Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.260.15$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Воронець Л. П. Дидактичні основи формування навчального курсу у вищих закладах освіти ІІІ - ІV рівнів акредитації : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л. П. Воронець; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано вдосконалені дидактичні основи формування навчального курсу у ВНЗ, а саме: наповнення змістового блоку курсу відповідно до завдань освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм і структуризацію навчального матеріалу на основі принципу модульності, зокрема, установлення логічно-закінченго навчального матеріалу та використання комплексу видів навчальних занять для його освоєння, використання науково обгрунтованих коефіцієнтів кількісного співвідношення видів навчальних занять у професі формування окремих модулів і навчального курсу в цілому, використання принципу уніфіковано-ідентифікаційного діагностування, що передбачає побудову тестових завдань на основі таблиці відповідності між рівнями засвоєння навчальних елементів курсу та формами тестових завдань для їх перевірки. Експериментально апробовано й доведено ефективність удосконалених дидактичних основ формування навчального курсу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367292 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Квас В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Наведено результати дослідження для підтвердження гіпотези - якщо встановити співвідношення вузівських та шкільних дисциплін і врахувати його у процесі викладання профільних предметів, то це сприятиме формуванню стійкої професійно-педагогічної спрямованості. Визначено поняття "самодостатність". Розкрито зміст найбільш сприятливого варіанту самодостатності - певне врівноваження змісту вузівських дисциплін з відповідними шкільними предметами. За допомогою схеми продемонстровано три рівні самодостатності (максимальний, оптимальний, мінімальний) змісту профільних дисциплін ВНЗ і школи. За результатами анкетування студентів складено і прокоментовано таблиці: "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу органічної хімії на прикладі теми "Карбонові кислоти", "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу "Анатомія" з теми "Дихання". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15 + Ч421.260.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|