Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.260.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Воронець Л. П. 
Дидактичні основи формування навчального курсу у вищих закладах освіти ІІІ - ІV рівнів акредитації : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л. П. Воронець; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано вдосконалені дидактичні основи формування навчального курсу у ВНЗ, а саме: наповнення змістового блоку курсу відповідно до завдань освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм і структуризацію навчального матеріалу на основі принципу модульності, зокрема, установлення логічно-закінченго навчального матеріалу та використання комплексу видів навчальних занять для його освоєння, використання науково обгрунтованих коефіцієнтів кількісного співвідношення видів навчальних занять у професі формування окремих модулів і навчального курсу в цілому, використання принципу уніфіковано-ідентифікаційного діагностування, що передбачає побудову тестових завдань на основі таблиці відповідності між рівнями засвоєння навчальних елементів курсу та формами тестових завдань для їх перевірки. Експериментально апробовано й доведено ефективність удосконалених дидактичних основ формування навчального курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Квас В. 
Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати дослідження для підтвердження гіпотези - якщо встановити співвідношення вузівських та шкільних дисциплін і врахувати його у процесі викладання профільних предметів, то це сприятиме формуванню стійкої професійно-педагогічної спрямованості. Визначено поняття "самодостатність". Розкрито зміст найбільш сприятливого варіанту самодостатності - певне врівноваження змісту вузівських дисциплін з відповідними шкільними предметами. За допомогою схеми продемонстровано три рівні самодостатності (максимальний, оптимальний, мінімальний) змісту профільних дисциплін ВНЗ і школи. За результатами анкетування студентів складено і прокоментовано таблиці: "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу органічної хімії на прикладі теми "Карбонові кислоти", "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу "Анатомія" з теми "Дихання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15 + Ч421.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського