Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.350.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Докторович М. О. 
Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. О. Докторович; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичний стан сформованості соціальної компетентності старших підлітків з урахуванням специфічного впливу неповної сім'ї. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру соціальної компетентності, розкрито зміст, форми та методи її формування у старших підлітків. Викладено критерії соціальної компетентності, рівні її сформованості, подано їх соціально-педагогічну характеристику. Розроблено комплексну методику формування соціальної компетентності у старших підлітків з неповних сімей, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.350.0 + Ю952.2-734 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карнаух Л. П. 
Сім'я як чинник соціалізації дітей дошкільного віку в реаліях сьогодення / Л. П. Карнаух // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 181-184. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Подано теоретичний аналіз особливостей впливу сім'ї на соціалізацію дітей дошкільного віку за сучасних умов. Зазначено, що сім'я упродовж всього життя є тим мікросередовищем, на тлі якого відбувається особистісне зростання людини. Підкреслено значення впливу домашньої атмосфери на соціалізацію дитини, а саме: стилю взаємовідносин у сім'ї, психологічного клімату, ставлення дорослих до різних подій, явищ суспільного життя, до інших людей. Виокремлено чинники соціалізації, серед яких важливим є тип поселення сім'ї, в якому проживають діти, - міський чи сільський. Встановлено позитивні та негативні аспекти соціалізації сільських дітей. Акцентовано увагу на тому, що сім'я може як сприяти процесу соціалізації, так і стримувати її.

Подан теоретический анализ особенностей влияния семьи на социализацию детей дошкольного возраста в современных условиях. Отмечено, что семья на протяжении всей жизни является той микросредой, на фоне которой происходит личностный рост человека. Подчеркнуто значение влияния домашней атмосферы на социализацию ребенка, а именно: стиля взаимоотношений в семье, психологического климата, отношения взрослых к различным событиям, явлениям общественной жизни, к другим людям. Выделены факторы социализации, среди которых важен тип поселения семьи, в которой проживают дети, - городской или сельский. Установлены положительные и отрицательные аспекты социализации сельских детей. Акцентировано внимание на том, что семья может как способствовать процессу социализации, так и сдерживать ее.

Filed a theoretical analysis of the influence of family characteristics on the socialization of preschool children in the modern world. It is noted that the family throughout the life of the microenvironment is, against which the personal growth of man. The significance of the influence of a home atmosphere for socializing children, namely: the style of relationships within the family, psychological climate, the relationship of adults to various events and phenomena of social life, to other people. The factors of socialization, including the important type of community families in which children live - urban or rural. The positive and negative aspects of the socialization of rural children. The attention to the fact that a family can contribute to the process of socialization, and to restrain her.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.350.0 + Ч491.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алєко О. А.  
Формування первинного соціального досвіду дитини в родині як педагогічна проблема / О. А. Алєко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6 (7 назв) - укp.

Зазначено, що останнім часом в Україні зміцнюється статус дитинства, сучасне суспільство виявляє увагу до дитини та процесу її соціалізації. Подано теоретичне обгрунтування значимості родини як первинного соціалізуючого середовища дитини, важливості сім’ї у формуванні первинного соціального досвіду. Проаналізовано останні дослідження проблем соціалізації особистості.

Отмечено, что в последнее время в Украине укрепляется статус детства, современное общество проявляет внимание к ребенку и процессу его социализации. Представлено теоретическое обоснование значимости семьи как первичной социализирующей среды ребенка, ее важности в формировании первичного социального опыта. Проанализированы последние исследования проблем социализации личности.

In the article is given theoretical motivation to value of family as initial ambience for socialization of a personality, importance of family in formation of the initial social experience. The last studies are analyzed on problem of the socialization of a personality. The actual questions of formation of the initial social experience of preschool children in family are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бобак О. Б. 
Педагогічні засади соціалізації дітей дошкільного віку в сім'ї у II-й половині XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Б. Бобак; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2015. - 20 c. - укp.

Вперше проаналізовано сутність і зміст соціалізації дітей дошкільного віку у сім’ї в Україні другої половини XX ст. Наведено концептуальні характеристики педагогічних умов сімейної соціалізації у хронологічних межах дослідження. Розвинуто положення про детермінованість змісту соціалізації у сім’ї станом суспільних взаємин. Систематизовано й узагальнено наукові уявлення про сутність і зміст соціалізації дошкільника в сім’ї. Обгрунтовано можливість творчого застосування досягнень вітчизняної педагогіки в означеній проблемі за умов становлення національної системи дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4УКР)6 + Ч491.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського