Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Іванцова О. П. 
Застосування модульно-рейтингової системи у процесі фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Іванцова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та практично перевірено стан та ефективність застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах. Теоретично обгрунтовано модель побудови навчального процесу коледжу за модульно-рейтинговою системою навчання та її структурні компоненти. Визначено та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов її застосування. Виявлено особливості фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах. Удосконалено зміст, форми та методи проведення навчальних занять з урахуванням особливостей модульно-рейтингового навчання у коледжах у процесі фахової підготовки струдентів економічних спеціальностей, навчальні програми з фахових дисциплін для студентів ВНЗ I - II рівнів акредитації. Уточнено базові поняття дослідження: "модуль", "рейтинг", "модульне навчання", "модульно-рейтингове навчання". Подальшого розвитку набули положення щодо вдосконалення теорії та методики застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прокопенко Л. І. 
Організаційно-методичні заходи з впровадження тестового контролю у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації / Л. І. Прокопенко, С. Є. Гриб // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 131-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено деякі проблеми та особливості організаційно-методичних заходів впровадження тестового контролю. Проведено порівняльний аналіз методичного забезпечення та реалізації тестового контролю структурними підрозділами на різних етапах навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Придатько І. В. 
Рейтингове оцінювання суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі / І. В. Придатько, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 294- 302. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено методику рейтингового оцінювання результатів навчально-виховної діяльності основних суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі: студентів, викладачів, кураторів (наставників) академгруп, голів циклових комісій та ін.

Приведена методика рейтинговой оценки результатов учебно-воспитательной деятельности основных субъектов учебно-воспитательного процесса в техникуме: студентов, преподавателей, кураторов (наставников) академгрупп, председателей цикловых комиссий и др.

The article deals with rating methods of estimating educational activity results of major educational process subjects at colleges: students, instructors, supervising teachers of academic groups, chairmen of cycle committees, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фігурська Л. В. 
Підготовка викладачів коледжу до застосування тестових технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Фігурська; МОНМС України, Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницький, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено систему підготовки викладачів коледжу до застосування тестових технологій у професійній діяльності, представлену у вигляді моделі. З'ясовано сутність понять "педагогічний тест", "педагогічне тестування", "готовність викладачів коледжу до застосування тестових технологій у професійній діяльності". Проаналізовано досліджене явище, виділено мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний компоненти. Обгрунтовано критерії, показники та рівні досліджуваної готовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395601 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського