Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.511.220$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Кондратенко Г. Г. Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. Г. Кондратенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 24 . c. - укp.Досліджено проблему формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності. Розкрито сутність та структуру творчої активності, показано особливості її формування у студентів в процесі освоєння різних форм музично-сценічної діяльності. Визначено види та специфіку музично-сценічної діяльності у межах фахової підготовки студентів педагогічного коледжу. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості творчої активності студентів, розроблено та впроваджено у практику навчальних закладів поетапну методику формування творчої активності в процесі музично-сценічної діяльності. Доведено ефективність запропонованої методики, показано її значущість для подальшого удосконалення теорії та практики музичного виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.220 + Щ31 р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА353713 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Семенюк-Іванюк Л. Ю. Педагогічні умови формування синтетичного мислення студентів педагогічного коледжу у процесі психолого-педагогічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ю. Семенюк-Іванюк; НАПН, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих. - К., 2011. - 20 c. - укp.Розкрито сутність і основоположні компоненти синтетичного мислення. Охарактеризовано провідні сучасні парадигми педагогічного мислення в інтерпретації з синтетичним. Розглянуто синтетичне мислення як компонент психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи за умов педагогічного коледжу. Розкрито критерії та показники, що характеризують учителя, який володіє синтетичним мисленням. Визначено рівні синтетичного педагогічного мислення та його вплив на професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи на базі навчального закладу I - II рівнів акредитації. Запропоновано модель технології професійної підготовки вчителя з урахуванням педагогічних умов, що забезпечують процес формування синтетичного мислення студентів педагогічного коледжу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.220 + Ю935.131.1/8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА380906 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|