Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.350.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Плотников С. А. 
К основной проблеме преподавания христианской этики в светских учебных заведениях / С. А. Плотников // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 95-99. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Основная проблема преподавания христианской этики в светских учебных заведениях есть решение противоречия между требованием не учить религии, но в то же время необходимостью помощи в осуществлении духовно-нравственной самоидентификации молодого поколения. Противоречие снимается проживанием учителем и его учениками ценностей и идеалов восточнохристианской цивилизации как реальных ценностей и возникновения к ним положительного отношения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4 + Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поліщук Н. 
Про сенс життя в контексті виховання християнської моральної свідомості у студентів / Н. Поліщук, М. Панченко, І. Панченко // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 1. - С. 116-125. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Викладено основні положення атеїзму та теїзму в контексті відповіді на пошуки сенсу існування людини, дуалістичності духовного та фізичного в природі людини, її світобачення, розкрито теоретичні основи цих антагоністичних систем, онтологічні, гносеологічні підвалини: в основі першого - стихійний атеїзм, атеїзм стародавніх мислителів, атеїзм періоду середньовіччя, атеїзм буржуазних просвітителів ХVIII ст., атеїзм революційних демократів, марксистсько-ленінський атеїзм. Розглянуто основні концептуальні положення представників наукового атеїзму, практичне його втілення в соціалістичній моделі з її моральним кодексом будівника комунізму. Становлення та суперечності за умов поліконфесійності релігійного буття в сучасній Україні між різними напрямками християнських церков, втрата ідеалів патріотичного, громадянського та морально-етичного спрямування в більшості молоді - основні фактори, що детермінують актуалізацію звернення до Біблії, як квінтесенції, еманації свідомості людства, джерела духовності та підкреслено орієнтацію на Вищий Абсолют в педагогічному процесі, яка створює умови для розвитку творчої особистості. Наведено приклади наукового передбачення положень Біблії, які з часом найшли своє раціоналістичне підтвердження, морально-етичні норми, значущість яких не зникла з часом.

Рассмотрены в сопоставлении основные концепции атеизма и теизма относительно смысла жизни студенческой молодежи.

In clause the basic concepts of atheism concerning meaning of the life of studentТs youth are comparison.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4 + Э37-431.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Плиска Ю. 
Християнська мораль як структурний компонент культури вчителя / Ю. Плиска // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 18-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Доведено необхідність формування у молоді цілісного гуманістичного світогляду, що забезпечуватиме гармонійний, духовно збагачений розвиток особистості. З'ясовано причини повернення до основ християнства у вихованні високоморальних цінностей. Запропоновано напрями організації освітньо-виховного процесу в навчальних закладах усіх рівнів з метою формування стійких моральних принципів. Зроблено висновок, що християнське моральне виховання є складовою частиною національного і відповідає ментальності, психіці, природній релігійності та традиційним рисам українського ідеалу людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Земцов І. 
Роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв / І. Земцов, Т. Скрябіна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 104-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано сучасні підходи до визначення поняття «релігійна педагогіка», проаналізовано роль релігійної педагогіки в навчанні студентів-гуманітаріїв, у зв’язку з чим розглянуто наступні питання: трактування духовності, можливість світської освіти сформувати духовність студента та роль релігійної педагогіки в цьому процесі, активність студента в освітньому процесі та вплив на нього викладача.

Обобщены современные подходы к определению понятия «религиозная педагогика», проанализирована роль религиозной педагогики в обучении студентов-гуманитариев, в связи с чем рассмотрены следующие вопросы: трактовка духовности, возможность светского образования сформировать духовность студента и роль религиозной педагогики в этом процессе, активность студента в образовательном процессе и влияние на него преподавателя.

The article summarizes the current approaches to the definition of religious teaching, explored the role of religious pedagogy in teaching students in the humanities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4 + Э267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Циганчук А. 
Освіта та релігійне виховання студентської молоді / А. Циганчук, Л. Циганчук // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 24-27. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З використанням результатів соціологічних досліджень, проведених серед ВНЗ м. Рівне у 2010 - 2012 рр., обговорено необхідність посилення співпраці світської освіти та релігійного виховання як важливого чинника, що може вплинути на моральне здоров’я суспільства. Досліджено питання про роль релігії в суспільстві, релігійне виховання і освіту, особисте сприйняття релігії та нетрадиційні релігії. Узагальнено, що більшість університетської молоді є віруючою (відмінностей у відповідях респондентів за статтю, національністю, соціальним походженням не виявлено). Виявлено протиріччя між позиціюванням респондентів себе як віруючими, з одного боку, і низьким рівнем дотримання принципів релігійного життя, з іншого. Підкреслено, що більша частина студентської молоді підтримує розвиток і зміцнення релігійно-моральних принципів сучасного способу життя, очікуючи при цьому більш ефективної політики з боку держави в моральному оздоровленні сучасного українського суспільства.

Акцентировано внимание на необходимости усиления сотрудничества светского образования и религиозного воспитания как важного фактора, который может повлиять на моральное здоровье общества.

Attention is accented on the necessity of strengthening of collaboration of society education and religious education as an important factor which can influence on the moral health of society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрушко В. 
Формування духовних орієнтацій студентської молоді / В. Андрушко, О. Огірко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 105-111. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що духовні перетворення в українському суспільстві, спрямовані на розбудову та утвердження власної державності, потребують активної участі в цьому процесі не тільки державних інститутів і політичних партій, а й найрізноманітніших громадських організацій та об'єднань. Важливим чинником цього процесу є Церква. Вона формує духовність людства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.350.4 + Ч481.350.4 + Э211.268.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Безугла М. В. 
Формування у студентської молоді духовно-культурних цінностей освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Безугла; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Дисертація присвячена проблемі формування у студентської молоді духовно-культурних цінностей освіти (ДКЦО). Визначено теоретико-методологічні засади формування у такої молоді ДКЦО. Охарактеризовано наукові підходи щодо проблеми формування у студентської молоді ДКЦО. Проаналізовано проблемне поле дослідження. Уточнено сутність понять "цінність", "освіта", "цінності освіти", "духовність", "духовна культура", "духовні цінності", "культурні цінності". Надано сутнісну характеристику поняття "духовно-культурні цінності освіти", які розглянуто як сукупність особистісно-значимих морально-орієнтованих пріоритетів в освіті, які визначають лінію поведінки особистості та сприяють здійсненню її найбільш повної самореалізації в усіх сферах життєдіяльності відповідно до законів істини, добра та краси. Визначено критерії, показники та рівні сформованості у студентської молоді ДКЦО. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність впровадження моделі організаційно-методичної системи та педагогічних технологій формування у студентів ДКЦО. Розроблено спецкурс "Освічена особистість".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лаппо В. В. 
Теоретико-методичні засади формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / В. В. Лаппо; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2018. - 39 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагадьнення та наукове вирішення проблеми формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. На основі аналізу наукових джерел з філософії, психології, педагогіки обґрунтовано теоретико-методичні засади формування духовних цінностей особистості. Уточнено сутність поняття "духовні цінності студентської молоді". Окреслено змістову структуру духовних цінностей особистості у взаємозв’язку когнітивного, емоційно-ціннісного, праксичного компонентів. Визначено та обґрунтовано критерії й показники, рівні сформованості духовних цінностей студентів вищих навчальних закладів. Розкрито потенціал суспільно-гуманітарних дисциплін та позааудигорної діяльності вищого навчального закладу щодо формування духовних цінностей студентської молоді. Розроблено, експериментально перевірено та доведено ефективність структурно-функціональної моделі формування духовних цінностей студентської молоді в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу та педагогічних умов її ефективної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лаппо В. В. 
Формування духовних цінностей студентської молоді в умовах закладу вищої освіти : монографія / В. В. Лаппо. - Івано-Франківськ : НАІР, 2019. - 439 c. - Бібліогр.: с. 328-376 - укp.

Обґрунтовано провідні засади формування духовних цінностей студентів закладів вищої освіти (ЗВО). Визначено критерії та показники, що дозволяють вивчати особливості й динаміку сформованості духовних цінностей як інтегрального утворення особистості студента. Відображено результати експериментальної перевірки моделі формування духовних цінностей студентської молоді в освітньому процесі ЗВО. Охарактеризовано педагогічні умови, форми, методи, засоби, що забезпечують духовну спрямованість освітнього середовища сучасної вищої школи та педагогічної підтримки студентів у їх духовно-ціннісному самовизначенні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850803 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського