Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Войнаровський А. М. 
Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологій у засвоєнні економічних знань студентами / А. М. Войнаровський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 39-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В ході наукової пошукової роботи виявлено, що інтенсивні освітні технології сприяють формуванню економічного мислення особистості, дозволяють розвивати у студентів професійні якості, які необхідні для практичної діяльності.

В процессе научно-исследовательской работы установлено, что интенсивные образовательные технологии улучшают экономическое мышление личности, помогают развивать у студентов профессиональные качества, которые необходимы для практической деятельности.

In the process of the scientific research work it has been revealed, that intensive educational technologies promote the formation of economic thinking of a personality, permit to develop students' professional qualities, which are necessary for theirpractical activities.


Ключ. слова: економічне освіта, дидактична технологія, професійна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рижиков В. С. 
Методика формування економічної культури у процесі підготовки майбутніх юристів : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. С. Рижиков; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано та розроблено структуру і зміст економічної культури у професіограмі сучасного юриста. Розроблено методику формування економічної культури майбутнього юриста. Удосконалено терію моделювання процесу професійної підготовки юриста, зокрема, методику аналізу селекції гіпотез формування прийняття та реалізації рішень за складних умов діяльності. Конкретизовано аспекти теорії ігор щодо вибору сюжету та розробки сценарію рольової гри у процесі професійної підготовки фахівців юридичної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3:У + Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дзундза А. І. 
Теоретичні та методичні засади формування соціоекономічної культури студентів вищих навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук / А. І. Дзундза; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Харків, 2005. - 43 c. - укp.

Вперше здійснено комплексний аналіз актуальної педагогічної проблеми формування соціоекономічної культури (СЕК) студентів неекономічних спеціальностей вищих навчальних закладів, розкрито сутність СЕК як відкритої системи та водночас як елемента інших систем. Визначено структуру соціоекономічної культури. Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування соціоекономічної культури студентів, яка забезпечує ефективну реалізацію соціально-економічної складової професійної діяльності. Доведено необхідність впровадження технології формування СЕК студентів у ВНЗ України. Запропоновано ефективні форми та методи розвитку соціоекономічного мислення, узагальнення соціально-економічних знань, становлення мотиваційно-ціннісної сфери СЕК у навчальній, науково-дослідницькій і громадській діяльності студентів сучасних ВНЗ. Охарактеризовано умови формування СЕК у навчально-виховній діяльності. Уточнено теоретико-методологічні засади соціокультурного виховання майбутніх фахівців з урахуванням результатів дослідження національного та зарубіжного педагогічного досвіду, конкретизовано зміст поняття соціально-економічної складової професійної діяльності. Запропоновано методи діагностики рівня розвитку СЕК студентів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.357 + Ю935.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Россоха М. 
Економічна культура студента та умови її формування / М. Россоха // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 88-91. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сутність економічної культури студента, підкреслено її поліфункціональний характер, пов'язаний з економічними і соціальними аспектами життєдіяльності особистості; виділено її функції: стимулювальну, інтеграційну, інноваційну, та світоглядну. Визначено її основні структурні компоненти. Наведено комплекс педагогічних умов ефективності її формування, а саме: актуалізація особистісного відношення до оволодіння економічною культурою, інформаційне наповнення сприйняття механізмів функціонування економіки; використання сукупності форм і методів активного навчання; організація соціально-орієнтованої економічної діяльності студентів; врахування індивідуальних і психофізіологічних особливостей; інтегративний характер спеціалізованих навчальних дисциплін.

Рассмотрена сущность экономической культуры студента, подчеркнут ее полифункциональный характер, детерминированный экономическими и социальными аспектами жизнедеятельности личности; выделены ее основные функции: стимулирующая, интегративная, инновационная и мировоззренческая. Определены ее основные структурные компоненты. Приведен комплекс педагогических условий эффективности ее формирования, а именно: актуализация личностного отношения к овладению экономической культурой; информационное наполнение восприятия механизмов функционирования экономики; использование совокупности форм и методов активного обучения; организация социально-ориентированной экономической деятельности студентов; учет индивидуальных и психофизиологических особенностей; интегративный характер специализированных учебных дисциплин.

The article focuses on the nature essence and functions of a student's economic culture. A complex of the pedagogical conditions of the effectiveness of forming this culture is cited.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коваленко О. 
Застосування компетентнісного підходу у визначенні сформованості економічної культури студентів / О. Коваленко // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 248-250. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Узагальнено результати комплексного дослідження критеріїв і показників рівнів сформованості економічної культури респондентів (учні Луганського професійного торгово-кулінарного ліцею та студенти ЛНУ ім. Т. Шевченка). Констатовано, що вони характеризуються наявністю цінностей економічної культури (сформованості професійних якостей), сформованих особистісних якостей, розумінням цілей, завдань професійної економічної діяльності, здатностей (мотиваційно-цільовий критерій, змістовий, практично-орієнтований та професійно-орієнтований критерії) у відповідності до вимог Державного стандарту вищої освіти. Конкретизовано напрями подальших наукових розвідок.

Обобщены результаты комплексного исследования критериев и показателей уровней сформированности экономической культуры респондентов (учащиеся Луганского профессионального торгово-кулинарного лицея и студенты ЛНУ им. Т. Шевченко). Констатировано, что они характеризуются наличием ценностей экономической культуры (сформированности профессиональных качеств), определенных личностных качеств, пониманием целей, задач профессиональной экономической деятельности, способностей (мотивационно-целевой критерий, содержательный, практически ориентированный и профессионально ориентированный критерии) в соответствии с требованиями Государственного стандарта высшего образования. Конкретизированы направления дальнейших научных исследований.

The problem of the competence approach appliance in the process of the definition of the levels criteria and indices of the students' economical culture forming is considered in the article. The results of the carried work are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч481.357 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шпак О. 
Соціально-педагогічні аспекти формування економічної культури студентів вищих навчальних закладів / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано проблеми формування економічної культури у студентів ВНЗ. Запропоновано до розгляду змістові модулі складової економічної культури та категорійну матрицю економічної культури. Підсумовано, що саме співробітництво викладача та студента в процесі вирішення творчих економічних завдань передбачає об’єднання їхніх інтересів і зусиль, при цьому студент має відчувати себе не об’єктом педагогічних впливів, а самостійною і вільно діючою особистістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фенчак Л. 
Сучасна практика формування екологічної культури студентів-аграрників / Л. Фенчак // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Біницька К. 
Особливості сучасного стану системи економічної освіти в Україні / К. Біницька, Д. Нікитенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 25-29. - Бібліогр.: с. 29 (9 назв) - укp.

Розглянуто проблеми сучасного стану, чинників популярності та перспектив розвитку вищої економічної освіти в Україні. Проаналізовані погляди вітчизняних науковців щодо проблеми розвитку системи економічної освіти в сучасній Україні. На основі аналізу вітчизняної теоретичної літератури визначено терміни «система економічної освіти», «економіка». Акцентовано увагу на стратегічні пріоритети національної системи економічної освіти. Визначені негативні риси, притаманні сучасній українській системі економічної освіти. Висвітлена програма для поліпшення сучасного стану економічної освіти в Україні. Наведені погляди сучасних вчених-економістів щодо стратегічних пріоритетів національної системи економічної освіти. Висвітлено стан сучасної економічної освіти в Україні, зумовлений необхідністю переходу до нових засад формування та розвитку економічних знань, що базуються на духовно-моральних та історико-культурних традиціях українського суспільства. З’ясовано, що економічна освіта орієнтована на поглиблений аналіз економічних процесів, які сприяють формуванню основ соціально орієнтованої економіки. Визначено, що освіта є рушійною силою, яка змінює суспільство, а економічна освіта – важливий чинник соціально-економічного розвитку держави.

Рассмотрено проблемы современного состояния, факторов популярности и перспектив развития высшего экономического образования в Украине. Проанализированы взгляды отечественных научных работников на проблему развития системы экономического образования современной Украине. На основе анализа отечественной теоретической литературы определены термины «система экономического образования», «экономика». Акцентировано внимание на стратегические приоритеты национальной системы экономического образования. Определенны отрицательные черты, присущие современной украинской системе экономического образования. Предложена программа улучшения современного состояния экономического образования в Украине. Наведены взгляды современных ученых-экономистов относительно стратегических приоритетов национальной системы экономического образования. Отражено состояние современного экономического образования в Украине, котороепредопределено необходимостью перехода к новым принципам формирования и развития экономических знаний, что базируются на духовно-моральных и историко-культурных традициях украинского общества. Выяснено, что экономическое образование ориентировано на углубленный анализ экономических процессов, которые способствуют формированию основ социально ориентированной экономики.

The article deals with the study of the problem of the modern state, factors of popularity and perspectives of development of higher economic education in Ukraine. The views of domestic scientific workers as for the problem of development of the system of economic education in modern Ukraine have been analyzed. On the basis of the analysis of domestic theoretical literature the terms, system of economic education, have been determined. The attention is accentuated on the strategic priorities of national system of economic education. Negative features, which are inherent in the modern Ukrainian system of economic education, have been determined. The program for improvement of the modern state of economic education in Ukraine has been elucidated. The views of the modern scientists- economists concerning strategic priorities of the national system of economic education have been offered. The state of modern economic education in Ukraine has been cleared up.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теловата М. 
Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти / М. Теловата // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 11-15. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність вивчення процесів формування і розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців економічної галузі в закладах вищої освіт (ЗВО) за умов реформування освіти в Україні та з метою її наближення до загальноєвропейських стандартів. Акцентовано увагу на тому, що в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців для економічної галузі увага має приділятися не лише розвитку інтелекту, але й моральному вихованню та формуванню у майбутніх бухгалтерів, економістів, фінансистів і банкірів готовності до професійної самореалізації. На підставі аналізу наукових робіт відомих дослідників у галузі філософії, соціології, психології, педагогіки з'ясовано, що поняття "професійна компетентність" здебільшого означає: загальну культуру фахівця; уміння мислити та діяти професійно; ступінь розвиненості індивідуально-професійних якостей; сукупність функцій, прав і відповідальності фахівця; готовність до професійної діяльності. Уточнено зміст понять "компетенція", "компетентність" і "професійна компетентність". Визначено їх істотні характеристики, а саме: "компетенція" - загальна здібність і здатність майбутнього фахівця економічної галузі на основі його вмінь і знань реалізувати себе в професійній діяльності; "компетентність" - комплексна характеристика особистості (майбутнього фахівця економічної галузі), що включає результати знань, умінь і навичок і здатність виконувати професійну роль відповідно до визначених вимог з урахуванням реальної виробничої ситуації. Професійна компетентність фахівців економічної галузі містить особливий потенціал для організації професійної підготовки майбутніх фахівців різних напрямів економічної діяльності (аналітичної, банківської, обліково-економічної, організаційно-управлінської, фінансової) на виробництві, у сфері послуг, в управлінні та науково-дослідних установах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357 + У.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Морозова М. М. 
Формування економічної компетентності у студентів гуманітарних спеціальностей у навчально-виховному процесі ВНЗ : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Морозова; Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - Старобільськ, 2018. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблеми формування економічної компетентності студенів закладів вищої освіти гуманітарних спеціальностей. Розроблено та обгрунтовано педагогічні умови, які сприяють ефективному формуванню економічної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей у навчально-виховному процесі ЗВО: збагачення змісту дисциплін фахової підготовки студентів гуманітарних спеціальностей темами, що відображають сучасні економічні процеси в суспільстві; використання в освітньому процесі технологій проєктного та модульного навчання з проблем економічної теорії та практики; реалізація комплексу виховних заходів з формування економічної свідомості студентів гуманітарних спеціальностей. Аналіз результатів експериментального дослідження засвідчив ефективність розроблених та впроваджених в освітній процес ЗВО педагогічних умов формування економічної компетентності студентів закладів вищої освіти гуманітарних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.357(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439588 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського