Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.266.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки : Зб. доп. Всеукр. наук.-метод. конф., м.Вінниця, 14 - 16 груд. 1999 р. / ред.: Н. М. Шунда; Наук.-метод. центр вищої освіти. - Вінниця : "УНІВЕРСУМ-Вінниця", 1999. - 290 c. - укp.

Розглянуто сучасні теоретико-методологічні, практичні та психолого-педагогічні проблеми формування змісту та удосконалення форм проведення безперервної педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти як первинної форми їх професійної практичної підготовки. Висвітлено проблеми педагогічної практики з фахових дисциплін за умов ступеневої освіти, досліджено роль педагогічної практики в процесі становлення вчителя початкових класів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.26 я431

Шифр НБУВ: ВА594857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гунда Г. В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Гунда; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

На підставі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку методики занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі види занять: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядкованих розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Визначено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня педагогічних знань, вмінь та психологічної готовності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лосєва Н. М. 
Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студентів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4. - С. 57-65. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто принципи роботи навчальної лабораторії ВНЗ, завдання якої - підвищення професійної майстерності викладачів, вчителів і студентів (майбутніх викладачів). Визначено функції навчальної лабораторії, індикатори оцінювання її роботи.

Рассмотрены принципы работы учебной лаборатории ВУЗ, задача которой - повышение профессионального мастерства преподавателей, учителей и студентов (будущих преподавателей). Определены функции учебной лаборатории, индикаторы оценивания ее работы.

This article deals with basic principles of study rooms work in higher establishments in order to improve teacher's proficiency and student's skills in their future profession. The functions of these study rooms and indicators for assessing work in them are clearly defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васильева Л. И. 
Виртуальные лабораторные работы для студентов инженерно-педагогических вузов / Л. И. Васильева, А. А. Журавский // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 187-195. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Отмечено, что в ходе проведения реформы образования в Украине возникает вопрос об увеличении количества времени, отводимой студентам для самостоятельной работы. Помочь студентам быстрее адаптироваться в этих условиях призвана компьютерная техника, которая сейчас имеется практически в каждой семье. Одному из аспектов применения, а именно – созданию обучающих программ - посвящена статья.

Зазначено, что у ході проведення реформи освіти в Україні виникає питання про збільшення кількості часу, що відводиться студентам для самостійної роботи. Допомогти студентам швидше адаптуватися в цих умовах покликана комп'ютерна техніка, яка зараз є практично в кожній родині. Одному з аспектів застосування, а саме – створенню навчальних програм - присвячено статтю.

In the course of education reform in Ukraine, there arises a question of increasing the amount of time diverted to students for independent work. The author describes the abilities of computers, which help students to adapt more quickly in these conditions, by the same token they are almost in every family. The article is devoted to the one of implementation aspect – the creation of training programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.2 + Ч489.511.290 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського