Бойчук Т. О. Коли і де треба формувати економічне мислення в дитини? / Т. О. Бойчук // Пед. пошук. - 2013. - № 1. - С. 65-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Порушено питання про необхідність формування економічного мислення у дитини із раннього дитинства. Висвітлено значення сімейного виховання дитини стосовно формування у неї ощадності та раціональності у витратах. Надано практичні рекомендації батькам щодо економічного виховання дитини. Акцентовано увагу на забезпеченні ефективності педагогічного впливу на процес формування економічного мислення у початкових класах. Охарактеризовано складові економічного мислення, що є об’єктами формувального впливу педагога: мотиваційну, операційну (інтелектуально-логічну), дієво-практичну. Поднят вопрос о необходимости формирования экономического мышления у ребенка с раннего детства. Освещено значение семейного воспитания ребенка в формировании у него бережливости и рациональности в расходах. Даны практические рекомендации родителям по экономическому воспитанию ребенка. Акцентировано внимание на обеспечении эффективности педагогического влияния на процесс формирования экономического мышления в начальных классах. Охарактеризованы составляющие экономического мышления, которые являются объектами формирующего воздействия педагога: мотивационная, операционная (интеллектуально-логическая), действенно-практическая. The article raised the need of economic thinking from childhood. The author highlights the importance of family education, the formation of a child's sense of thrift and efficiency in spending. The article provided practical advice to parents on the economic education of the child. Also focuses on the effectiveness of pedagogical influence on the process of economic thinking. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.357
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|