Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.212$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кривильова О. 
Готуємо майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності / О. Кривильова // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 16-17. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито сутність діяльнісного, особистісного й інтегрального методологічних підходів до процесу професійно-педагогічної підготовки. Подано авторську модель підготовки студентів до творчої діяльності. Охарактеризовано її теоретичний, практичний та особистісний компоненти. Визначено шість принципів підготовки майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності: створення творчої атмосфери, гнучкість та адекватність запитам практики та інші. Охарактеризовано чотири етапи підготовки до майбутньої творчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Потапова Н. В. 
Педагогічні умови активізації самостійної діяльності майбутніх учителів початкових класів у процесі навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Потапова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Визначено суть поняття "самостійна діяльність студентів", розкрито зміст її структурних компонентів (стимулювально-мотиваційного, цільового, когнітивно-операційного, контрольно-регулювального). Обгрунтовано педагогічні умови активізації самостійної діяльності майбутніх учителів початкових класів: забезпечення стимулювання студентів до самостійної діяльності шляхом переведення зовнішніх стимулів у внутрішні мотиви, удосконалення у майбутніх учителів початкових класів умінь і навичок самостійної діяльності. Доведено ефективність визначених педагогічних умов. Уточнено критерії (мотиваційний, операційний, змістовий, особистісний) та показники рівнів навчальних досягнень майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матвієнко Ю. С. 
Виховання соціально активної особистості майбутнього вчителя в системі студентського самоврядування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. С. Матвієнко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 20, [1] c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи виховання соціально активної особистості студентів педагогічних ВНЗ. Визначено зміст понять "соціальна активність", "система студентського самоврядування", "виховання соціально активної особистості майбутнього вчителя в системі студентського самоврядування". Розкрито сутність та особливості функціонування системи студентського самоврядування педагогічного ВНЗ. Охарактеризовано критерії, показники та виявлено рівні вихованості соціально активної особистості студентів педагогічних ВНЗ. Доведено, що система студентського самоврядування педагогічного ВНЗ є складовою виховного середовища навчального закладу, оскільки участь у студентському самоврядуванні, що доповнює, розширює та поглиблює знання й уміння майбутніх вчителів, набуті в процесі професійної підготовки. Розроблено модель та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови виховання соціально активної особистості майбутнього вчителя в системі студентського самоврядування, які забезпечують цілеспрямованість виховної роботи за усіма напрямами діяльності органів студентського самоврядування. Створено й апробовано комплексну систему тренінгів з виховання соціальної активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.431 + Ч489.511.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського