжного навчального центру ім. св. І.Боско у Львові, охарактеризовано основні напрями його діяльності.

Освещена история становления и развития первого в Украине частного профессионально-технического учебного заведения - Молодежного учебного центра им. св. И.Боско во Львове, охарактеризованы основные направления его деятельности.

The becoming and developing history of the first private vocational school in Ukraine, the St. Bosko's Youth Educational Center in Lviv, and its activity is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського