Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.215.71$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Казаков Ю. М. 
Педагогічні умови застосування медіа-освіти в процесі професійної підготовки майбутніх учителів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. М. Казаков; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Визначено історико-педагогічний аспект становлення медіа-освіти як сучасного напряму педагогіки, місце медіаосвіти в системі професійної підготовки вчителя, роль ЗМІ в професійному становленні педагога. Обгрунтовано педагогічні умови застосування медіао-світи в процесі професійної підготовки вчителя, зокрема, наголошено на значенні медіа-грамотності як складової його професійної педагогічної культури. Описано форми та методи інтеграції медіа-освіти в зміст фахової підготовки вчителя. Доведено доцільність формування навичок та вмінь роботи з медіа-текстами як метапредметних професійних якостей вчителя, впровадження комплексної програми медіаосвіти в педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Імбер В. І. 
Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів : автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Імбер; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондаренко О. М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Бондаренко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сейдаметова З. Н. 
Мультимедіа-технології у викладанні "Основ прикладної антропології" (на прикладі підготовки інженерів-педагогів / З. Н. Сейдаметова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 174-183. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано структуру проведення занять з використанням мультимедіа-технологій. Подано основні методичні особливості організації пізнавальної діяльності студентів засобами мультимедіа.

Рассмотрена структура проведения занятий с использованием мультимедиа технологий. Приведены основные методические особенности организации познавательной деятельности студентов средствами мультимедиа.

Structure of the undertakіng occupatіon іs offered Іn artіcle wіth use multіmedіa technology and the maіn methodіcal partіcularіtіes to organіzatіons to cognіtіve actіvіty student facіlіty multіmedіa.


Ключ. слова: мультимедіа-технології, інженер-педагог, прикладна антропологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Е71 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коневщинська О. Е. 
Формування медіа-культури майбутніх учителів музики : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Е. Коневщинська; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Охарактеризовано теоретичні засади формування медіа-культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто рівень професійної фахової підготовки майбутнього вчителя музики, що спрямовується на підвищення рівня компонентів медіа-культури, а саме: культури володіння медіа-засобами, музично-педагогічної та комунікативної культури. Визначено на основі розроблених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості медіа-культури майбутнього вчителя музики. Розроблено теоретичну модель формування медіа-культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки, її ефективність перевірено експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р (4УКР)31-3 + Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шубенко Н. О. 
Формування медіакультури майбутнього вчителя музики засобами аудіовізуальних мистецтв : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Шубенко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування медіакультури майбутніх вчителів музики у процесі професійно-педагогічної підготовки. Доведено, що медіакультура як сукупність створених людиною медійних артефактів (медіатекстів) сьогодні є способом комплексного освоєння людиною світу й основою досягнення медіакомпетентності особистості. Розкрито зміст поняття "медіакультура майбутнього вчителя музики", визначено її структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, перцептивно-емоційний, когнітивно-пізнавальний, творчо-діяльнісний). Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування медіакультури майбутнього вчителя музики засобами аудіовізуальних мистецтв, сутність якої полягає у проектуванні педагогічної взаємодії викладача та студентів, спрямованої на досягнення останніми медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови ефективності процесу формування медіакультури, які забезпечують організаційно-методичний супровід і реалізацію завдань запропонованої технології, відповідність мистецької освіти інтегративним процесам у сучасному мистецтві, підготовку студентів до майбутньої практичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Волик Л. В. 
Підготовка майбутніх педагогів до анімаційної діяльності у вищих навчальних закладах / Л. В. Волик // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 30-34. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто особливості готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до анімаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Переяславська С. О. 
Особливості подання дидактичного матеріалу в мультимедійних засобах дистанційного навчання / С. О. Переяславська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 51-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості надання дидактичного матеріалу в мультимедійних засобах дистанційного навчання, що застосовуються в організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів інформатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дивак В. В. 
Підготовка майбутніх фахівців з педагогіки вищої школи засобами медіаосвітніх технологій [Електронний ресурс] / В. В. Дивак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/734/564

Зазначено, що останніми роками медіа-освіта стала популярною і розвивається в багатьох країнах світу, не оминув цей процес й освіту Україну. Проаналізовано проблему професійної підготовки фахівців з педагогіки вищої школи засобами медіа-освіти. Розкрито специфіку застосування періодичних видань на практичних заняттях із навчального курсу "Педагогіка вищої школи", оскількі сучасні медіа відкривають дедалі ширші можливості у сфері освіти та кар'єрного зростання, змінюють якість повсякденного життя людини. Зауважено, що актуальним для фахівців з педагогіки вищої школи є набуття системи знань і практичних умінь для орієнтування в інформаційних потоках сьогодення: пошуку, засвоєння, застосування необхідної інформації, зокрема, медіа-інформації, адекватного сприймання, критичного осмислення, звільнення від непотрібної інформації та творчого інтерпретування різноманітної медіа продукції.

Отмечено, что в последние годы медиаобразование стало популярным и развивается во многих странах мира, не обошел этот процесс и Украину. Проанализирована проблема профессиональной подготовки специалистов по педагогике высшей школы средствами медиаобразования. Раскрыта специфика применения периодических изданий на практических занятиях по учебному курсу "Педагогика высшей школы". Обобщены особенности изучения спецкурса "Медиаобразование", его роль в формировании высококвалифицированного специалиста высшей школы. Современные медиа открывают все более широкие возможности в сфере образования и карьерного роста, изменяя качество повседневной жизни человека. ВУЗ уже не могут обойтись без информационных технологий, использования достижений техносферы для решения образовательных заданий, но при этом оставляют без внимания то, которое является не менее важным для общества и содержания собственно процессу образования: ценность гуманитарного знания. Отмечено, что актуальным для специалистов по педагогике высшей школы является приобретение системы знаний и практических умений для ориентирования в информационных потоках настоящего: поиска, усвоения, применения необходимой информации, в частности, медиаинформации, адекватного восприятия, критического осмысления, освобождения от ненужной информации и творческого интерпретирования разнообразной медиапродукции.

In recent years mediaeducation became popular and is being developed in many countries of the world. The same process can be observed in Ukraine. In the article the problem of professional preparation of specialists on pedagogics of higher school by means of mediaeducation is analysed. The specific of application of magazines at the practical lessons of educational course "Pedagogics of higher school" is shown. The features of study of the special course "Mediaeducation" are summarized, as well as its role in the formation of highly skilled specialist of higher school. Modern medias open a lot of possibilities in the sphere of education and career development, changing quality of man's everyday life. Higher educational establishments can not exist already without information technologies, usage of achievements of technosphere for the decision of educational tasks, but disregard value of humanitarian knowledge, that is no less important for society and the process of education. Currently important for specialists on pedagogics of higher school is an acquisition of the system of knowledges and practical skills for orientation in the informative streams of nowadays: search, mastering, usage of necessary information, in particular, mediainformation; adequate perception, critical comprehension, liberation from unnecessary information and creative interpretation of various mediaproducts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Осадчий В. 
Теорія і практика мадіаосвіти майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу / В. Осадчий // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 24-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Актуалізовано вивчення засобів, методів і прийомів медіаосвіти у професійній підготовці майбутніх учителів. Розглянуто тлумачення понять "медіаосвіта", "медіакультура", "медіакомпетентність", "медіаграмотність", що наведені у роботах вітчизняних та зарубіжних учених. Визначено педагогічні умови успішного розвитку медіакультури студентів педагогічного ВНЗ. Висвітлено досвід створення та застосування медіатехнологій (відео- та аудіо-лекцій) у процесі навчання студентів факультету інформатики і математики Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького. Наголошено, що інтегрована в дисципліни мадіаосвіта сприяє зацікавленості студентів роботою з навчальними медіаматеріалами, підвищує мотивацію до навчання, розвиває здібність створювати власні медіапродукти та покращує якість професійної підготовки майбутнього вчителя.

Актуализировано изучение средств, методов и приемов медиаобразования в профессиональной подготовке будущих учителей. Рассмотрено толкование понятий "медиаобразование", "медиакультура", "медиакомпетентность", "медиаграмотность", приведенных в работах отечественных и зарубежных ученых. Определены педагогические условия успешного развития медиакультуры студентов педагогического ВУЗ. Освещен опыт создания и применения медиатехнологий (видео- и аудио-лекций) в процессе обучения студентов факультета информатики и математики Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б. Хмельницкого. Отмечено, что интегрированное в дисциплины мадиаобразование способствует заинтересованности студентов работой с учебными медиаматериалами, повышает мотивацию к обучению, развивает способность создавать собственные медиапродукты и улучшает качество профессиональной подготовки будущего учителя.

The article examines the notion of a media education, media culture, media competence, media literacy researched in the works of famous domestic and overseas scientists. It reveals the basic techniques, tools and approaches to the media education of future teachers to improve their professional training. The author highlights the experience of building and using educational media materials (audio-, video-lectures) in teaching courses at a Pedagogical University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романенко А. Б. 
Проблема підготовки майбутнього вчителя до використання мультимедійних програм у системі дистанційного навчання / А. Б. Романенко // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 170-172. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів щодо використання мультимедійних програм в системі дистанційного навчання. Наведено етапи підготовки висококваліфікованого спеціаліста в галузі дистанційного навчання з переліком типових прикладів програмних продуктів, котрими повинен володіти майбутній вчитель.

Рассмотрены проблемы подготовки будущих учителей к использованию мультимедийных программ в системе дистанционного обучения. Приведены этапы подготовки высококвалифицированного специалиста в области дистанционного обучения с перечнем типичных примеров программных продуктов, которыми должен владеть будущий учитель.

The article presents some issues on training future teachers for using multimedia programs in the system of distance learning. The author demonstrates the stages of training highly skilled specialists in the sphere of distance learning, suggesting thelist of typical representatives of spftware products a future teacher must master.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сердюк Т. 
Використання аудіовізуальних засобів у процесі підготовки майбутніх учителів хореографії / Т. Сердюк // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 148-151. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено шляхи перебудови освітньої системи в Україні та інтенсифікації фахової підготовки студентів у ВНЗ за допомогою аудіовізуальних засобів навчання (АВЗН), а також теоретичні аспекти педагогічного потенціалу АВЗН. Показано особливості практичного використання АВЗН із метою вдосконалення процесу підготовки майбутніх учителів хореографії. Подано у вигляді таблиці "Аудіовізуальну програму з елементами мультимедіа" (АВП) з хореографії, де навчальні дисципліни супроводжуються навчальними та художніми аудіовізуальними засобами. Увагу акцентовано на значенні використання в навчальному процесі навчальних і художніх фільмів, що дає можливість студентам-хореографам простежити життя, творчий шлях видатних балетмейстерів, танцівників,аналізувати фрагменти виступів майстрів танцю від часів появи кіно до сьогодні тощо, що АВП одночасно впливає на кілька органів почуттів, забезпечує максимальну наочність навчання, високий емоційний рівень сприйняття хореографічної інформації. Зазначено, що дана АВП пройшла апробацію в Бердянському державному педагогічному університеті, за результатами якої підсумовано, що оптимальне застосування АВЗН сприяло вирішенню багатьох дидактичних і виховних завдань у навчанні майбутніх педагогів-хореографів

Освещены пути перестройки образовательной системы в Украине и интенсификации профессиональной подготовки студентов в вузы с помощью аудиовизуальных средств обучения (АВСО), а также теоретические аспекты педагогического потенциала АВСО. Показаны особенности практического использования АВСО с целью совершенствования процесса подготовки будущих учителей хореографии. Представлена в виде таблицы авторскую "Аудиовизуальная программа с элементами мультимедиа" (АВП) по хореографии, где учебные дисциплины сопровождаются учебными и художественными аудиовизуальными средствами. Внимание акцентировано на значении использования в учебном процессе учебных и художественных фильмов, что дает возможность студентам-хореографам проследить жизнь, творческий путь выдающихся балетмейстеров, танцовщиков, анализировать фрагменты выступлений мастеров танца со времен появления кино до сих т.п., что АВП одновременно влияет на несколько органов чувств, обеспечивая максимальную наглядность обучения, высокий эмоциональный уровень восприятия хореографической информации. Указано, что данная АВП прошла апробацию в Бердянском государственном педагогическом университете, по результатом которой подытожено, что оптимальное применение АВСО способствовало решению многих дидактических и воспитательных задач в обучении будущих педагогов-хореографов.

The currency of the article is shown in the aspect of rebuilding of the educational system in Ukraine. The realization of audiovisual methods will provide the quality of educational material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Щ32 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондаренко А. В. 
Шляхи моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя музики мультимедійними засобами навчання / А. В. Бондаренко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 216-222. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито механізми моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя музики на основі закономірностей поліфункціональної культури. З’ясовано функції заміщення та особливості задачного підходу в процесі моделювання професійної діяльності. Визначено сутність понять «синестетика» і «синестезія». Висвітлено шляхи використання метафор. Розкрито можливості синтезу різних видів мистецтв. Проаналізовано особливості поєднання наукових і художніх засобів пізнання світу.

Раскрыты механизмы моделирования профессиональной деятельности будущего учителя музыки на основе закономерностей полифункциональной культуры. Установлены функции замещения и особенности задачного подхода в процессе моделирования профессиональной деятельности. Определена сущность понятий «синестетика» и «синестезия». Освещены пути использования метафор. Раскрыты возможности синтеза разных видов искусств. Проанализированы особенности соединения научных и художественных средств познания мира.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костикова І. І. 
Підготовка вчителя: методика навчання засобами мультимедійних технологій / І. І. Костикова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 265-271. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено теоретико-методичні основи використання мультимедійних технологій. Класифіковано та схарактеризовано мультимедійні програми для учнів початкової школи. На підставі експериментального педагогічного дослідження зроблено висновок, що рекомендовані мультимедійні програми підвищують мотивацію та пізнавальну активність школярів, рівень зацікавленості до вивчення іноземної мови. Запропоновано методичні поради щодо професійної підготовки майбутнього учителя іноземної мови для початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

Определены теоретико-методические основы использования мультимедийных технологий. Классифицированы и охарактеризованы мультимедийные программы для учащихся начальной школы. На основании экспериментального педагогического исследования сделан вывод, что рекомендованные мультимедийные программы повышают мотивацию и познавательную активность школьников, уровень заинтересованности к изучению иностранного языка. Предложены методические советы по профессиональной подготовке будущего учителя иностранного языка для начальной школы средствами информационно-коммуникационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бондаренко А. В. 
Теоретичні та методичні передумови застосування мультимедійних засобів навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / А. В. Бондаренко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 55-62. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виокремлено дидактичні ознаки застосування комп'ютерних технологій, які можуть виконувати інформаційну, систематизаційну та трансформаційну функції у музиці. Зауважено, що проблема використання мультимедійних засобів в професійній підготовці майбутнього вчителя музики (хорового диригента) потребує розробки певних методик навчання. Запропоновано впровадження електронних навчальних посібників, які розглядаються як додатковий навчально-методичний засіб, що дозволяє методично правильно організувати самостійну роботу, розвивати вміння та навички студентів. Зроблено висновок, що знання, уміння, навички, добуті студентами під час навчання у педагогічному ВНЗ за допомогою застосування засобів мультимедіа, дають змогу застосовувати на практиці технічні навички хорового диригування, узагальнити теоретичні знання щодо вокально-хорової техніки.

Выделены дидактические признаки применения компьютерных технологий, которые могут выполнять информационную, систематизирующую и трансформационную функцию в музыке. Отмечено, что проблема использования мультимедийных средств в профессиональной подготовке будущего учителя музыки (хорового дирижера) требует разработки определенных методик обучения. Предложено внедрение электронных учебных пособий, которые рассматриваются как дополнительное учебно-методическое средство, что позволяет методически правильно организовать самостоятельную работу, развивать умения и навыки студентов. Сделан вывод, что знания, умения и навыки, приобретенные студентами в период обучения в педагогическом ВУЗ с помощью использования средств мультимедиа, дают возможность применять на практике технические навыки хорового дирижирования, обобщить теоретические знания по вокально-хоровой технике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Щ31 р(4УКР)31-3:Ч4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Недосєкова Н. С. 
Мультимедійні технології як засіб формування творчої активності майбутніх інженерів-педагогів під час лекцій з виробничого навчання / Н. С. Недосєкова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність впровадження комп’ютерних технологій під час лекцій із виробничого навчання. Використання мультимедійних засобів навчання та комп’ютерних технологій дозволяє формувати в майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю творчу активність.

Рассмотрена сущность внедрения компьютерных технологий во время проведения лекций по производственному обучению. Использование мультимедийных средств обучения и компьютерных технологий позволяет формировать у будущих инженеров-педагогов пищевого профиля творческую активность.

The article considers the essence of implementing computer technologies while giving lectures in industrial training. The use of multimedia facilities of teaching and computer technologies allows forming creative activity in the future teacher-engineers of food profile.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осадча К. П. 
Використання мультимедійних навчальних програм у професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 72-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної підготовки викладачів для дистанційного навчання - тьюторів. Наголошено на доцільності використання мультимедійних навчальних програм у зазначеному процесі. Проаналізовано засоби створення мультимедійних навчальних програм і висвітлено досвід їх розробки для використання у процесі професійної підготовки викладачів-тьюторів. Виокремлено дві групи засобів створення мультимедійних навчальних програм: авторські програмні засоби та засоби загального призначення. Охарактеризовано такі типи авторських програмних засобів, як: мову сценаріїв, образотворче керування потоком даних, кадр, картку з мовою сценаріїв, тимчасову шкалу, ієрархічні об’єкти, гіпермедіапосилання, маркери. Зазначено, що ці засоби, як правило, рідко використовуються звичайними користувачами, бо це достатньо професійні продукти, крім того, часто ними не можна скористатись без дозволу власника авторських прав на даний продукт для його вдосконалення. Виявлено дві категорії програм загального призначення - це програми пакета Microsoft Office та продукти, які належать до класу програм, що вільно та безкоштовно використовуються та розповсюджуються. Висвітлено досвід розробки комп’ютерних тренажерів по роботі з програмним забезпеченням та мультимедійної інтерактивної навчальної програми.

Рассмотрена проблема профессиональной подготовки преподавателей для дистанционного обучения - тьюторов. Отмечена целесообразность использования мультимедийных обучающих программ в рассматриваемом процессе. Проанализированы средства создания мультимедийных учебных программ и освещен опыт их разработки для использования в процессе профессиональной подготовки преподавателей-тьюторов. Выделены две группы средств создания мультимедийных учебных программ: авторские программные средства и средства общего назначения. Охарактеризованы следующие типы авторских программных средств: язык сценариев, изобразительное управление потоком данных, кадр, карточка с языком сценариев, временная шкала, иерархические объекты, гипермедиассылки, маркеры. Указано, что эти средства, как правило, редко используются обычными пользователями, так как это достаточно профессиональные продукты, кроме того, часто ими нельзя воспользоваться без разрешения владельца авторских прав на данный продукт для его совершенствования. Выявлены две категории программ общего назначения - это программы пакета Microsoft Office и продукты, которые относятся к классу программ, которые свободно и бесплатно используются и распространяются. Освещен опыт разработки компьютерных тренажеров по работе с программным обеспечением и мультимедийной интерактивной учебной программы.

The article notes expediency of multimedia training programs in training teachers for distance tutoring a tutor. Basing on the software tools aimed to create a multimedia teaching program analysis two groups are distinguished - authorship and general purpose software. The author researches the experience of designing computer simulators for working with software and multimedia interactive tutorial programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мардарова І. К.  
Підготовка студентів до використання мультимедійних презентацій під час організації пізнавальної діяльності дошкільників / І. К. Мардарова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 101-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - рус.

На прикладі презентації-заняття для дітей старшого дошкільного віку з теми "Як ми пізнаємо довкілля?" розглянуто етапи створення дитячої мультимедійної презентації та методичні прийоми, які застосовуються під час проведення такої презентації. Наведено алгоритм формування розумових дій у старших дошкільників під час проведення презентації, які необхідно враховувати у процесі їх розробки. Доведено ефективність впровадження мультимедійних презентацій для розвитку пізнавальної діяльності дітей.

На примере презентации-занятия для детей старшего дошкольного возраста по теме "Как мы познаем окружающую среду?" рассмотрены этапы создания детской мультимедийной презентации и методические приемы, которые применяются при проведении такой презентации. Приведен алгоритм формирования умственных действий у старших дошкольников при проведении презентации, которые необходимо учитывать при ее разработке. Доказана эффективность внедрения мультимедийных презентаций для развития познавательной деятельности детей.

The article is on training students for using multimedia presentation in organizing senior preschooojers’ cognitive activity; it demonstrates an example of a developed student’s presentation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лановенко А. О. 
Формування ключових компетентностей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами мультимедіа : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. О. Лановенко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2014. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти формування ключових компетентностей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. Охарактеризовано застосування засобів мультимедіа в освіті. Вивчено організаційно-педагогічні умови та запропоновано модель формування ключових компетентностей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами мультимедіа. Уточнено компоненти, критерії та рівні сформованості ключових компетентностей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами мультимедіа. Експериментально перевірено ефективність визначених організаційно-педагогічних умов. Розроблено дидактичні матеріали та укладено методичні рекомендації для професорсько-викладацького складу, студентів педагогічних ВНЗ щодо формування ключових компетентностей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами мультимедіа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Остапчук Н. 
Мультимедійні презентації у формуванні особистісного типу спілкування майбутніх педагогів / Н. Остапчук // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 107-113. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано роль і місце мультимедійних презентацій у формуванні особистісного типу спілкування майбутніх педагогів. З'ясовано, що мультимедійна презентація - це програма, яка може містити текстові матеріали, фотографії, малюнки, графіки, слайд-шоу, звукове оформлення та дикторський супровід, відео-фрагменти й анімацію, тривимірну графіку. Перевагою комп'ютерної презентації є полегшення праці викладача та можливість упорядковувати й зберігати наочний матеріал, потрібний для конкретного заняття. Розкрито особливості формування в майбутніх педагогів умінь правильно оформляти мультимедійні презентації та використовувати їх у процесі пояснення учням нового матеріалу для здійснення особистісного підходу в спілкуванні між педагогом та учнями. Доведено, що використання мультимедійних презентацій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів сприяє урізноманітненню викладу навчального матеріалу, надає змогу підвищити інтерес студентів до вивчення дисциплін, інтенсифікувати процес навчання і підготувати до використання мультимедіа в майбутній професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського