Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.511.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сергієнко О. М. 
Логіко-психологічні аспекти комп'ютерного навчання в Київському професійно-педагогічному коледжі ім. А.Макаренка / О. М. Сергієнко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 103-105. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто логіко-психологічні аспекти комп'ютерного навчання та шляхи їх впровадження в навчальний процес Київського професійно-педагогічного коледжу ім. А.Макаренка І та ІІ ступенів навчання. Визначено методичні прийоми комп'ютерного навчання у коледжі, зважаючи на психологічні особливості та потреби студентів, пов'язані з майбутньою професійною діяльністю. Висвітлено питання інтеграції навчальних предметів за умов використання комп'ютерних навчальних засобів. Запропоновано впровадження методів дистанційного навчання за умов безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Майборода О. В. 
Становлення і розвиток комп'ютерної освіти студентів педагогічних коледжів України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Майборода; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано процес розвитку комп'ютерної освіти в Україні та у світовому просторі, зроблено висновки про загальні проблеми та закономірності цього процесу в країнах з різним рівнем економічного розвитку. Визначено поняття комп'ютерної освіти та її роль і місце в системі педагогічних кадрів для дошкільних установ. Проаналізовано можливості інтенсифікації навчального процесу за умов інформатизації суспільства. Розкрито основні періоди розвитку комп'ютерної освіти в Україні та можливості інформатики щодо вдосконалення професійної підготовки вихователів дошкільних установ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мищук І. Я. 
Модульна організація навчального процесу із застосуванням комп'ютерних технологій у педагогічному коледжі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. Я. Мищук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2009. - 23 c. - укp.

Проаналізовано й узагальнено стан вивчення проблеми в її історичному розвитку. Проаналізовано базові поняття та виявлено теоретичні засади визначення сутності понять "модуль" і "модульна організація". Розкрито сутність модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями. Проведено комплексне дослідження складових модульної організації навчання у педагогічному коледжі. Охарактеризовано компоненти модульної організації навчального процесу за комп'ютерними технологіями. Розроблено дидактико-технологічний аспект модульної організації навчання за комп'ютерними технологіями та проведено експериментальну перевірку її ефективності у процесі підготовки майбутніх вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Буряк О. О. 
Інформаційні технології - складова ефективної організації самостійної роботи студентів педагогічного коледжу / О. О. Буряк, О. О. Кечик // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 95-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито процес організації різноманітних форм самостійної роботи студентів педагогічного коледжу засобами інформаційних технологій. Визначено роль самостійної роботи в професійному становленні майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кудінов М. В. 
Формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до автоматизованого проектування інформаційних систем : монографія / М. В. Кудінов, В. І. Межуєв; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2013. - 141 c. - Бібліогр.: с. 119-141 - укp.

Вперше розроблено модель формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до автоматизованого проектування інформаційних систем та організаційно-педагогічні умови формування цієї готовності. Визначено поняття "готовність майбутнього інженера-педагога до автоматизованого проектування інформаційних систем". Удосконалено технологію проектування процесу професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів шляхом розробки узагальненого алгоритму побудови та модернізації змісту й структури дисциплін для системи інженерно-педагогічної освіти. Уточнено зміст професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі КТ на основі модернізації положень освітньо-кваліфікаційної характеристики, що стосуються автоматизованого проектування інформаційних систем. Розвинено зміст, методи й форми професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів шляхом застосування середовищ автоматизованого проектування як засобів навчання та розробки рівнів, критеріїв і показників сформованості готовності до автоматизованого проектування інформаційних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кирилович І. Б. 
Електронне ресурсне забезпечення навчального процесу технікуму / І. Б. Кирилович // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 252-258. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у забезпеченні якості освіти та доступності сучасних інформаційних джерел. Висвітлено досвід створення електронної бібліотеки Донецького індустріально-педагогічного технікуму, комплексної системи засобів навчання нового покоління в електронному варіанті.

Рассмотрены аспекты использования информационно-коммуникационных технологий и их роль в обеспечении качества образования и доступности современных информационных источников. Освещен опыт создания электронной библиотеки Донецкого индустриально-педагогического техникума, комплексной системы средств обучения нового поколения в электронном варианте.

The article deals with some aspects of using information-communication technologies and defines their role in providing quality education and accessibility of modern information sources. Experience in developing electronic library in the Donetsk Industrial Pedagogical Technical School as complex system of educational means for teaching new generation is presented in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мороз В. М. 
Підвищення якості підготовки фахівців шляхом запровадження інформаційно-комунікаційних технологій (з досвіду роботи) / В. М. Мороз // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 74-77. - укp.

Проведен аналіз засобів і форм удосконалення якості підготовки спеціалістів у Коростишівському педагогічному коледжі. Зазначено, що запровадження інформаційно-комунікаційних технологій є одним з найважливіших шляхів у цьому процесі. Особливу увагу акцентовано на засоби розширення можливості масового тестування, застосування медіа-педагогів, проведення контролю знань за допомогою комп'ютерних програм, пропаганду інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх закладах.

Проведен анализ средств и форм усовершенствования качества подготовки специалистов в Коростышевском педагогическом колледже. Отмечено, что внедрение информационно-коммуникационных технологий является одним из важных направлений в этом процессе. Особое внимание уделено средствам расширения возможностей массового тестирования, использованию медиа-педагогов, организации контроля знаний с помощью компьютерных программ, популяризации информационно-коммуникационных технологий в общеобразовательных заведениях.

This article deals with the means and forms of improving the quality of training specialists in Korostyshiv teachers' training college. The author considers the introduction of informative-communicative technologies to be the main way of improving the educational process. Special attention is paid to the means of broadening mass testing, using media teachers, controlling knowledge with the help of computer programs, popularizing information communication technologies in secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського