Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Романишина О. Я. 
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Я. Романишина; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено технологію формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю (техніків-програмістів). Компонентами моделі даної технології є: мета, завдання, методи та засоби навчання, принципи, уміння, необхідні студентам для формування інформаційної культури, педагогічні умови, етапи даного формування, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості даної культури. Визначено педагогічні умови, які забезпечують її дієвість. До них віднесено: створення інформаційного середовища; використання інформаційних технологій з метою збору, обробки, зберігання та використання інформації; активізацію самостійної пізнавальної діяльності студентів; володіння технологіями створення програмних продуктів. Особливостями формування інформаційної культури є вміння: орієнтуватись в інформаційному середовищі (організація, збирання й обробка інформації комп'ютерними засобами; створення, збереження та управління базами даних, організація доступу до них); створювати якісно нову інформацію (створення web-сайтів, володіння прийомами програмування та технологіями створення програмних продуктів); сприяти інформаційній взаємодії (діагностика працездатності комп'ютерної техніки, програмного забезпечення та локальних мереж, їх модернізація, керування ними).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бойцун О. Б. 
Технологія підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Б. Бойцун; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено технологію підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності, складовими якої є: мета, завдання, специфічні принципи, методи та засоби, особливості підготовки з інформаційних технологій, етапи впровадження, компоненти готовності та критерії їх сформованості, результат. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої технології, а саме: створення єдиного інформаційного середовища, підвищення рівня інформаційної культури учасників навчального процесу. Викладено компоненти технології підготовки студентів коледжу до застосування інформаційних технологій у майбутній професії, зокрема, мотиваційний, технічний, операційний, оцінний. Визначено рівні готовності (ознайомчий, репродуктивний, продуктивний і творчий) до застосування знань, умінь і навичок студентами коледжу з інформаційних технологій з обраного фаху. Проаналізовано, що одержані результати дозволили зробити висновки стосовно ефективності запропонованої методики підготовки до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності студентами коледжу технічного профілю, що забезпечує вищий рівень готовності до інформаційної діяльності, ніж за традиційної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мазурок В. 
Формування понять еколого-економічного змісту в студентів у процесі професійної підготовки / В. Мазурок // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 85-94. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто взаємодію екологічних та економічних форм знання в межах вивчення предметів природничого й економічного циклів у технічних коледжах. Зазначено, що поняття сталого розвитку узгоджує в собі інтереси екології й економіки. Наведено курс природничих дисциплін "Раціональне природокористування" та дослідно-експериментальну роботу з перевірки у студентів системи понять еколого-економічного (ЕЕ) змісту. Відзначено, що використання в навчальному процесі розробленої моделі формування системи понять ЕЕ змісту забезпечило статистично значущі кількісні зміни в основних структурних компонентах формування у студентів ЕЕ знань, а також зросла потреба у пошуково-творчій діяльності, збільшився рівень соціальних, екологічних цінностей тощо. Для подальшого дослідження запропоновано розробку комп'ютерної підтримки у дисциплінах ЕЕ змісту, підготовці навчально-методичної літератури нового покоління.

Рассмотрено взаимодействие экологических и экономических форм знания в рамках изучения предметов естественно-научного и экономического циклов в технических колледжах. Утверждается, что понятие устойчивого развития согласовывает в себе интересы экологиии экономики. Представлен курс естественных дисциплин "Рациональное природопользование" и опытно-экспериментальная работа по проверке у студентов системы понятий эколого-экономического (ЭЭ) содержания. Отмечено, что использование в учебном процессе разработанной модели формирования системы понятий ЭЭ содержания обеспечило статистически значимые количественные изменения в основных структурных компонентах формирования у студентов ЭЭ знаний, а также возросла потребность в поисково-творческой деятельности, увеличился уровень социальных, экологических ценностей. Для дальнейшего исследования предложена разработка компьютерной поддержки в дисциплинах ЭЭ содержания и подготовка учебно-методической литературы нового поколения.

The article considers the effectiveness of the area study polarity of the acquaintance with ecological and economical problems while studying special course of "Rational exploitation of natural resources". The existence of a certain dependence betweenthe aim, the process of forming the system of concepts and the ways of teaching and cognitive activities which involve the students into the of process as well as the kevel of comprehension of the concepts within this very system has been proved due to the obtained results of the experimental methods of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253.11 + У. р3(4УКР) + Б1 р(4УКР)23 + Б2 р(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кристопчук Т. 
Критерії ефективності застосування інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 101-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано критерії ефективності застосування інформаційних технологій (ІТ) у професійній підготовці учнів в аграрному коледжі. Ефективність визначалася за трьома модифікованими та пристосованими до даного дослідження критеріями: рівень сформованості мотивації студентів щодо застосування ІТ; рівень сформованості професійних знань, умінь, навичок; рівень сформованості інформаційної культури. Структуру кожного критерію розглянуто на трьох рівнях (високий, середній, низький). Для подальших досліджень зазначеної проблеми запропоновано обгрунтувати етапи, методику й аналіз результатів педагогічного експерименту за умови застосування інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + П.р(4УКР)11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мозолюк Т. М. 
Методика навчання автоматизованих систем обробки інформації у процесі формування фахових знань студентів індустріальних коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. М. Мозолюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 18 c. - укp.

Визначено особливості навчання автоматизованих систем обробки інформації, виокремлено передумови, що забезпечують ефективність навчання дисципліни "Автоматизовані системи обробки інформації" й педагогічні умови формування фахових знань студентів індустріальних коледжів. Запропоновано обгрунтовану методику навчання автоматизованих систем обробки інформації у процесі формування фахових знань студентів індустріальних коледжів. Встановлено наявність позитивного впливу зазначеної дисципліни на формування фахових знань студентів індустріальних коледжів згідно зі сформованими педагогічними умовами, на підготовку студентів індустріального коледжу до виробничої практики і, в подальшому, на успішну фахову діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253.11 + Ч474(4УКР)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федчишин Р. А. 
Інформаційні технології активізації процесу навчання з використанням когнітивної моделі інтелектуального агента : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Р. А. Федчишин; МОНМС України, Укр. акад. друкарства. - Л., 2012. - 28 c. - укp.

Мета роботи - створення та дослідження когнітивних моделей освоєння знань з комп'ютерних наук учнями вищого професійного училища (ВПУ). Проведено аналіз навчального процесу у ВПУ, - який за своєю якістю повинен відповідати вимогам до обслуговування автоматизованих і комп'ютеризованих виробничих промислових комплексів різних галузей в структурі регіону. Обгрунтовано положення про те, що якість навчання можна підвищити не тільки за рахунок впровадження в навчальний процес інформаційних і комп'ютерних технологій, лабораторій комп'ютерної схемотехніки, а також на підставі когнітивної психології активізації процесу сприйняття й освоєння змісту професійно-орієнтованих знань. Для активізації процесу навчання використано модель інтелектуального агента, побудовану на основі концепції когнітивної "Я - системи", що стало підставою розроблення стендів схемотехніки нового типу та лабораторних робіт, тестів як засобів підвищення рівня сприйняття комп'ютерних наук учнями ВПУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253.11

Шифр НБУВ: РА388023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуревич Р. С. 
Контекстне професійне навчання в мережевих спільнотах / Р. С. Гуревич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 269-274. - Бібліогр.: 3 назви - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти контекстного професійного навчання для професійної освіти в мережевих спільнотах засобами інформаційно-комунікаційних технологій освіти, які відповідають сучасними вимогам підготовки випускників вищих професійних навчальних закладів до життя та діяльності в інформаційному суспільстві.

Рассмотрены теоретические аспекты контекстного профессионального обучения для профессионального образования в сетевых сообществах средствами информационно-коммуникационных технологий образования, которые соответствуют современными требованиям подготовки выпускников высших профессиональных учебных заведений к жизни и деятельности в информационном обществе.

Theoretical aspects of the context study for vocational education in lace communities by means of information and communication technologies. The conditions of professional education meet current training requirements of the information society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вдовенко І. С. 
Застосування змагальних інформаційних технологій у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів / І. С. Вдовенко // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 434-439. - Бібліогр.: с.439 (7 назв) - укp.

Аргументовано, що організації змагання і рейтингового оцінювання знань сприяє застосування технології обліку індивідуальних особливостей учнів, а також навчальних груп, оскільки це дозволить ставити в навчальному процесі адекватні потребам та можливостям завдання та ранжувати їх за здібностями учасників. Класифіковано типи програм для організації змагання: тренувальні, контрольні, демонстраційні, творчі. На підставі досліджень доведено, що впровадження засад змагальності на основі сучасних технологій необхідне для формування творчої особистості майбутніх кваліфікованих робітників, озброєних досвідом практичних дій, здатних змінювати характер своєї діяльності від репродуктивно-виробничого до творчо-усвідомленого.

Аргументировано, что организации соревнования и рейтингового оценивания знаний способствует применение технологии учета индивидуальных особенностей учащихся, а также учебных групп, поскольку это позволит ставить в учебном процессе адекватны потребностям и возможностям задачи и ранжировать их по способностям участников. Классифицированы типы программ для организации соревнования: тренировочные, контрольные, демонстрационные, творческие. На основании исследований доказано, что внедрение принципов состязательности на основе современных технологий необходимо для формирования личности будущих квалифицированных рабочих, вооруженных опытом практических действий, способных менять характер своей деятельности от репродуктивно-производственного до творчески осознанного.

It is argued, that organization of competition and rating assessment of knowledge facilitates implementation of keeping record of both pupils’ and academic groups’ individual features, since it provides setting tasks, adequate to needs and facilities, and range them according to capabilities of the participants. Types of programs for organizing competition are classified: training, controlling, demonstrative, and creative. Based on research it is proven, that implementation of the principles of competition based on modern technology is necessary for formation of creative personality of future qualified workers, equipped with the experience of practical activities, able to change the nature of their work from reproductively manufacturing to creatively conscious.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Радкевич О. 
Програмне забезпечення управління проєктами у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / О. Радкевич // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 124-132. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Діджиталізація суспільства та освіти змінила підходи до управлінської діяльності, що помітно в частині управління проектною діяльністю в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Це зумовило спрямування ресурсів на забезпечення ефективного функціонування закладів професійної (професійно-технічної) освіти, випередження ними конкурентів на основі безперервного вдосконалення своїх внутрішніх процесів і розширення спектра освітніх послуг, які вони надають здобувачам освіти та дорослому населенню. Мета роботи - розкрити особливості управління проектами у сфері професійної (професійно-технічної) освіти з застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення. Використано методи: метод аналізу програмного забезпечення для управління проектною діяльністю. Із використанням даного методу здійснено диференціацію програмного забезпечення на структурні елементи. Це слугувало встановленню взаємозалежних зв'язків між елементами програмного забезпечення як системи. Використовуючи зовнішню та внутрішню інтерпретації (описовий метод) і на базі методу аналізу описано особливості внутрішньої логічної побудови інтерфейсу програмного забезпечення для управління проектною діяльністю. Важливе місце в дослідженні належить зіставному та порівняльному методам. Шляхом зіставлення встановлено відмінності між програмними продуктами, а шляхом порівняння - тотожності програмного забезпечення для управління проектами, на підставі чого визначено його специфіку. Окреслено перелік і ключові характеристики програмного забезпечення для управління проектною діяльністю у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Зроблено висновки, що планування проектів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти слугує для графічного відображення графіка завдань проекту та візуального опису взаємодії його внутрішніх завдань; спільного використання документів і роботи в команді, що реалізується за допомогою центрального сховища документів; обміну календарями та контактами: графіки проекту, дати діяльності та контакти, що повинні автоматично оновлюватися у всіх календарях осіб, які здійснюють проектну діяльність; управління невдачами та непередбачуваними наслідками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скорнякова О. В. 
Формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у технічних коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Скорнякова; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджементу освіти". - Київ, 2020. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у технічних коледжах. Розроблено й експериментально перевірено модель формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців у технічних коледжах і технологію її впровадження. Визначено й обгрунтовано структурні компоненти моделі; комплекс педагогічних умов формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців; критерії, показники та рівні сформованості конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців у технічних коледжах. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження моделі формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців у технічних коледжах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дудка У. Т. 
Підготовка майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / У. Т. Дудка; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2019. - 20 c. - укp.

Вивчено питання удосконалення професійної підготовки майбутніх економістів в агротехнічних коледжах засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Особливу увагу приділено формуванню готовності до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Виділено структурні компоненти такої готовності: особистісно-мотиваційний, змістовий, операційний. Визначено й удосконалено критерії сформованості готовності до професійної діяльності (мотиваційно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісний) та рівні їх сформованості (низький, середній, достатній, високий). Визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців економічного профілю до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій: використання комп’ютерно орієнтованих форм та методів організації навчання; активізація пізнавальної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; організація дистанційного навчання на базі системи Moodle. Розроблено структурно-організаційну модель підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440519 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського