Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.202$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Максименко С. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / С. Д. Максименко, Т. Д. Щербан. - Ужгород : Закарпаття, 1998. - 105 c. - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Висвітлюються психолого-педагогічні проблеми становлення молодого вчителя, зокрема, психологічні особливості педагогічної діяльності, комунікативна функція діяльності вчителя, модель професійно-педагогічного спілкування, стилі спілкування. Окреслено психолого-педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності молодого вчителя та особливості рефлексивного навчання початкуючих учителів розв'язувати педагогічні (психодидактичні) задачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч489.511.202 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інженерно-педагогічна освіта у дослідженнях науковців : [наук. зб.] / ред.: О. Е. Коваленко, Л. В. Штефан; МОНМС України, Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - 312 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних проблем інженерно-педагогічної освіти. Розглянуто психолого-педагогічні та проектувально-моделювальні аспекти діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Розкрито особливості формування їх готовності до виховної діяльності в ПТНЗ. Запропоновано методику навчання майбутніх інженерів-педагогів проектування навчально-методичного забезпечення модульної технології. Проаналізовано особливості розвитку практичного мислення майстрів виробничого навчання. Увагу приділено проблемам індивідуалізації методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ю940.3 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шиманович І. О. 
Політехнічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у вищих навчальних закладах України (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Шиманович; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше комплексно досліджено й узагальнено вітчизняний досвід політехнічної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у ВНЗ України в історичній ретроспективі. Розкрито поняття "політехнічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання", його специфіку та дидактичні особливості, здійснено класифікацію форм, методів і засобів політехнічної підготовки. Обгрунтовано етапи розвитку політехнічної освіти майбутніх учителів трудового навчання у другій половині XX ст., розкрито його перспективи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шиманович І. О. 
Політехнічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в Україні (друга половина XX ст.) : монографія / І. О. Шиманович. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2012. - 231 c. - Бібліогр.: с. 214-231 - укp.

Охарактеризовано історіографію проблеми дослідження, проаналізовано підходи до визначення поняття політехнічної підготовки. Обгрунтовано періодизацію політехнічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ України в досліджуваний період (1950 р. - початок реорганізації учительських інститутів у педагогічні - 1999 р. - вхід України до освітнього Європейського простору, що обумовило появу відповідних вимог до вчителів). Показано особливості такої підготовки на різних етапах її становлення та розвитку, визначено перспективи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хрмо Р. 
Концепція інженерної педагогіки у Словацькому технологічному університеті / Р. Хрмо // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 18-25. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто питання педагогічної підготовки інженерів в IGIP (Міжнародній асоціації інженерної педагогіки) Народної групи і IGIP Словацького національного комітету, їх завдання та напрями розвитку. Наведено огляд сучасної і майбутньої діяльності Словацького технічного університету в Братиславі стосовно підготовки аспірантів в Словацькому технологічному університеті.

Рассмотрены вопросы педагогической подготовки инженеров в IGIP (Международной ассоциации инженерной педагогики) Народной группы и IGIP Словацкого национального комитета, их задачи и направления развития. Представлен обзор настоящей и будущей деятельности в рамках Словацкого технического университета в Братиславе относительно подготовки аспирантов в Словацком технологическом университете в Братиславе, на факультете материаловедения и технологии в Трване (Словакия), предоставляемой институтом инженерной педагогики и гуманитарных наук на факультете инженерной педагогики и психологии. Описаны профессиональные принципы и концепция как результат длительного развития. Представлены результаты в данной области инженерных дисциплин международной профессиональной общественности и популяризация их в качестве международно признанной разработки для группы преподавателей инженерных предметов специального назначения.

Article deals with teacher training of engineers, the IGIP (Internationale Ceselschaft fur Ingenieurpedagogik/International Society for Engineering Pedagogy) National Group and IGIP Slovak National Monitoring Committee establishment, their role, orientation and development. Authors make an overview of current and prospective activities in the field at the Slovak University of Technology in Bratislava. Further it deals with postgraduate doctoral study at the Slovak University of Technology in Bratislava, Faculty of Materials Science and Technology in Trnava, Slovakia, provided by the Institute of Engineering Pedagogy and Humanities, Department of Engineering Pedagogy and Psychology. As a result of the long-term development, author describes in details professional principles and concept. The aim is to present outstanding results in this extraordinary field of engineering disciplines to international professional environment and to publicise as an internationally accessible professional development for a specific target group of teachers of engineering subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ашеров А. Т. 
Предметная область инженерной педагогики как науки / А. Т. Ашеров // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 26-37. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

На основі аналізу педагогічної літератури сформовано класифікаційне "дерево" ознак педагогічних досліджень і на його основі визначено ідентифікаційні ознаки предметних галузей наукових спеціальностей у педагогіці. Продемонстровано, що предметна галузь спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання" (технічні дисципліни) ідентична предметній галузі інженерної педагогіки. Заміна назви спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання" (технічні дисципліни) на назву "Інженерна педагогіка" створить термінологічний ряд педагогік (дошкільна, шкільна, соціальна, коректувальна) і зближуватиме українську й європейську наукові педагогічні школи в контексті Болонського процесу.

На основе анализа педагогической литературы сформировано классификационное "дерево" признаков педагогических исследований и на его основе определены идентификационные признаки предметных областей научных специальностей в педагогике. Показано, что предметная область специальности 13.00.02 -"Теория и методика обучения" (технические дисциплины) идентична предметной области инженерной педагогики. Замена названия специальности 13.00.02 - "Теория и методика обучения" (технические дисциплины) на название "Инженерная педагогика" выстроит терминологический ряд педагогик (дошкольная, школьная, социальная, коррекционная) и сблизит украинскую и европейскую научные педагогические школы в соответствии с Болонским процессом.

In the article on the basic of analysis of pedagogical literature the classification "tree" of pedagogical research signs is formed and on its basis the identification signs of subject fields of scientific specialties in pedagogics are defined. It is shown that subject field of specialty 13.00.02 is "Theory and Methods of Training (technical disciplines)" is identical to the subject field of engineering pedagogics. Replacement of the name of specialty 13.00.02 is "Theory and Methods of Training (technical disciplines)" for the "Engineering Pedagogics" will not only line up the terminology row of pedagogics (preschool, school, social, correction) but also will draw together Ukrainian and European scientific pedagogical schools, that corresponds to the spirit of the Bologna process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савельєв М. 
Сучасні підходи до формування навчальних планів у галузі "Технології" / М. Савельєв // Пед. пошук. - 2009. - № 2. - С. 43-45. - укp.

Актуалізовано оновлення змісту педагогічної освіти, зокрема стосовно забезпечення випереджувального спрямування підготовки педагогічних працівників, оптимального співвідношення між професійно-педагогічною, фундаментальною та соціально-гуманітарною підготовкою вчителя, та питання підготовки педагогічних кадрів у педагогічних ВНЗ ІІІ - IV рівнів акредитації на базі освітньо-кваліфікаційного рівня "Молодший спеціаліст" за скороченим терміном навчання. Запропоновано блок професійних і практичних дисциплін навчального плану підготовки бакалаврів за спеціальністю "Технічна освіта" на базі освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст", який був запроваджений 2008 р. для вступників до Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету - випускників Володимир-Волинського педколеджу. Підсумовано, що варіативна частина запропонованого плану містить дві дисципліни, покликані продовжити грунтовну підготовку вчителя інформатики для основної та старшої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Курок В. П. 
Теоретико-методологічні засади інженерної підготовки майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. П. Курок; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано систему інженерної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до реалізації технологічного напряму профільного навчання учнів у ЗНЗ. Уперше на основі результатів компаративного й ретроспективного аналізу сучасних тенденцій розвитку професійної освіти розроблено модель і концепцію інженерної підготовки учителів трудового навчання з огляду на інтеграційний підхід до навчання з курсів "Технікознавство", "Машинознавство" та "Основи виробництва". Охарактеризовано педагогічні умови й критерії відбору змісту інтегрованих курсів інженерної підготовки майбутніх учителів трудового навчання в контексті профільного навчання учнів ЗНЗ. Запропоновано оптимальні засоби, форми, технології їх реалізації в процесі професійної підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.202 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403954 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського