Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.215.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Кононец Н. В. 
Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Кононец; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Розкрито поняття "електронного підручника", його змісту, структури, вимог до змісту та структури електронного підручника, індивідуалізації навчання засобом електронного підручника. Визначено та науково обгрунтовано дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів: дидактичні вимоги до електронного підручника як часткового випадку електронного засобу навчання, необхідність підготовки викладачів до створення електронного підручника й її спрямованість, розробка електронного підручника у програмному додатку (у даному випадку - Microsoft FrontPage), застосовування електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів. Охарактеризовано критерії та рівні індивідуалізації навчання засобом електронного підручника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П. р(4УКР)2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кононец Н. В. 
Проблемні аспекти підготовки викладачів аграрних коледжів до процесу розробки та створення електронних підручників / Н. В. Кононец // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 55-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто актуальну на сьогоднішній день проблему теоретичної, практичної та методичної підготовки викладачів аграрних коледжів до процесу розробки та створення електронних підручників як засобу індивідуалізації навчання студентів. Наведено примірні тематичні плани семінарів для викладачів аграрних коледжів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П.р(4УКР)2-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кристопчук Т. 
Застосування нових інформаційних технологій у професійній підготовці землевпорядників у аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 141-144. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зафіксовано відмінності електронного навчання від традиційного. Визначено комп'ютерні програми, які доцільно використати при підготовці сучасного землевпорядника у коледжі. Акцентовано увагу на електронних варіантах навчально-методичних матеріалів, зокрема, на перевагах електронного підручника. Розглянуто критерії розробки електронного підручника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П14р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бойцун О. 
Практичне застосування електронних підручників у навчальному процесі коледжів / О. Бойцун // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено створення, застосування та значення електронних посібників під час вивчення дисциплін "Основи інформатики та обчислювальної техніки", "Інформаційні комп'ютерні технології" у коледжі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кристопчук Т. 
Технологія створення електронного посібника для професійної підготовки землевпорядників в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 17-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему забезпечення навчального процесу в аграрних коледжах навчальними електронними посібниками. Визначено основні етапи створення електронного посібника. Доведено, що використання електронних посібників сприяє активізації та підвищенню якості навчального процесу.

Освещена проблема обеспечения учебного процесса в аграрных колледжах учебными электронными пособиями. Определены основные этапы создания электронного пособия. Доказано, что использование электронных пособий способствует активизации и повышению качества учебного процесса.

The article deals with the problem of maintenance of educational process in agrarian colleges by educational electronic grants. The basic stages of creation of the electronic grant are determined. It is proved, that use of electronic grants promotes activization and improvement of quality of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шамралюк О. 
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю / О. Шамралюк // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 108-114. - Бібліогр.: 112 назв. - укp.

Проблема розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю детермінована необхідністю модернізації професійної (професійно-технічної) освіти та інноваційними перетвореннями в аграрній галузі. Мета роботи - проаналізувати результати експериментальної перевірки ефективності запропонованих педагогічних умов розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання аграрного профілю в НМЦ ПТО. Використано методи: загальнонаукові (аналіз, синтез, моделювання, систематизація й узагальнення), діагностичні, педагогічний експеримент, статистичні. Підсумки констатувального етапу експерименту засвідчили, що рівень розвиненості технологічної культури майстрів виробничого навчання контрольної та експериментальної груп є недостатнім. З'ясовано, що в результаті запровадження педагогічних умов під час формувального етапу в експериментальній групі відбулися значні позитивні зміни щодо підвищення рівня технологічної культури майстрів виробничого навчання в порівняні з результатами констатувального етапу. Частка педагогів із достатнім і високим рівнем технологічної культури зросла з 57,1 до 79,2 %. Водночас, у контрольній групі майстри виробничого навчання продемонстрували значно нижчу динаміку розвиненості технологічної культури. Питома вага респондентів із високим і достатнім рівнем зросла лише на 3,7 %. Доведено статистичну відмінність частотних розподілів майстрів виробничого навчання аграрного профілю у експериментальній і контрольній групах наприкінці експерименту. Встановлено, що ефект змін в експериментальній групі зумовлений запровадженням педагогічних умов відповідно до розроблених моделі та методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського