Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Крижанівська В. П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. П. Крижанівська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гомеля Н. С. 
Педагогічні умови впровадження особистісно орієнтованих мистецьких технологій у навчально-виховний процес професійно-педагогічних закладів освіти / Н. С. Гомеля // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 45-49. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено педагогічні умови впровадження особистісно орієнтованих мистецьких технологій у навчально-виховний процес професійно-педагогічних закладів освіти. Підкреслено, що особистісно орієнтований підхід у поєднанні з художнім компонентом у навчанні в системі професійної підготовки майбутнього викладача спеціальних дисциплін виступає не тільки як взаємодія викладача та студента, але і предмет дослідження засобів професійної діяльності. Показано, що виконання педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованих технологій може забезпечити розвиток і саморозвиток особистості майбутнього викладача.

Обговорены педагогические условия реализации личностно-ориентированных художественных технологий в учебно-воспитательный процесс. Отмечено, что личностно ориентированный подход в сочетании с художественным компонентом в обучении в системе профессиональной подготовки будущего преподавателя специальных дисциплин выступает в двуединой роли: не только как взаимодействие преподавателя и студента, но и предмет изучения средств профессиональной деятельности. Показано, что выполнение педагогических условий реализации личностно ориентированных технологий может обеспечить развитие и саморазвитие личности будущего преподавателя.

Negotiated in good faith and pedagogical conditions of realization of personality-oriented art technologies in the educational process. It was noted that student-centered approach, combined with an artistic component in the training in the training offuture teachers of special disciplines serves a dual role: not only the interaction of teacher and student, but also the object of study of professional activity. It is shown that the implementation of pedagogical conditions of realization of personality-oriented technologies can ensure the development of personality and self-development of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + Щ. р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кочеригін Л. 
Історичні аспекти індивідуалізації навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л. Кочеригін // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З метою переорієнтації підготовки майбутніх фахівців земельних відносин на індивідуально-диференційовану та особистісно орієнтовану форми навчання в історичному контексті досліджено проблему розвитку понять "індивідуальний підхід", "індивідуальна робота", "індивідуалізація" та їх сучасне тлумачення. Охарактеризовано ознаки індивідуалізації змісту освіти та індивідуалізації організації навчання. Виявлено сукупності найефективніших методів, форм, засобів і технологій навчання як складових організаційно-методичного супроводу навчального процесу, реалізація яких забезпечує результативність навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у процесі опанування ними фахових дисциплін. Зроблено висновок, що індивідуалізація процесу навчання є одним із важливих компонентів оновлення системи освіти, практична реалізація її принципів забезпечує не лише збереження, а й розвиток індивідуальності особистості.

С целью переориентации подготовки будущих специалистов земельных отношений на индивидуально-дифференцированную и личностно ориентированную формы обучения в историческом контексте исследована проблема развития понятий "индивидуальный подход", "индивидуальная работа", "индивидуализация". Охарактеризованы признаки индивидуализации содержания образования и индивидуализации организации обучения. Выявлено совокупности эффективных методов, форм, средств и технологий обучения как составляющих организационно-методического сопровождения учебного процесса, реализация которых обеспечивает результативность учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ I - II уровней аккредитации в ходе овладения ими профессиональных дисциплин. Сделан вывод, что индивидуализация процесса обучения является одним из важных компонентов обновления системы образования и практическая реализация ее принципов обеспечивает не только сохранение, но и развитие индивидуальности

Recent changes and improvement of education, which is related to updating the content, methods and technology organization of general, vocational and higher education is quite complex and multifaceted phenomenon. One important component of this update is individualization of the learning process, which provides not only preserve but also promote the development of personality of the individual. Special role in the realization of the principles of individualized learning belongs to higher education institutions І - II levels of accreditation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського