Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Щербань П. М. 
Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / П. М. Щербань. - К. : Вища школа, 2004. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Запропоновано ефективну методику створення та проведення навчально-педагогічних ігор (НПІ) у вищих навчальних закладах, школах, на семінарах учителів і класних керівників, а також в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Наведено НПІ з діалектики, теорії виховання, школознавства, основ педагогічної майстерності, що імітують роботу вчителів і керівників шкіл у процесі розв'язання конкретних педагогічних ситуацій. Висвітлено проблеми створення та впровадження НПІ.

Предложена эффективная методика создания и проведения учебно-педагогических игр (УПИ) в высших учебных заведениях, школах, на семинарах учителей и классных руководителей, а также институтах последипломного образования. Приведены УПИ по диалектике, теории воспитания, школоведению, основам педагогического мастерства, имитирующих работу учителей и руководителей школ при решении конкретных педагогических ситуаций. Освещены проблемы создания и внедрения УПИ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербань П. М. 
Формування педагогічної культури майбутніх учителів історії і права засобами навчально-педагогічних ігор : навч. посіб. / П. М. Щербань, А. А. Булда; Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 203 c. - Бібліогр.: с. 127-141. - укp.

Показано роль гри в історії педагогіки, проаналізовано вплив ігор на розвиток і формування особистості. Розкрито значення педагогічної культури у професійно-педагогічній діяльності вчителя. Запропоновано методику створення та проведення педагогічних ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів. Розглянуто педагогічну техніку як елемент майстерності та педагогічної культури. Увагу приділено педагогічним етиці вчителя, такту та майстерності вчителя. Висвітлено особливості розвитку пізнавального інтересу студентів засобами навчально-педагогічних ігор.

Показана роль игры в истории педагогики, проанализировано влияние игр на развитие и формирование личности. Раскрыто значение педагогической культуры в профессионально-педагогической деятельности учителя. Предложена методика создания и проведения педагогических игр по формированию педагогической культуры будущих учителей. Рассмотрена педагогическая техника как элемент мастерства и педагогической культуры. Внимание уделено педагогическим этике учителя, такту и мастерству учителя. Освещены особенности развития познавательного интереса студентов средствами учебно-педагогических игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 я7 + Ч314 я7 + Ю936.12 я7 + Ч489.518.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воровка М. І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Воровка; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Щербань П. М. 
Навчально-педагогічні ігри у формуванні педагогічної культури майбутніх учителів історії і права : автореф. дис... канд. пед. наук / П. М. Щербань; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми використання навчально-педагогічних ігор як засобу формування педагогічної культури майбутніх учителів історії та права. Розкрито сутність поняття навчально-педагогічних ігор, розроблено їх класифікацію, удосконалено технологію підготовки та використання. Запропоновано ефективну методику створення та проведення ігор з формування педагогічної культури майбутніх учителів, активізації їх навчальної діяльності. Експериментально підтверджено результативність використання навчально-педагогічних ігор у вищому педагогічному навчальному закладі. Розроблено систему навчально-педагогічних ігор з педагогіки, історії та права для студентів ВНЗ, впровадження якої сприяє підвищенню рівня професійної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч489.511.252.46 + Х8(4УКР)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Топчій Г. С. 
Ігрові педагогічні технології як умова професійного саморозвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Топчій; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше визначено суть професійного саморозвитку майбутнього вчителя як особливого виду його цілеспрямованої діяльності щодо особистісного саморозвитку, у результаті якого відбувається формування мотиваційно-ціннісної, когнітивної та діяльнісної сфер за рахунок структурних елементів саморозвитку, що забезпечуватимуть успішне освоєння та виконання професійно-педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ігрові педагогічні технології (сюжетні, рольові, ділові, організаційно-діяльнісні, імітаційні, тренінгові) та їх вплив на професійний саморозвиток майбутнього вчителя. Виявлено, що означені технології реалізуються за мотиваційно-ціннісним, змістово-процесуальним і рефлексивно-оцінним етапами. Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості професійного саморозвитку студентів. Подальшого розвитку набув зміст ігрових педагогічних технологій за рахунок уведення професійно-орієнтованого навчального матеріалу, що сприятиме професійному саморозвитку майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кириленко Н. М. 
Педагогічні умови застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики й інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Кириленко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у навчальний процес підготовки майбутніх вчителів математики й інформатики (МВМІ), якими є забезпечення реалізації педагогічного потенціалу даного навчального засобу адекватним рівнем комп'ютерної грамотності студентів; системне застосування та створення комп'ютерних дидактичних ігор з урахуванням мотивації, нахилів, розвитку творчого мислення з метою формування знань, умінь і професійних навичок студентів, а також проведення моніторингу їх навчальних досягнень). Розроблено модель впровадження комп'ютерних дидактичних ігор у професійну підготовку МВМІ, визначено критерії ефективності їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано педагогічні вимоги до розробки та програмування комп'ютерних дидактичних ігор у навчальному процесі підготовки МВМІ педагогічного ВНЗ. Обгрунтовано положення щодо форм і методів застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці вчителів математики й інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.252.46 + З970 р (4УКР)3-2 + В1 р21 р3-354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Будас Ю. О. 
Підготовка майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Будас; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Проведено дефінітивний аналіз термінів "інноваційна педагогічна діяльність", "інновація", "готовність до інноваційної педагогічної діяльності", "ділова гра". Визначено педагогічні можливості ділових ігор як засобу підготовки студентів до інноваційної педагогічної діяльності. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено та доведено ефективність моделі й організаційно-педагогічних умов використання ділових ігор для формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів. Показано організаційно-методичний алгоритм їх проведення. Розглянуто особливості конструювання. Розроблено та запропоновано науково-методичні рекомендації щодо залучення ділових ігор до процесу підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Єсіна Н. О. 
Формування творчих умінь майбутнього вчителя в інтелектуально-ігровій діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н. О. Єсіна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування творчих умінь майбутнього вчителя у процесі інтелектуально-ігрової діяльності. Запропоновано визначення понять "творчі уміння", "інтелектуально-ігрова діяльність студентів". Розглянуто способи формування творчих умінь майбутнього вчителя, встановлено критерії оцінювання рівня їх сформованості. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування творчих умінь майбутнього вчителя, що складається з таких етапів: мотиваційного (конструювання власних мотивів), організаційно-процесуального (організація власної інтелектуально-ігрової діяльності), змістового (рішення практичних творчих інтелектуально-ігрових завдань) і контрольно-оцінного (педагогічна діагностика результатів власної інтелектуально-ігрової діяльності). Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування творчих умінь майбутнього вчителя, показано її позитивний вплив на активізацію творчої діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грищенко О. А. 
Ділова гра як інноваційний метод педагогічної діяльності майбутнього викладача / О. А. Грищенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 57-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Окреслено роль інноваційних технологій в освітньому просторі, розглянуто можливості використання і вплив ділових ігор на педагогічну діяльність майбутнього викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єфремова О. І. 
Ігрова компетентність - сучасний виклад як наукова проблема / О. І. Єфремова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 7. - С. 85-91. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичний зміст поняття ігрової компетентності майбутнього викладача на сучасному етапі розвитку педагогічної освіти. Проаналізовано визначення понять: "компетентність", "компетенція", "компетентний", "професійна компетентність" вітчизняних і зарубіжних науковців. Розглянуто структуру ігрової компетентності; способи типізації професійної компетентності; принципи, яких необхідно дотримуватися майбутньому викладачу для формування ігрової компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бреус О. В. 
Використання ділових і рольових ігор у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / О. В. Бреус // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 114-118. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості використання ділових і рольових ігор у підготовці майбутніх учителів у вищій школі. Розкрито переваги та недоліки їх застосування на практиці. Обгрунтовано відмінності ділових ігор від рольових. Охарактеризовано компоненти ігрового середовища в процесі проведення гри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Желанова В. В. 
Ділова гра як форма контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у вищому навчальному закладі / В. В. Желанова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 118-121. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано ділову гру як форму організації контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, розкрито її сутнісні характеристики, а саме: мету, принципи, зміст, структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Штефан Л. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор / Л. В. Штефан, О. О. Романовська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто ділові ігри як один із засобів активізації навчання. Визначено специфіку ігрової та імітаційної моделей. Описано етапи ділових ігор та особливості їх використання у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах. Охарактеризовано роль ділової ігри, визначено її послідовність, етапи і кроки. Підкреслено значення відбору учасників ділової гри, визначення правил гри, встановлення системи оцінювання учасників. Розкрито сукупність вимог для підвищення ефективності ділової гри. Констатовано, що ділова гра, незважаючи на практичну значущість, може бути використана лише як допоміжний елемент, як своєрідне ефективне доповнення до теоретичного матеріалу, як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Рассмотрены деловые игры как одно из средств активизации обучения. Определена специфика игровой и имитационной моделей. Описаны этапы деловых игр и особенности их использования в высших инженерно-педагогических учебных заведениях. Охарактеризованы роли деловой игры, определены ее последовательность, этапы и шаги. Подчеркнуто значение отбора участников деловой игры, определения правил игры, установления системы оценки участников. Раскрыта совокупность требований для повышения эффективности деловой игры. Констатировано, что деловая игра, несмотря на практическую значимость, может быть использована только как вспомогательный элемент, как своеобразное эффективное дополнение к теоретическому материалу, как средство активизации учебно-познавательной деятельности студентов.

Are considered role-playing as a means of enhancing learning. The specificity of the gaming and simulation models. Stages of business games and especially their use in higher engineering and teacher training institutions. Characterized as a business game, determined its sequence phases and steps. The significance of the selection of participants of the business game, the definition rules, establish a system of evaluation participants. Revealed a set of requirements to improve the business game. Stated that the business game, in spite of the practical importance, can be used only as a support element, as a kind of effective addition to the theoretical material, as a means of enhancing learning and cognitive activity of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мірошниченко В. М. 
Розвиток теорії та практики використання ділових ігор у професійній підготовці майбутніх учителів в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Мірошниченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено актуальну проблему розвитку теорії та практики використання ділових ігор у професійній підготовці майбутніх учителів в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XX ст.). Визначено витоки розвитку ідеї про використання ділових ігор у професійній підготовці майбутніх учителів. Охарактеризовано внесок провідних науковців у розвиток теорії використання ділових ігор у ВНЗ. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї використання ділових ігор у вітчизняних педагогічних ВНЗ другої половини XX ст. Визначено педагогічно цінний досвід використання ділових ігор у професійній підготовці майбутніх учителів у визначених хронологічних межах. Розглянуто перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей і досвіду використання ділових ігор у сучасних педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Т. р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Штефан Л. 
Ділова гра, як один із засобів формування інноваційної культури інженера-педагога / Л. Штефан // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні підходи до організації ділових навчальних ігор у інженерно-педагогічній освіті та запропоновано технологію їх розробки. Підсумовано, що досвід участі в діловій грі стає моделлю організації власної педагогічної діяльності в цьому форматі, що позитивно впливає на рівень сформованості інноваційної культури інженера-педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бриль Г. К. 
Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри / Г. К. Бриль // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 131-134. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів на основі засобів ділової гри. Уточнено зміст соціально-психологічного визначення іміджу вчителя, яке подано в такій інтерпретації: сполучення ряду внутрішніх та зовнішніх чинників і його складових – самоіміджу, сприйманого іміджу та необхідного іміджу. Розглянуто складові цієї типології та виділено детермінанти, що забезпечують успішне виконання етапів формування продуктивного іміджу: розуміння об’єктивного змісту власної Я-концепції та виявлення протиріч в змісті цих конструктів; багаторівневість структури та змісту іміджу, вираження суб’єктивного змісту іміджу за допомогою системи символів, що мають суспільно-культурну природу, здатність суб’єкта адекватно відображати в іміджі зміст власних рефлексивних трансформацій. Наведено приклад практичного заняття “Конструювання зовнішнього іміджу”, під час якого застосовано словесні вправи,ділові та рольові ігри “Катастрофа корабля”, “Паровозик”, “Руки”, ”Радистка”; дискусії щодо змін в особистому та професійному рості.

Обоснована и экспериментально апробирована методика формирования продуктивного имиджа учителя начальных классов на основе средств деловой игры. Уточнено содержание социально-психологического определения имиджа учителя, которое представлено в такой интерпретации: сочетание ряда внутренних и внешних факторов и его составляющих - самоимидж, воспринимаемый имидж и необходимый имидж. Рассмотрены составляющие этой типологии и выделены детерминанты, обеспечивающих успешное выполнение этапов формирования продуктивного имиджа: понимание объективного содержания собственной Я-концепции и выявление противоречий в содержании этих конструктов; многоуровневость структуры и содержание имиджа; выражение субъективного содержания имиджа с помощью системы символов, имеющие общественно-культурную природу, способность субъекта адекватно отражать в имидже содержание собственных рефлексивных трансформаций. Приведен пример практического занятия "Конструирование внешнего имиджа ", во время которого применены словесные упражнения, деловые и ролевые игры "Катастрофа корабля", "Паровозик", "Руки", "Радистка"; дискуссии по изменению в личном и профессиональной росте.

Substantiated and experimentally tested a method of forming a productive image of primary school teacher from assets of the business game.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Марчій-Дмитраш Т. М. 
Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 216-219. - Бібліогр.: 10 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Обгрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості й охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів.

Обосновано содержание игрового моделирования и его значение для эффективной подготовки будущих учителей начальной школы. Проанализированы трудности, которые возникают в процессе его использования. Актуализировано проблему самореализации личности и охарактеризованы признаки творческого учителя. Отражено содержание самостоятельной работы студентов.

The content of playing model and its value for effective future primary school teachers’ training is substantiated in the article. The difficulties that arise up in the process of its usage are analyzed. The problem of self-realization of personality is actualized and the qualities of creative teacher are described. The content of independent students’ work is reflected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Романова М. 
Ділова гра як засіб формування професійної компетентності молодших спеціалістів / М. Романова // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 99-103. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії та методики використання ділової гри в навчальному процесі як одного із засобів формування професійної компетентності молодшого спеціаліста. На основі аналізу публікацій щодо використання ігрових методів у навчальному процесі виокремлено чотири типи ділових ігор: виробничі (управлінські), навчальні, дослідницькі, діагностичні. В графічному форматі зображено компоненти ділової гри та термінологічні межі змістового наповнення базових понять. Висвітлено дидактичні, виховні та ігрові аспекти застосування ділових ігор. Описано цільовий блок та систему оцінювання гри.

Рассмотрены вопросы теории и методики использования деловой игры в учебном процессе как одного из средств формирования профессиональной компетентности младшего специалиста. На основании анализа публикаций по использованию игровых методов в учебном процессе выделены четыре типа деловых игр: производственные (управленческие), учебные, исследовательские, диагностические. В графическом формате изображены компоненты деловой игры и терминологические границы содержательного наполнения базовых понятий. Освещены дидактические, воспитательные и игровые аспекты применения деловых игр. Описаны целевой блок и система оценивания игры.

The problems of the theory and methods of use of a business game in the classroom as a means of formation of professional competence of junior specialist. Based on the analysis of publications on the use of gaming techniques in the teaching process singled out four types of business games: production (management), training, research, diagnostic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Яцій О. 
Ігрові технології як чинник формування технологічної готовності до виховної діяльності майбутніх учителів / О. Яцій // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 196-202. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто ігрові технології як чинник формування технологічної готовності до виховної діяльності майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.252.46 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дяченко Н. О. 
Формування вмінь розв'язувати педагогічні задачі у майбутніх викладачів педагогіки на магістерському рівні : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Дяченко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення і нове рішення наукового завдання, яке полягало у формуванні у майбутніх викладачів готовності до використання педагогічних задач. Проаналізовано основні підходи до визначення понять "педагогічна задача", "педагогічна ситуація", "готовність до використання педагогічних задач" та уточнено їх сутність. Досліджено підходи до класифікації педагогічних задач та розроблено класифікацію згідно з основними видами діяльності викладача (навчальна, наукова, методична та організаційна). Уточнено структуру готовності до використання педагогічних задач у майбутніх викладачів, виділено такі її компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний та рефлексивний. З’ясовано критерії та рівні сформованості готовності до використання педагогічних задач (високий, середній, низький). Визначено та обгрунтовано педагогічні умови формування готовності до розв’язування та використання педагогічних задач. Розроблено та перевірено модель формування у майбутніх викладачів готовності до розв’язування та використання педагогічних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420607 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського