Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Петренко В. В. 
Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Петренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено питання підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі за умов наступності форм навчання у загальноосвітній школі (ЗОШ) і вищому закладі освіти (ВЗО). Вивчено стан проблеми реалізації наступності форм навчання природничих дисциплін у ЗОШ і ВЗО у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано спільні тенденції розвитку форм зазначеного навчання у ЗОШ і ВЗО як передумови успішної реалізації наступності між ними. Висвітлено питання стосовно перебігу адаптаційного процесу студентів-першокурсників. Установлено, що прояви дидактичної дезадаптації характеризуються індивідуальною варіативністю залежно від особливостей інтелектуального розвитку й особистісної мотивації, а також наявності наступних взаємозв'язків між дидактичними системами ЗОШ і ВЗО. Визначено рівні наступності форм навчання у загальноосвітньому та вищому навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено їх вплив на ефективність дидактичної адаптації студентів-першокурсників ВЗО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти: українські традиції та європейська практика : зб. наук. пр. І Всеукр. наук.-метод. семінару, 29 жовт. 2010 р., Хмельницький / Хмельниц. кооперат. торг.-екон. ін-т. - Хмельницький, 2010. - 224 c. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку післядипломної освіти в Україні. Обгрунтовано необхідність використання вітчизняного досвіду за умов входження України до Європейського освітнього простору. Визначено перспективи використання європейського досвіду педагогічної підготовки викладачів економіки. Розглянуто тренінг як інструмент поєднання теоретичної та практичної підготовки майбутнього фахівця. Охарактеризовано рекреацію та туризм як галузі освітньої сфери. Визначено сучасні впливи школи та сім'ї на виховання дітей молодшого шкільного віку. Приділено увагу удосконаленню освітнього процесу ВНЗ України в контексті Болонського процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 я431 + Ч481.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти: українські традиції та європейська практика : тези доп. II Всеукр. наук.-метод. конф., 27 жовт. 2011 р., Хмельницький / ред.: Л. М. Коваль, М. І. Кабачинський, В. М. Кулик; Хмельниц. кооп. торг.-екон. ін-т. - Хмельниц., 2011. - 223 c. - укp.

Висвітлено сучасний стан та перспективи системи ступеневої вищої та післядипломної освіти (ПДО) в контексті неперервного навчання, професійної компетентності, якості сучасної освіти й інноваційного розвитку суспільства. Визначено наступність змісту безперервної ступеневої вищої освіти (ВО) в Україні, антропоцентризм і розвиток неперервної освіти. Проаналізовано вплив вищої та професійної освіти на економічний розвиток держави, урбанізації на формування системи ступеневої і ПДО, перспективи використання інформаційних технологій у системі ПДО. Розглянуто питання диверсифікації за умов розвитку системи ступеневої освіти України, трансформації ВО в онтологічному аспекті. Викладено компетентнісний підхід до підготовки фахівців з маркетингу у ВНЗ. Розкрито проблеми застосування маркетингового менеджменту на підприємствах та напрямки їх вирішення у контексті фахової підготовки студентів економічних ВНЗ, роль інноваційних педагогічних технологій у становленні конкурентоспроможності спеціалістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я431 + Ч481.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шереметьєва Ю. О. 
Наступність у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Шереметьєва; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Вперше обгрунтовано організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у змісті професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомендації щодо удосконалення форм організації навчального процесу. Розкрито специфіку професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю, охарактеризовано основні етапи професійного становлення майбутніх спеціалістів у період їх навчання у ВНЗ. Визначено зміст поняття професійної підготовки та наступності у її змісті. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення принципу наступності у змісті навчання майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, запропоновано шляхи їх реалізації у навчальному процесі. Розроблено структуру змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю у ВНЗ, наведено рекомнедації щодо проектування навчальних планів і програм з урахуванням вимог принципу наступності та кредитно-модульної системи навчання. Наведено загальну характеристику професійно-інженерної складової змісту професійної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. Обгрунтовано доцільність введення у навчальний процес інтегрованої дисципліни "Вступ до швейного виробництва". Наведено рекомендації щодо застосування принципу наступності в інженерно-педагогічній освіті, встановлено критерії ефективності його реалізації. Експериментально підтверджено ефективніть організаційно-педагогічних умов забезпечення наступності у змісті професійної підготовки інженерів-педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Старокожко О. М. 
Безперервна освіта як фактор упровадження ідей Болонського процесу / О. М. Старокожко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 141-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто принципи безперервної освіти. Досліджено мотиви, які спонукають студентів до безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Семеріков С. О. 
Регіональний інноваційний університетський комплекс в системі управління неперервною фундаментальною освітою / С. О. Семеріков, М. П. Іщенко, С. О. Швидк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 4. - С. 112-117. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи та досвід створення й управління інноваційним університетським навчальним комплексом у Дніпропетровській області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шаран Р. В. 
Дистанційне навчання магістрів у контексті неперервної освіти / Р. В. Шаран // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 337-342. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено проблему дистанційного навчання магістрів у контексті неперервної освіти. Охарактеризовано вплив стрімкого технологічного розвитку, динамічних інтеграційних соціально-економічних процесів на існуючі традиційні системи освіти. Проаналізовано концептуальні теорії дистанційного навчання. Обґрунтовано можливість реалізації принципів та моделей відкритої освіти та неперервного навчання для магістрів за умови широкого впровадження в систему освіти технологій дистанційного навчання.

Исследована проблема дистанционного обучения магистров в контексте непрерывного образования. Дана характеристика влияния стремительного технологического развития, динамических интеграционных социально-экономических процессов на существующие традиционные системы образования. Проанализированы концептуальные теории дистанционного обучения. Обоснована возможность реализации принципов и моделей открытого образования и непрерывного обучения для магистров при условии широкого внедрения в систему образования технологий дистанционного обучения.

The problem of distance teaching of Masters in the context of life-long education is researched in the article. There has been characterized the influence of rapid technological development, dynamic integration social and economic processes on the existing traditional educational systems. There have been analyzed conceptual theories of distance education. There has been substantiated the possibility of realizing principles and models of open teaching for Masters on condition of wide-scale implementation of distance education techniques into educational system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шереметьєва Ю. О. 
Наступність у професійній освіті: ретроспективний аналіз / Ю. О. Шереметьєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 216-226. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз проблеми наступності в професійній освіті; виявлено основні погляди та позиції учених і дослідників на цю проблему, а також площини її вивчення. Розглянуто підходи до визначення поняття наступності в освіті. Зазначено, що ретроспективний аналіз демонструє ступінь дослідження та рівень вирішення проблеми наступності в психолого-педагогічній літературі, наукових дослідженнях.

Проведен ретроспективный анализ проблемы преемственности в профессинальном образовании; выявлены основные взгляды и позиции ученых и исследователей на эту проблему, а также плоскости ее изучения. Рассмотрены подходы к определению понятия преемственности в образовании. Отмечено, что ретроспективный анализ показывает степень исследования и уровень решения проблемы преемственности в психолого-педагогической литературе, научных исследованиях.

A retrospective analysis of continuity problem in education is made in the article; scientists' basic opinions and positions concerning the problem are discussed as well as levels of its research; approaches to defining concept in education are considered. A retrospective analysis shows the research state of the problem and the continuity problem solution level in psychological literature and scientific research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Астахова В. 
Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) / В. Астахова // Вища шк.. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто ситуацію, що склалася в українській національній системі освіти, яка передбачає вирішення стратегічних завдань: забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти, створення умов для реалізації принципів безперервної освіти, кардинальні структурні перетворення освітньої системи тощо. Підбито підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії (НУА) з реалізації власної концепції безперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу, що забезпечує взаємозв'язок і взаємодію всіх її структурних елементів. Зазначено напрями роботи академії: теоретичні дослідження з проблем безперервної освіти, підготовка кадрів викладачів, навчально-допоміжного персоналу. Зауважено, що майбутнє освіти - за безперервністю, за інтегрованими науково-навчальними комплексами.

Рассмотрена ситуация, сложившаяся в украинской национальной системе образования, которая предусматривает решение стратегических задач: обеспечение равного доступа граждан к качественному образованию, создание условий для реализации принципов непрерывного образования, кардинальные структурные преобразования образовательной системы. Подведены итоги двенадцатилетней работы Народной украинской академии (НУА) по реализации собственной концепции непрерывного образования путем создания интегрированного образовательного комплекса, обеспечивающего взаимосвязь и взаимодействие всех его структурных элементов. Отмечены направления работы академии: проведение теоретических исследований по проблемам непрерывного образования, подготовка кадров преподавателей, учебно-вспомогательного персонала. Подчеркнуто, что будущее образования - за непрерывностью, за интегрированными научно-учебными комплексами.

We consider the situation in the Ukrainian national education system, which provides a solution to the three strategic objectives: to ensure equal access of citizens to quality education, creating conditions for implementing the principles of lifelonglearning; drastic structural transformation of the educational system, the establishment of science-based network of educational institutions. The results of twelve of the People's Ukrainian Academy (LSA) to implement their own concept of lifelong education through the creation of an integrated educational complex, which supports the relationship and interaction of all its structural elements. Job Academy is conducted in several directions: carrying out theoretical studies on the problems of continuing education training of teachers, teaching and support staff. It is noted that the future of education for the continuity of the integrated science teaching complexes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)710 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кліменко В. 
Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко // Вища шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63. - укp.

Розглянуто проблему наступності як підгрунтя безперервної підготовки в системі "бакалавр - спеціаліст - магістр" і як проблему поколінь кафедри. Розкрито наступність в аспектах навчання, середовища кафедри, у навчальному та виховному процесах. Зазначено, що сталість підготовки фахівців, наступність, яка має міждисциплінарний характер, гарантує якісний рівень випускника, його швидку адаптацію в робочому середовищі. Акцентовано на обов'язковій присутності наступності для ефективного і творчого функціонування кафедр, що за значного вікового розриву (40 років і більше) налагодження наступності відбувається важко, а брак внутрішньокафедральної наступності позначається на навчальному процесі. На прикладах показано, що за останні роки навчальний процес супроводжується чи не щорічними змінами навчальних планів (обсяг лекцій за зростання інформаційної бази знизився втричі, дисципліна, що завершує тематичний цикл, читається на початку циклу, дія загальних законів діалектики у технічних ВНЗ ілюстровано далекими від фаху студентів прикладами тощо). Як застосування наступності запропоновано патріотичне виховання студентської молоді, а саме: під час викладання спеціальних дисциплін необхідно "перекинути місток" до прикладів практичного застосування, розповідати про роль вітчизняних науковців та інженерів у досягненні теоретичних чи експериментальних результатів тощо.

Проблема преемственности рассмотрена как основа непрерывной подготовки в системе "бакалавр - специалист - магистр" и как проблема поколений кафедры. Раскрыта преемственность в аспектах обучения, среды кафедры, в учебном и воспитательном процессах. Указано, что устойчивость подготовки специалистов, преемственность, которая имеет междисциплинарный характер, гарантирует качественный уровень выпускника, его быструю адаптацию в рабочей среде. Акцентировано внимание на обязательности присутствия преемственности для эффективного и творческого функционирования кафедр, что при значительном возрастном разрыве (40 лет и более) налаживание преемственности происходит трудно, а нехватка внутрикафедральной преемственности сказывается на учебном процессе. На примерах показано, что в последние годы учебный процесс сопровождается едва ли не ежегодными изменениями учебных планов (объем лекций при росте информационной базы снизился втрое, дисциплина, завершающая тематический цикл, читается в начале цикла, действие общих законов диалектики в технических вузах иллюстрировано далекими от профессии студентов примерами и т.п.). Предложено в качестве применения преемственности патриотическое воспитание студенческой молодежи, а именно: во время преподавания специальных дисциплин необходимо "перебросить мостик" к примерам практического применения, рассказывать о роли отечественных ученых и инженеров в достижении теоретических или экспериментальных результатов и т.п.

The observance of the principle of continuity, especially if it is about the methods of developing curricula and working programmes, is considered to be the basis for training modern specialists of technical type.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Левочко М. 
Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко // Вища шк.. - 2009. - № 1. - С. 49-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто основні умови наступності як багатовимірного, багатоаспектного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок. Висвітлено етапи наступності освіти в Україні, наукові аспекти наступності. Визначено характеристику наступності у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі.

Рассмотрены основные условия преемственности как многомерного, многоаспектного явления. Преемственность определяется основным условием всестороннего развития личности, способом реализации способностей, а также усовершенствованием ранее приобретенных знаний, умений и навыков. Определены этапы преемственности образования в Украине, научные аспекты преемственности. Обозначена характеристика преемственности в профессиональной подготовке будущих специалистов экономической отрасли.

The main conditions of continuity as multi-dimensional, many-sided pedagogical phenomenon are being determined. The continuity is being considered as the main condition of all-round development of the personality, the means of realization of their abilities, as well as perfection of knowledge, skills and habits acquired previously.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Барбіна Є. С. 
Професійна підготовка фахівців у системі неперервної освіти: вузівський етап / Є. С. Барбіна // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60. - С. 177-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблеми вузівського етапу професійної підготовки майбутніх фахівців у контексті їх готовності до формування професійної майстерності.

Раскрыты проблемы вузовского этапа профессиональной подготовки будущих специалистов в контексте их готовности к формированию профессионального мастерства.

Describes the problems of training future professionals at the university in the context of their commitment to the formation of professional skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Черток Л. 
Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі в період з 1999 по 2010 роки / Л. Черток // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 74-77. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виокремлено певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси тощо. Визначено тенденції, які лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999 р., поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Охарактеризовано сучасний стан освіти країн у контексті Європейської інтеграції на основі підсумків першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти.

Выделены определенные тенденции реформаторского движения в Европе – демократизация и масификация образования, его вариативный, многоуровневый характер, интегративные процессы, и т.п. Определены тенденции, которые легли в основу документов Болонской Декларации, задачи которой, начиная с 1999 г, постепенно и с разной степенью успешности воплощаются в национальные системы образования стран-участниц. Охарактеризовано современное состояние образования стран в контексте Европейской интеграции на основе итогов первого десятилетия Болонского процесса, освещеные Европейской конференцией министров образования.

Select the specific trends of the reform movement in Europe - the democratization of education and masifikatsiya, its flexibility, multi-level nature, integrative processes, and so on. The tendencies which were the basis of the Bologna Declaration, whose mission, since 1999, gradually and with varying degrees of success embodied in national education systems of the participating countries. Contemporary state of education in the context of European integration based on the first decade of the Bologna process, highlighted by the European Conference of Ministers of Education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кондратенко И. В. 
Жизненная навигация личности в системе непрерывного образования / И. В. Кондратенко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2. - С. 128-133. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Изложены теоретические основы идеи непрерывного образования, методические составляющие образовательного модуля "Жизненная навигация", разработанного в качестве дидактического средства формирования общекультурных компетенций у студентов высших учебных заведений с целью повышения их благополучия и успеха, но в то же время предполагающего расширение пространства его внедрения в системе непрерывного образования юношества и взрослых.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 + Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Василиків І. 
Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у системі безперервної освіти / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 148-151. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено проблему стратегії розвитку та використання інформаційних технологій у сфері освіти, яка є однією з ключових проблем стратегічного планування як на національному, так і на глобальному рівні. Охарактеризовано етапи впровадження ІТ, проаналізовано автоматизацію, інформаційну комунікаційній фази впровадження технологій, відзначено тенденцію зміни взаємовідношення людей і інформації, яка є стратегічним ресурсом суспільства, розглянуто проблему "інформаційного вибуху" в аспекті інформаційного перевантаження людської свідомості. Спрогнозовано генезис довгострокової тенденції інформаційно-технологічної зміни людської цивілізації, активізації конкурентної боротьби між транснаціональними корпораціями в інформаційному просторі за місце певного регіону в світовій спільноті, за стійкий і безпечний розвиток, за право не розміщувати радіоактивні відходи та "брудні виробництва". В контексті сказаного зростає значення підготовки спеціалістів, здатних вести активну політику у вказаній сфері та відстоювати свої інтереси.

Исследована проблема стратегии развития и использования информационных технологий в сфере образования, которая является одной из ключевых проблем стратегического планирования, как на национальном, так и на глобальном уровне. Охарактеризованы этапы внедрения ИТ, проанализированы автоматизация, информационная коммуникационная фазы внедрения технологий, отмечена тенденция изменения взаимоотношений людей и информации, которая является стратегическим ресурсом общества, рассмотрена проблема "информационного взрыва" в аспекте информационной перегрузки человеческого сознания. Спрогнозирован генезис долгосрочной тенденции информационно-технологического изменения человеческой цивилизации, активизации конкурентной борьбы между транснациональными корпорациями в информационном пространстве за место определенного региона в мировом сообществе, за устойчивое и безопасное развитие, за право не размещать радиоактивные отходы и "грязные производства". В контексте сказанного возрастает значение подготовки специалистов,способных вести активную политику в указанной сфере и отстаивать свои интересы.

The article investigates the problem of strategy of development and use of information technologies in the sphere of education, which is one of key problems of the strategic planning, both on national and on global levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мадзігон В. 
Реформа освіти щодо Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 10-18. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення щодо Болонського процесу відповідно до норм, стандартів і основних принципів Європейського простору освіти. Виходячи з цього підвищується значення управління якістю освіти, прогнозування тенденцій, обгрунтування і проектування практичних заходів реформування безперервної системи освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гончаров С. 
Формування вищої освіти впродовж життя на базі регіональних університетів / С. Гончаров // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 44-50. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Зосереджено увагу на питанні навчання впродовж життя людини, яке відповідає вимогам Болонського процесу. Наведено визначення поняття «післядипломна освіта» та викладено умови, які вона створює для безперервності та наступності освіти. Схематично показано базові канали розподілу післядипломних освітніх послуг ВНЗ – прямий, опосередкований, змішаний, та описано функції цих каналів. Розглянуто питання формування потужних регіональних університетів на базі існуючих провінційних ВНЗ з надання освітніх послуг, у т. ч. післядипломних. Викладено методику визначення можливої території обслуговування регіонального ВНЗ. Описано вибір розташування ВНЗ з урахуванням ймовірного його потенціалу та очікуваного споживання комплексу освітніх послуг у межах регіону.

Сосредоточено внимание на вопросе обучения в течение жизни человека, отвечающем требованиям Болонского процесса. Приведено определение понятия «последипломное образование» и изложены условия, которые она создает для непрерывности и преемственности образования. Схематически показаны базовые каналы распределения последипломных образовательных услуг ВУЗ – прямой, опосредованный, смешанный, и описаны функции этих каналов. Рассмотрены вопросы формирования мощных региональных университетов на базе существующих провинциальных ВУЗ по предоставлению образовательных услуг, в т. ч. последипломных. Изложена методика определения возможной территории обслуживания регионального ВУЗ. Описан выбор расположения ВУЗ с учетом вероятного его потенциала и ожидаемого потребления комплекса образовательных услуг в пределах региона.

In the context of the European Credit Transfer System formation of powerful regional universities based on existing provincial universities with the ability to provide educational services during their consumers' life is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хлапук М. 
Критерії та показники управління наступністю ступеневої вищої освіти / М. Хлапук, Ю. Хлапук // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 232-234. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Актуалізовано дослідження наступності етапів освіти у контексті сучасної розбудови національної системи освіти. З метою аналізу ефективності управлінської діяльності в аспекті забезпечення неперервності освіти розглянуто критерії та показники оцінювання результатів управління наступністю ступеневої вищої освіти в Україні. Наведено напрямки формування наступності навчального процесу у ВНЗ як передумови спадкоємності навчання. Визначено фактори впливу на показники, які стосуються різних суб’єктів управління ступеневою освітою. Запропоновано шляхи покращання результату управлінського впливу на виконання функції наступності ступеневої вищої освіти.

Актуализировано исследование преемственности этапов образования в контексте преобразования национальной системы образования. С целью анализа эффективности управленческой деятельности в аспекте обеспечения непрерывности образования рассмотрены критерии и показатели оценки результатов управления преемственностью ступенчатого высшего образования в Украине. Приведены направления формирования преемственности учебного процесса в ВУЗ как предпосылки преемственности образования. Определены факторы влияния на показатели, касающиеся различных субъектов управления ступенчатым образованием. Предложены пути улучшения результата управленческого воздействия на выполнение функции преемственности ступенчатого высшего образования.

Criteria and indicators for management of gradual higher education succession have been determined; factors that influence indicators nowadays. The approaches for increasing the quality of the indicators of gradual higher education succession in the context of management have been considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сверида Б. 
Деякі підходи до управління навчальним процесом в системі безперервного навчання / Б. Сверида, В. Антонюк // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 265-268. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано вирішення проблеми пошуку оптимальних інновацій управлінської діяльності у сфері освіти. Розглянуто деякі підходи до управлінської діяльності у ВНЗ у системі безперервного навчання. Розкрито принцип єдності управління та самоуправління в педагогічному процесі, охарактеризовано його вплив на ефективність навчання студентів. Приділено увагу впровадженню інноваційних педагогічних технологій навчання в системі безперервної освіти, ефективності організації та проведення навчального процесу. Визначено роль управлінських функцій викладача в підготовці та перепідготовці інженерних кадрів.

Актуализировано решение проблемы поиска оптимальных инноваций управленческой деятельности в сфере образования. Рассмотрены некоторые подходы к управленческой деятельности в ВУЗ в системе непрерывного обучения. Раскрыт принцип единства управления и самоуправления в педагогическом процессе, охарактеризовано его влияние на эффективность обучения студентов. Уделено внимание внедрению инновационных педагогических технологий обучения в системе непрерывного образования, эффективности организации и проведения учебного процесса. Определена роль управленческих функций преподавателя в подготовке и переподготовке инженерных кадров.

The article highlights some of the approaches to the management of higher education institutions in the system of lifelong learning. Reveals the principle of unity and self-management in the pedagogical process, their role in ensuring the effectiveness of training. Attention is paid to the role of pedagogical technologies in Continuing Education. The role of managerial functions in teacher training and retraining of engineering cadres.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зубілевич С. 
Ступенева освіта очима студентів: результати соціологічного дослідження / С. Зубілевич, Г. Чабан // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати соціологічного дослідження 444-х студентів віком від 17 до 22 років першого, третього-п’ятого курсів Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне (НУВГП) стосовно ступеневої освіти. Вивчено наступність і безперервність складових ступеневої освіти, виявлено проблеми, що стають на заваді цьому процесу в НУВГП з точки зору споживачів освітніх послуг – студентів. Обгрунтовано пропозиції для покращання організації та методики навчального процесу з метою забезпечення цілісності ступеневої освіти в університеті.

Приведены результаты социологического исследования 444-х студентов в возрасте от 17 до 22 лет первого, третьего - пятого курсов Национального университета водного хозяйства и природопользования, г. Ровно ( НУВХП) относительно многоуровневого образования. Изучены преемственность и непрерывность составляющих ступенчатого образования, выявлены проблемы, препятствующие этому процессу в НУВХП с точки зрения потребителей образовательных услуг - студентов. Обоснованы предложения для улучшения организации и методики учебного процесса с целью обеспечения целостности многоуровневого образования в университете.

Presented results of the survey 444 students aged 17 to 22 years old the first, third - fifth year of the National University of Water and Environment, Rivne regarding multi-level education. Studied succession and continuity components stepwise formation, revealed problems impeding this process in terms of National University of Water and Environment consumers of educational services-students. Justified proposals to improve the organization and methodology of the training process to ensure the integrity of the multi-level education at the university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 в81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського