Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.215.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Богуш А.  
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : підруч. / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. - К. : Слово, 2006. - 304 c. - Бібліогр.: с. 299-302. - укp.

Висвітлено зміст, завдання та методи організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Описано види театралізованої діяльності, методи організації театральних вистав у дошкільному закладі, проведення бесід на морально-етичні теми, роботи з поетичними творами та казками. Розкрито засоби розвитку словесної творчості та формування почуття гумору у дошкільнят.

Освещены содержание, задачи и методы организации художественно-речевой деятельности детей дошкольного возраста. Описаны виды театрализованной деятельности, методы организации театральных представлений в дошкольном учреждении, проведения бесед на морально-этические темы, работы с поэтическими произведениями и сказками. Раскрыты средства развития словесного творчества и формирования чувства юмора у дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 я73 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Машкіна Л. А. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики слухачів магістратури : навч.-метод. посіб. / Л. А. Машкіна; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 151 c. - укp.

Розкрито зміст виробничої й асистентської практичної діяльності, наведено вимоги до документації. Висвітлено обов'язки учасників практики. Викладено сутність навчальної, виховної та методичної роботи. Розглянуто особливості підготовки викладача-практиканта до читання лекції. Наведено методи діагностики його професійної підготовленості до педагогічної діяльності за В.П.Симоновим.

Раскрыто содержание производственной и практической деятельности, приведены требования к документации. Освещены обязанности участников практики. Изложена сущность учебной, воспитательной и методической работы. Рассмотрены особенности подготовки преподавателя-практиканта к чтению лекций. Приведены методы диагностики его профессиональной подготовленности к педагогической деятельности по В.П.Симонову.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогіка сімейного виховання: теорія і методика : навч. посіб. для студ. пед. ун-тів / уклад.: С. С. Заєць, Т. В. Кравченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, Каф. соц. педагогіки та історії педагогіки. - Умань : Жовтий О.О., 2011. - 127 c. - Бібліогр.: с. 125-127. - укp.

Розглянуто структуру та зміст програми навчальної дисципліни "Педагогіка сімейного виховання". Наведено загальний огляд розвитку сім'ї як соціального інституту в його історичному аспекті. Висвітлено проблеми державної сімейної політики, надано загальну характеристику шлюбно-сімейної ситуації на Україні. Розкрито зв'язок сімейної педагогіки з іншими науками. Описано методи, умови та джерела сімейного виховання. Показано роль батьків у формуванні та розвитку особистості дитини. Увагу приділено традиціям сімейного виховання, розкрито його напрями (розумове, моральне, громадське, трудове й естетичне виховання). Розглянуто систему батьківського контролю й особливості материнської любові. Розкрито питання взаємодії сім'ї та школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491 я73 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Замороцька В. В. 
Навчальний підручник у ВНЗ як засіб керування пізнавальною діяльністю майбутнього вихователя ДНЗ / В. В. Замороцька // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 318-321. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто місце, роль та значення навчального підручника у ВНЗ у системі підготовки майбутнього вихователя ДНЗ. Визначено, що його функції і структура детерміновані цілями та завданнями навчального процесу та конкретної спеціальної дисципліни. Доведено, що управління пізнавальною діяльністю студентів за допомогою навчального посібника здійснюється в результаті цілеспрямованої організації навчального тексту та його структурування за моделлю.

Рассмотрены место, роль и значение вузовского учебника в системе подготовки будущего воспитателя детского садах. Определено, что его функции и структура детерминированы целями и задачами учебного процесса и конкретной специальной дисциплины. Доказано, что управление познавательной деятельностью студентов с помощью учебного пособия осуществляется в результате целенаправленной организации учебного текста и его структурирование по модели.

Describes the place, role and importance of a textbook for higher educational establishment in the wholesome system of preparation of a future kindergarten instructor. It is defined that functions and structure of a textbook are determined by the aimsand tasks of a study process and particular special subject. It is proved that managing the perceptual activities of students with the help of a textbook is carried out as a result of purposeful organization of a study text and its structuring in accordance with the model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кобрій О. 
Проектування змісту педагогічних дисциплін навчальною літературою у сучасних вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто змістове наповнення підручників і посібників з педагогіки в контексті модернізації педагогічної парадигми і відповідність змісту педагогічних дисциплін їх структурним компонентам та вимогам щодо професійно-педагогічної підготовки студентів. Обгрунтовано детермінованість інформативного, аксіологічного, діяльнісно-творчого компонентів педагогічних дисциплін змістовим векторам підручників. Особливу увагу зосереджено на навчально-методичній літературі з філософських питань і теорії розвивального навчання, позаурочної діяльності та позашкільної роботи, соціальної педагогіки та етнопедагогіки, превентивної, реабілітаційної, компаративної та колекційної педагогіки.

Рассмотрено содержательное наполнение учебников и пособий по педагогике в контексте модернизации педагогической парадигмы и соответствие содержания педагогических дисциплин их структурным компонентам и требованиям профессионально-педагогической подготовки. Обоснована детерминированность информативного, аксиологического, деятельно-творческого компонентов педагогических дисциплин смысловым векторам учебников. Особое внимание сосредоточено на учебно-методической литературе по философским вопросам и теории развивающего обучения, внеурочной деятельности и внешкольной работы, социальной педагогики и этнопедагогики, превентивной, реабилитационной, компаративной и коррекционной педагогики.

The article renders the idea of designing educational content in modern universities of Ukraine by means of textbooks, as to the quantity and quantity of information provided, their focus on the development and education. The author grounded the reflection of axiological and activity components in this content, that are presented by problematic tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського