Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.331.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Погрібна Л. В. 
Моральне виховання в сім'ї молодших школярів з нейротичними ускладненнями розвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Погрібна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні підходи до проблеми сімейного виховання дітей і зміст поняття нейротизму як ускладнення розвитку дитини. Визначено сутність феномену "моральне виховання дітей з нейротичними ускладненнями розвитку" (НУР), критерії, показники, рівні моральної вихованості молодших школярів з даною патологією. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови морального виховання в сім'ї молодших школярів з НУР (підвищення компетентності учителів початкових класів щодо співпраці з батьками учнів з НУР з метою морального виховання, розробка та запровадження педагогічної просвіти батьків цих учнів щодо морального виховання в сім'ї, урахування в кореляційно-педагогічній роботі особливостей розвитку дітей з нейротичними ускладненнями, гуманістично зорієнтований процес взаємодії школи та сім'ї у моральному вихованні дітей з НУР). Впроваджено корекційно-педагогічний комплекс на основі розробленої експериментальної моделі, яка забезпечує змістово-методичне наповнення процесу морального виховання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331.1 + Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чирікова Г. І. 
Проблеми сімейного виховання молодших школярів у Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. І. Чирікова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено сімейне виховання молодших школярів у Німеччині як соціально-педагогічну проблему. Розкрито сутність, структуру та зміст виховного процесу у німецькій родині, а також особливості розвитку молодших школярів у Німеччині. Виявлено й охарактеризовано домінуючі проблеми в сімейному вихованні молодших школярів ФРН. Проаналізовано особливості взаємодії школи та родини учня початкової школи у ФРН. Встановлено форми та методи удосконалення педагогічних знань, які використовуються батьками в процесі вирішення проблем сімейного виховання молодших школярів у Німеччині. Визначено шляхи використання позитивного німецького досвіду в українському сімейному вихованні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331.1 + Ч494(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хомуленко Т. Б. 
Стиль сімейного виховання як чинник розвитку пізнавального інтересу молодших школярів : монографія / Т. Б. Хомуленко, О. С. Шукалова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : ХНПУ, 2011. - 172 c. - Бібліогр.: с. 156-172. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність пізнавального інтересу. Розкрито та поглиблено наукові уявлення про сім'ю та стосунки батьків і дітей. Проаналізовано поняття стилю сімейного виховання. Виявлено психологічні чинники (сімейне виховання, пізнавальна активність, рівень шкільної тривожності), що впливають на динаміку становлення пізнавального інтересу молодших школярів. Надано характеристику структури та змісту розвивальної програми для молодших школярів, досліджено ефективність її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.2 + Ч491.331.1 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Костенко С. Е. 
Технологічне забезпечення морального виховання молодших школярів у сім'ї / С. Е. Костенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 217-226. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто розробку технологічного забезпечення морального виховання підлітків в сім'ї на основі реалізації методу голографічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352 + Ч491.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Будзей С. 
Родинне виховання як важливий чинник в управлінні формування моральних якостей молодших школярів / С. Будзей // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 30-33. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему моральних якостей школярів у молодшому шкільному віці, яка потребує найбільш пильної уваги батьків, педагогів і всього суспільства в цілому. На підставі результатів анкетування батьків учнів початкових класів м.Алчевськ зроблено висновок, що батьки надають перевагу розвитку більш раціональних якостей, закриваючи безпосередню сприйняливість чистого та відкритого серця дитини до добра, співчуття, милосердя. Наведено методику роботи з батьками з метою допомоги вихованню високоморальної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352 + Ч491.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стаднік Н. 
Оптимізація впливу батьків на виховання відповідальності у молодших школярів шестирічного віку / Н. Стаднік // Нова пед. думка. - 2007. - № 2. - С. 44-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив родини на виховання у дітей шестирічного віку відповідальності. Виокремлено специфічні психофізіологічні властивості дітей зазначеного віку. Визначено складові компоненти впливу сімейної життєдіяльності, зокрема виховання відповідальності. Наведено результати практичного застосування наукової технології - "домашнє завдання", що активізувала сімейне виховання, залучаючи батьків до цілеспрямованих спостережень за своїми дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352.17 + Ч491.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мельничук Л. 
Традиційні та інтерактивні методи виховання дітей молодшого шкільного віку в сучасній сім'ї / Л. Мельничук // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 130-133. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено стан вивчення питання, соціально-психологічні особливості та специфіку використання методів сімейного виховання (МСВ). Традиційні МСВ класифіковано за групами: методи усвідомлення сімейних цінностей (бесіда, розповідь, навіювання, переконання), метод організації діяльності та формування досвіду суспільної поведінки (тренування, доручення, вимога, примушення), методи стимулювання діяльності та поведінки (довіра, докір, благословення, осуд, заохочення, покарання). Зазначено, що сьогодні (за вимог особистісно зорієнтованого підходу) від батьків очікується новий підхід до технології реалізації концепції сімейного виховання, очікується апробація інноваційних технологій, одною з яких є моделювання інтерактивних форм і методів сімейного виховання. Розроблено таку класифікацію інтерактивних форм виховання: імітаційні (методи діалогічної взаємодії), пізнавальні ("мозкова атака", творчий аналіз результатів спільної діяльності, ігрові ситуації), мотиваційні (діалоги між дітьми та батьками, у яких кожний визначає власну позицію щодо розподілу сімейних обов'язків, наприклад, "Мої очікування від тата (мами)", "Самооцінка"), регулятивні (розподіл обов'язків у сім'ї, встановлення правил саморегуляції дитини). Акцентовано, що проблема сімейного виховання потребує подальшої розробки, здійснення спеціального всеобучу батьків з метою підвищення їх педагогічної компетенції тощо.

Освещены состояние изучения вопроса, социально-психологические особенности и специфика использования методов семейного воспитания (МСВ). Традиционные МСВ классифицированы по группам: методы осознания семейных ценностей (беседа, рассказ, внушение, убеждение), метод организации деятельности и формирования опыта общественного поведения (тренировка, поручение, требование, принуждение), методы стимулирования деятельности и поведения (доверие, упрек, благословение, осуждение, поощрение, наказание). Указаночто сегодня (при требованиях личностно ориентированного подхода) от родителей ожидается новый подход к технологии реализации концепции семейного воспитания, апробация инновационных технологий, одной из которых является моделирование интерактивных форм иметодов семейного воспитания. Разработана классификация интерактивных форм воспитания: имитационные (методы диалогического взаимодействия), познавательные ("мозговая атака", творческий анализ результатов совместной деятельности, игровые ситуации), мотивационные (диалоги между детьми и родителями, в которых каждый определяет собственную позицию относительно распределения семейных обязанностей, например, "Мои ожидания от папы (мамы)", "Самооценка"), регулятивные (распределение обязанностей в семье, установление правил саморегуляции ребенка). Отмечено, что проблема семейного воспитания требует дальнейшей разработки, осуществления специального всеобуча родителей с целью повышения их педагогической компетенции т.д.

The article is devoted to the actual problem of the education of the schoolchildren in modern family. The certain factors, which is conditioned specifics of the use the methods of the household education. The technology of introduction methods of education in family is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.32 + Ч491.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського