Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Сердюк Т. В. 
Інтерактивні технології навчання суспільних дисциплін як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т. В. Сердюк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано дидактичні підходи щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності, уточнено поняття навчально-пізнавальна активність, активізація навчально-пізнавальної діяльності, рівні активності та її критерії. Уточнено зміст поняття інтерактивні технології навчання, структуру навчального заняття з використанням інтерактивних технологій, запропоновано їх класифікацію. Обгрунтовано модель навчання суспільних дисциплін з використанням інтерактивних технологій для вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації, виявлено дидактичні умови її ефективного функціонування (наявність банку інтерактивних технологій, їх застосування відповідно до мети, рівня підготовленості суб'єктів навчання до інтеракції, розробка й застосування відповідних дидактичних засобів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Туриця О. О. 
Використання сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення хімічних дисциплін / О. О. Туриця // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 238-241. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано застосування сучасних педагогічних технологій під час вивчення хімічних дисциплін студентами коледжу харчової і переробної промисловості. З'ясовано сутність понять "педагогічна технологія", "технологія навчання". Виокремлено трьохкомпонентну структуру педагогічної технології та подано методологічні вимоги до її застосування. На основі результатів анкетування, проведеного серед викладачів Львівського державного коледжу харчової промисловості, констатовано, що більшість респондентів використовують у своїй діяльності інформаційні технології та технології розвивального навчання. Підсумовано результативність інтегрованого підходу в навчальному процесі та перспективність подальшого дослідження проведення інтегрованих занять з використанням інноваційних технологій.

Обосновано применение современных педагогических технологий при изучении химических дисциплин студентами колледжа пищевой и перерабатывающей промышленности. Раскрыта сущность понятий "педагогическая технология", "технология обучения". Выделена трехкомпонентная структура педагогической технологии, представлены методологические требования к ее использованию. На основе результатов анкетирования, проведенного среди преподавателей Львовского государственного колледжа пищевой промышленности, констатировано, что большинство респондентов используют в своей деятельности информационные технологии и технологии развивающего обучения. Отмечена результативность интегрированного подхода в учебном процессе и перспективность исследования проведения интегрированных занятий с использованием инновационных технологий.

The article analyzes the concepts "technology", "technology of teaching", "integrated technology of teaching"' ascertains components of pedagogical technology and methodological requirements for pedagogical technologies; suggests classification of modern pedagogical technologies; demonstrates results of questioning college teachers as for applying modern technologies in educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фесенко В. 
Інтерактивні методики - найкращий шлях до досягнення вершин професійної майстерності / В. Фесенко, А. Хомула // Вища шк.. - 2009. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи Методичної майстерні Криворізького коледжу економіки та управління Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана у проведенні презентацій та дискусій з метою ознайомлення педагогічного колективу з найновішими здобутками в галузі навчання, індивідуальної роботи зі студентами відповідно до вимог сучасності. Запропоновано сценарій семінару-тренінгу для викладачів на тему: "Застосування на навчальних заняттях інтерактивних методик", який проводився цикловою комісією філологічних дисциплін.

Освещен опыт работы Методической мастерской Криворожского колледжа экономики и управления Киевского национального экономического университета им. В. Гетьмана в проведении презентаций и дискуссий с целью ознакомления педагогического коллектива с новейшими достижениями в области обучения, индивидуальной работы со студентами в соответствии с требованиями современности. Предложен сценарий семинара-тренинга для преподавателей на тему: "Применение на учебных занятиях интерактивных методик", который проводился цикличной комиссией филологических дисциплин.

The authors propose the scenario of the seminar-training for the teachers who just begin applying interactive technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марцева Л. 
Сучасні методи навчання у ВНЗ I - ІІ рівнів акредитації технічного профілю з підготовки конкурентоспроможних фахівців / Л. Марцева // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 91-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто методи навчання як основу для розвитку творчого потенціалу студентів технікумів і коледжів технічного профілю. Охарактеризовано методи організації і забезпечення мисленнєвої діяльності, методи, пов'язані з контролем за навчальною діяльністю студентів, методи функціональної спрямованості, операційні методи навчання, евристичні методи (ділову гру, дидактичну гру, мозкову атаку, творчий діалог).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24 + Ч471.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського