Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.385.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гіптерс З. В. 
Художня самодіяльна творчість студентів як засіб естетичного виховання майбутніх спеціалістів : Метод. посіб. / З. В. Гіптерс; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Каменяр, 1998. - 144 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Подається історія питання, визначені основні напрями, зміст та організаційні засади художньої самодіяльної творчості студентів вищих закладів освіти як засобу естетичного виховання майбутніх спеціалістів. В окремих розділах наведено нормативні документи, тематика навчання, поради та розробки до організації посвяти в студенти, проведення тематичних вечорів на честь знаменних подій у житті українського народу, впровадження та відзначення народних свят і обрядів упродовж навчального року тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.385.35 + Ю817.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сіненко О. О. 
Педагогічні засади організації діяльності студентського аматорського хорового колективу : автореф. дис... канд. пед. наук / О. О. Сіненко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано основні теоретичні положення організації діяльності студентського аматорського хорового колективу. Уточнено категоріальний апарат дослідження. До наукового обігу введено поняття студентського аматорського хорового колективу як цілісного соціокультурного об'єднання студентів, що має спеціальну організаційну структуру, базується на принципах гуманістичної цілеспрямованості, свідомої ініціативи, опори на колегіальність, виконує специфічні функції у сфері художньо-творчої діяльності, сприяє соціалізації шляхом засвоєння учасниками певних культурних цінностей та об'єктивації набутих знань, умінь і навичок у хоровому виконавстві як формі самореалізації та соціального самоствердження. Конкретизовано сутність і структуру організації діяльності студентського аматорського хорового колективу з його підструктурами. Розроблено критерії оцінювання рівнів активної участі студентів в аматорських хорових колективах відповідно до компонентної структури та специфічних особливостей досліджуваного феномену. Проаналізовано сучасний стан організації діяльності студентських аматорських хорових колективів у ВНЗ немистецького профілю. Запропоновано та впроваджено у художньо-творчий процес методику організації діяльності студентського аматорського хорового колективу. Обгрунтовано педагогічні засади, що забезпечують творчий розвиток молоді у ВНЗ немистецького профілю. Досліджено особливості та характер впливу творчої взаємодії особистості (учасника) та мікросоціуму (студентського аматорського хорового колективу) на процес її соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ731.041-6 + Ч481.385.351.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сугробова Ю. 
Художня творчість у професійному вихованні студентів України / Ю. Сугробова, І. Карпова // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 1. - С. 102-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Констатовано специфічність творчої педагогічної діяльності як засобу професійної орієнтації, професійного формування, осмислення власного професійного досвіду, творчого пошуку, посилення соціальної мобільності, у розумінні суті та феномену художньої творчості проявляється стимул до творчої і професійної діяльності. Розглянуто особливі функції художньої творчості: розвиток художньої обдарованості, залучення молоді до мистецтва та творчості, що надає можливість для соціалізації й соціальної адаптації особи в майбутньому; порівняно різні види художньої діяльності, нерівномірність їх розвитку. Зроблено висновок, що художня творчість - це процес створення нового шляхом перетворення набутих знань, здатність до нестандартних рішень, що художня творчість виявляється у виконанні художніх творів, у створенні нових художніх творів (продуктивна діяльність). "Акме" - вершина творчого розвитку особистості. Виокремлено важливі моменти у формуванні особистості студента: вибір творчої професії, становлення власної системи естетичних і художніх цінностей, необхідність подолання розриву між художнім ідеалом і реальністю творчості. Установка на успішне виконання навчального завдання - зацікавленість у пізнавальному процесі - усвідомлене ставлення до підсумку навчальної і творчої діяльності - три етапи моделі "ситуації успіху", що впливають на формування позитивного ставлення до навчального процесу.

Проанализировано художественное творчество в профессиональном воспитании студентов, которое формирует духовность и внутреннюю культуру личности. Это многогранная модель синтезированных искусств, основное значение которой заключается в выявление креативной индивидуальности, в профессиональном воспитании молодёжи, в качественном развитии общества, социокультурного пространства.

Artistic creativity in professional education of students which forms spir ituality and inner culture of person is analyzed in the article. It is a many-sided model of synthesized arts, the main sense of which is discovering of creative individuality,professional education of young people, qualitative development of society and social and cultural environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лимаренко Л. І. 
Психофізіологічні аспекти тренінгової роботи у студентському театрі / Л. І. Лимаренко // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 274-278. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено питання психофізіологічних аспектів у тренінговій роботі зі студентськими театрами ВНЗ. Зосереджено увагу на обов’язковому врахуванні фізичних і психологічних особливостей студента у процесі проведення тренінгових занять.

Исследован вопрос психофизиологических аспектов в тренинговой работе со студенческими театрами ВУЗ. Сосредотачено внимание на обязательном учете физических и психологических особенностей студента в процессе проведения тренинговых занятий.

The research of the psycho-phisiological aspects in training work of university students is submitted. Attention is concentrating on the obligatory consideration of physical and psychological features of student in training lessons process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.385.35 + Ю937-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського