Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.421$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бухальська С. 
Концепція розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичних коледжів (училищ) як засіб впровадження ідей неперервної освіти / С. Бухальська // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано Концепцію розвитку педагогічної компетентності викладачів у системі методичної роботи медичних коледжів (училищ) як засіб упровадження ідей неперервної освіти. Вказано мету, завдання та принципи реалізації наведеної Концепції. Розкрито сутність і зміст педагогічної компетенції викладача професійного навчального закладу. Зазначено складові моделі розвитку педагогічної компетентності викладача в системі методичної роботи.

Актуализировано Концепцию развития педагогической компетентности преподавателей в системе методической работы медицинских колледжей как средство внедрения идей непрерывного образования. Указано цель, задание и принципы реализации обозначенной Концепции. Раскрыто сущность и смысл педагогической компетентности преподавателя профессионального учебного заведения. Определено составные модели развития педагогической компетентности преподавателя в системе методической работы.

Uupdate the Concept of development of pedagogical competence of teachers in the methodical work of the medical colleges as a means of introducing the ideas of continuous education. Stated goal, mission and principles of implementation of the designated concept. The essence and meaning of pedagogical competence of teachers of vocational school. Defined component model of pedagogical competence of teachers in the system of methodical work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.421 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бухальська С. Є. 
Обгрунтування структури педагогічної компетентності викладача медичного коледжу / С. Є. Бухальська // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 2. - С. 5-12 . - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Актуалізовано значимість педагогічної компетентності викладача медичного коледжу у підготовці медичних працівників. Проаналізовано наукові дослідження щодо визначення структурних компонентів педагогічної компетентності викладачів ВНЗ немедичного профілю. Уточнено сутність терміна «компетентність». Виокремлено й обгрунтовано структурні компоненти педагогічної компетентності викладача медичного коледжу: ціннісно-мотиваційні, когнітивно-процесуальні, оцінювально-рефлексивні та творчі. Систематизовано професійні й особистісні характеристики викладача медичного коледжу, які вказують як на соціальне значення педагогічної професії у підготовці медичних працівників, так і на здатність викладача до професійного зростання, творчого розвитку, критичної самооцінки життєвого і педагогічного досвіду, досягнення високих рівнів педагогічної компетентності.

Актуализирована значимость педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа в подготовке медицинских работников. Проанализированы научные исследования по определению структурных компонентов педагогической компетентности преподавателей ВУЗ немедицинского профиля. Уточнена сущность термина «компетентность». Выделены и обоснованы структурные компоненты педагогической компетентности преподавателя медицинского колледжа: ценностно-мотивационные, когнитивно-процессуальные, оценочно-рефлексивные и творческие. Систематизированы профессиональные и личностные характеристики преподавателя медицинского колледжа, которые указывают как на социальное значение педагогической профессии в подготовке медицинских работников, так и на способность преподавателя к профессиональному росту, творческому развитию, критической самооценке жизненного и педагогического опыта, достижению высоких уровней педагогической компетентности.

Actualized significance of pedagogical competence of the medical college teacher in training health workers. Analyzed research on the definition of the structural components of pedagogical competence of teachers of higher educational institutions non-medical. Refined essence of the term "competence". Isolated and grounded structural components of pedagogical competence of the medical college teacher: value-motivational, cognitive and procedural, evaluative-reflective and creative. Systematized professional and personal characteristics of the teacher Medical College, which indicate both the social importance of teaching profession in the training of health workers and the ability of the teacher to professional development, creative development, critical self-evaluation of the life and teaching experience, achieving high levels of pedagogical competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.421 + Р11(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського