Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.511.266.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Практикум з педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченко; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2002. - 483 c. - укp.

Розглянуто предмет, мету, методи науково-педагогічних досліджень педагогіки як науки, розкрито суть її базових понять. Запропоновано класифікацію педагогічних категорій за ступенями пізнання світу дитинства, отроцтва, юнацтва, розкрито їх взаємозв'язки. Проаналізовано суть процесу навчання та змісту освіти в сучасній школі. Охарактеризовано форми організації навчання, а також урок як основну форму співпраці вчителя й учнів у процесі навчання.

Рассмотрены предмет, цель, методы научно-педагогических исследований педагогики как науки, раскрыто содержание ее базовых понятий. Предложена классификация педагогических категорий по ступеням познания мира детства, отрочества, юношества, раскрыты их взаимосвязи. Проанализировано содержание процесса обучения и образования в современной школе. Охарактеризованы формы организации образования, а также урок как основная форма сотрудничества учителя и учеников в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69я73 + Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: ВС37348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мачинська Н. 
Модульна технологія організації педагогічної практики в умовах педагогічного коледжу / Н. Мачинська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 72-77. - укp.

Проаналізовано погляди педагогів-класиків на важливість практичної підготовки вчителя. Досліджено проблеми організації педагогічної практики. Подано пропозиції щодо умов ефективної реалізації дидактичного принципу поєднання теорії з практикою. Визначено принципи організації змісту педагогічних практик. Обгрунтовано завдання, які виконуються студентами під час проходження ними педагогічної практики.

Рассмотрены проблемы организации педагогической практики на основании модульной технологии в условиях педагогического колледжа. Проанализированы идеи педагогов-классиков, которые раскрывают значение практической подготовки учителя. Сформулированы принципы организации и содержания педагогической практики. Обоснованы задания, которые исполняются студентами во время прохождения ими педагогической практики.

In this article pedagogical practice problems are considered. They are based on college of education moduled technology. The vieus of famous teachers as to the importance of teaching training practice were analyzed: the principies of organizing prac-ice and its role are stated. The tasks which are to be fulfilled by students when being on practice are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лученцова І. С. 
Педагогічні умови професійної адаптації студентів педагогічного коледжу в процесі педагогічних практик / І. С. Лученцова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45. - С. 117-124. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Визначено чинники й умови успішності особливостей професійно-педагогічної адаптації студентів педагогічного коледжу з урахуванням специфіки професійно-практичної підготовки у процесі педагогічних практик. Розкрито педагогічні умови професійної адаптації: організація особистісно-орієнтованої педагогічної підготовки до педагогічної діяльності з урахуванням особливостей завдань і видів практик, здійснення психолого-педагогічного супроводу педагогічної практики студентів досвідченими педагогами, забезпечення наступності педагогічних практик.

Определены причины и условия успешности особенностей профессионально-педагогической адаптации студентов педагогических колледжей с учетом специфики профессионально-практической подготовки в процессе педагогических практик. Раскрыты педагогические условия профессиональной адаптации: организация личностно-ориентированной подготовки к педагогической деятельности с учетом особенностей задач и видов практик, осуществление психолого-педагогического сопровождения педагогической практики студентов опытными педагогами, обеспечение последовательности педагогических практик.

Based on the analysis of scientific papers identified the causes and conditions of success features professional-pedagogical adaptation of students of teacher training colleges, taking into account the specifics of professional and practical training in the teaching practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лученцова І. С. 
Адаптація до професійної діяльності студентів педагогічного коледжу в процесі педагогічних практик : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. С. Лученцова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Розкрито роль і особливості різних видів педагогічної практики студентів педагогічного коледжу для професійного становлення майбутніх учителів. З'ясовано суть процесу адаптації до професійної діяльності студентів педагогічного коледжу, визначено зміст його структурних компонентів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов адаптації до професійної діяльності студентів педагогічного коледжу в процесі педагогічних практик. Уточнено показники адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418293 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського