Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.58$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Волков Л. В. 
Современные требования к профессиональной деятельности тренера детского и юношеского спорта / Л. В. Волков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 208-212. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто структуру та зміст професійної діяльності тренера дитячого та юнацького спорту в сучасних умовах, що визначається такими здібностями - перцептивними, проектувальними і конструктивними, організаторськими і дидактичними, експресивними, комунікативними, академічними та спеціальними. Особливе значення мають професійні знання в галузі оцінки спортивної обдарованості, вікової періодизації тренувальних навантажень, організації тренувального заняття, контролю та режиму юного спортсмена.

Рассмотрена структура и содержание профессиональной деятельности тренера детского и юношеского спорта в современных условиях, что определяется наличием ряда способностей - перцептивных, проектировочных и конструктивных, организаторских и дидактических, экспрессивных, коммуникативных, академических и специальных. Основное значение приобретают профессиональные знания в области оценки спортивной одаренности, возрастной периодизации тренировочных нагрузок, организации тренировочного занятия, контроля и режима жизни юного спортсмена.

A structure and maintenance of professional activity of trainer of child's and youth sport in competition terms is determined by the presence of row of capabilities - perceptual, projecting and constitutive, organizational and didactic, expressive, communicative, academic and special. The basic value is acquired by professional knowledges in area of estimation of sporting gift, age division into the periods of the training loading, organization of training employment, control and mode of life of young sportsman.


Ключ. слова: профессиональная деятельность, профессиональные способности тренера, педагогические способности, детский и юношеский спорт
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Степанченко Н.  
Еквіваленти деяких психологічних методів в роботі тренера / Н. Степанченко, Є. Ебінгер // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 110-115. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано та порівняно методи психології та методичні прийоми, які використовує тренер в своїй роботі.

Проанализированы методы психологии и методические приемы, которые использует в своей работе тренер.

In the article we give the analysis and comparison of the psychology methods and methodical approaches that the coach uses in his work.


Ключ. слова: методи психології та психотерапії, педагогічні прийоми, спортивна діяльність, порівняльний аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 + Ю943.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Усыченко В. В. 
К вопросу использования методов математической статистики в спортивно-педагогической практике / В. В. Усыченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 155-162. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос, касающийся точности и надежности интерпретации данных, полученных во время экспериментальной работы в случае малых объемов выборочных совокупностей на примере анализа морфологических показателей спортсменов-бодибилдеров высокой квалификации.

Розглянуто питання стосовно точності та надійності інтерпретації даних, одержаних під час експериментальної роботи у випадку малих обсягів вибіркових сукупностей на прикладі аналізу морфологічних показників спортсменів-бодібілдерів високої кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 + Ч51в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жданов Ю. Н. 
Теоретические и методологические основы совершенствования системы педагогической подготовки будущих тренеров по боксу и спортсменов высшей квалификации / Ю. Н. Жданов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 108-111. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены особенности теоретических и методологических основ совершенствования системы педагогической подготовки будущих тренеров по боксу и спортсменов высшей квалификации. Предложена система подготовки спортсменов-единоборцев. Показана определяющая роль психики спортсмена в данной подготовке. Применение приведенной системы позволяет более полно использовать его внутренние резервы для повышения уровня мастерства и работоспособности.

Розглянуто особливості теоретичних і методологічних засад удосконалення системи педагогічної підготовки майбутніх тренерів з боксу та спортсменів вищої кваліфікації. Застосування запропонованої системи підготовки спортсменів-єдиноборців дозволяє показати головну роль у ній психіки, більш повною мірою використати його внутрішні резерви для підвищення рівня майстерності та працездатності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 + Ч517.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковальчук В.  
Психологічні чинники вигорання в діяльності спортивного тренера [Електронний ресурс] / В. Ковальчук // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 4. - С. 112-117. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Проведено експериментальне дослідження і систематизовано чинники психічного вигорання в спортивній діяльності, а також зіставлено показники вигорання у різних груп тренерів.

Проведено экспериментальное исследование и систематизированы факторы психического выгорания в спортивной деятельности, а также сравнены показатели выгорания у разных групп тренеров.

The study deals with an experimental research and systematization of psychological УburnoutФ factors in sports activities, and also the comparison of УburnoutФ indices in different groups of coaches.


Ключ. слова: Психологічні чинники
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 + Ю943.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гончерюк М. А. 
Дослідницька діяльність учителя фізичного виховання як показник його професіоналізму / М. А. Гончерюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 155-158. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено суть професіоналізму учителя, наголошено на необхідності дослідницької діяльності у процесі професійно-педагогічного навчання та під час реалізації педагогічної діяльності вчителя фізичного виховання. Розрізняються різновиди досліджень у фізичному вихованні. Дослідницьку діяльність розглянуто як показник професіоналізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Герасимчук А.  
Новітні педагогічні технології в галузі фізичного виховання / А. Герасимчук, О. Ужеліна, Н. Базилюк, С. Каленська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що протягом останнього десятиріччя в Україні склалася тривожна ситуація: різко погіршилося здоров'я та фізична підготовленість дошкільників, учнівської та студентської молоді. Це насамперед пов'язано з кризою в національній системі фізичного виховання населення, яка не відповідає сучасним вимогам і міжнародним стандартам фізичної підготовленості людини. Основними причинами кризи є: знецінення соціального престижу здоров'я, фізичної культури та спорту; відставання від сучасних вимог усіх ланок підготовки і перепідготовки фізкультурних кадрів; недооцінка у дошкільних установах, навчальних закладах соціальної, оздоровчої та виховної ролі фізичної культури та спорту; залишковий принцип її фінансування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юшина Е. В. 
Роль тренера в процессе восстановления работоспособности спортсмена в посттравматическом периоде / Е. В. Юшина, О. С. Николаенко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 3. - С. 366-369. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы восстановления работоспособности спортсменов в посттравматическом периоде с участием тренера команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.69 + Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Данилко М. Т 
Сучасні уявлення про сутність і структуру діяльності тренера / М. Т Данилко, В. П. Толкач // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 2. - С. 22-26. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено сучасні уявлення про сутність і структуру діяльності тренера та особливостей спорту, таких як наявність змагальної діяльності та специфічної підготовки до неї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сватьєв А. В. 
Підготовка майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності (теоретико-методичний аспект) : монографія / А. В. Сватьєв; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т" МОНМС України. - Запоріжжя : ЛІПС, 2012. - 519 c. - Бібліогр.: с. 437-519 - укp.

Розглянуто умови підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності. Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту. Наведено хронологічні методи аналізу стану спортивної науки, що охоплюють другу половину ХІХ ст. і до теперішнього часу. Презентовано найбільш відомі формати підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до професійної діяльності в зарубіжних країнах. Проаналізовано чинну педагогічну та спортивну підготовку майбутніх фахівців і виявлено її невідповідності вимогам сьогодення. Розроблено концепцію вдосконалення системи підготовки студентів, визначено процесуально-інструментальні засади щодо її реалізації. Запропоновано та реалізовано механізм проектування складників підготовки майбутніх тренерів-викладачів до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мельник Т. Ф. 
Методи оптимізації інтелектуальної діяльності тренера в процесі прийняття рішення / Т. Ф. Мельник, К. Ф. Жигун // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 138-142. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Фізична культура й спорт на сучасному етапі є могутнім засобом формування особистості, галуззю інтенсивної творчості тренерів. Особливе значення для тренера має розвиток творчого мислення, у якому синтезуються фантазія, інтуїція, розсудливість та інші складові частини творчого процесу. Основою цього процесу є створення нової техніки, тактики, методики тренування. Творчий підхід тренера до пошуку рішення грунтується на його здібності формулювати основні гіпотези для розв'язання проблемної ситуації, а також на здібності трансформувати знання й методичні прийоми. У процесі мислення тренер має справу з низкою як кількісних, так і якісних показників. Ефективність інтелектуальної діяльності тренера залежить від того, наскільки адекватна щодо умов завдання одержана інформація, як повно вона збережена в пам'яті й своєчасно використана. Висвітлено основи творчої діяльності тренера, описано основні методи його інтелектуальної діяльності в процесі прийняття рішення, розроблено класифікацію рішень (інформаційні, організаційні та оперативні).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Джуринський П. Б. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з учнями старших класів / П. Б. Джуринський, Б. Г. Шеремет // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 69-71. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх учителів фізичної культури (МУ ФК) до проведення оздоровчого фізичного виховання зі школярами старших класів ЗОШ. Зауважено, що, як свідчить практика ВНЗ, МУ ФК спеціально не готуються до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу. Уточнено дефініцію терміна "підготовка до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з учнями старших класів" як системи організаційних та педагогічних заходів, які забезпечують майбутньому вчителю професійну спрямованість знань, умінь, навичок і формування готовності проводити відповідні уроки, зважаючи на вікові анатомофізіологічні та психологічні особливості розвитку старшокласників з використанням можливостей атлетизму, шейпінгу, ритмічної гімнастики, стретчингу, пілатесу, каланетики, степ-аеробіки, фітнес-йоги, футбол-аеробіки, різновидів танцювальної аеробіки, аеробіки зі скакалкою тощо. Перспективними визначено дослідження формування педагогічної готовності МУ ФК до фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями в позаурочний час.

Теоретически обоснованы педагогические условия, обеспечивающие эффективность подготовки будущих учителей физической культуры (БУ ФК) к проведению оздоровительного физического воспитания со школьниками старших классов СОШ. Отмечено, что, как свидетельствует практика вузов, БУ ФК специально не готовятся к проведению оздоровительной гимнастики и фитнесса. Уточнена дефиниция термина "подготовка к проведению оздоровительной гимнастики и фитнесса с учениками старших классов" как системы организационных и педагогических мероприятий, которые обеспечат будущему учителю профессиональную направленность знаний, умений, навыков и формирование готовности проводить соответствующие уроки, опираясь на возрастные анатомофизиологические и психологические особенности развития старшеклассников и использованием возможностей атлетизма, шейпинга, ритмической гимнастики, стретчинга, пилатеса, калланетики, степ-аэробики, разновидностей танцевальной аэробики, аэробики со скакалкой. Перспективными определены исследования формирования педагогической готовности БУ ФК к физкультурно-оздоровительной работе с учениками во внеурочное время.

The article is devoted to theoretical research of pedagogical terms providing efficiency of training future teachers of physical culture for teaching health improving gymnastics and fitness to senior schoolchildren of comprehensive schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маракушин А. І. 
Модель педагогічної діяльності викладача фізичної підготовки / А. І. Маракушин, В. В. Коновалов, С. О. Юр'єв // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 210-215. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто модель педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, яка сприяє створенню і реалізації педагогічних умов оптимізації педагогічного процесу в системі фізичної підготовки курсантів льотних спеціальностей. В експерименті взяло участь 124 курсанта та 6 викладачів кафедри фізичного виховання. У результаті дослідження запропоновано принципово нову, теоретично обгрунтовану модель оптимізації педагогічної діяльності викладача фізичної підготовки, яка сприяє реалізації цілей та завдань дисципліни "Спеціальна фізична підготовка" у системі фізичного виховання курсантів. Виявлено педагогічні умови оптимізації процесу спеціальної фізичної підготовки курсантів льотних спеціальностей у вищих військових навчальних закладах. Встановлено, що педагогічна діяльність викладачів, яка організована за принципом оптимізації, сприяє підвищенню якості проведення занять з курсантами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сватьєв А. В. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. В. Сватьєв; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 40 c. - укp.

Дисертацію присвячено теоретичним і методичним засадам підготовки майбутнього тренера-викладача щодо професійної діяльності (ПД). На підставі застосування поліпарадигмального підходу науково обгрунтовано концепцію підготовки майбутнього тренера-викладача щодо ПД, змістовою основою якої стала авторська модель, що містить три взаємозалежні та взаємодоповнювальні підсистеми: проектувальну, процесуальну й результативну. Упроваджено систему оцінювання підготовленості майбутнього тренера-викладача до ПД на основі застосування стандартизованих і валідизованих діагностичних методів та інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено структурні компоненти підготовленості майбутнього тренера-викладача до ПД (світоглядний, мотиваційний, психосоматичний, фаховий, автодидактичний).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Паевский В. В. 
Роль тренера-менеджера и организационных форм в управлении подготовкой спортсменов в новых социально-экономических условиях / В. В. Паевский // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 5. - С. 59-64. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - раскрыть роль тренера, объективно выполняющего роль менеджера, а также значение современных организационных форм в управлении подготовкой спортсменов в новых социально-экономических условиях. Использованы методы исследования теоретического уровня, включая анализ и обобщение специальной литературы и материалов, размещенных в Интернете. Показано, что особенностями проблемы совершенствования подготовки тренеров является учет многообразия и разнородности управленческих ситуаций. Основными участниками проекта спортивной подготовки являются тренер и спортсмен. Тренер - главный участник проекта, по сути, менеджер проекта. Объектом управления в тренировке является поведение спортсмена и его состояние. Выводы: подтверждена проблема необходимости совершенствования организации и управления развитием спорта в условиях современной Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Масляк І. П. 
Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Масляк, М. А. Мамешина, В. О. Жук // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 6. - С. 69-72. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - визначити відношення та ступінь готовності вчителів фізичної культури обласних загальноосвітніх навчальних закладів до використання інноваційних підходів у навчально-виховному процесі. В дослідженні приймали участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використано наступні методи: теоретичний аналіз та узагальнення наукової літератури, опитування, математичну статистику. Встановлено позитивне ставлення вчителів фізичної культури обласних шкіл до інноваційних педагогічних підходів; визначено, що тільки близько 50 % учителів використовують їх у навчальному процесі. Виявлено, що більшість вчителів прагнуть збагатити свій педагогічний досвіт, але у цьому випадку відчувають дефіцит науково-методичної літератури, спрямованої на підвищення рівня їх професійної майстерності. Визначено позитивне ставлення вчителів обласних загальноосвітніх шкіл до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, але вони виявились недостатньо підготовленими до інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ковальчук В. І. 
Особливості професійного вигорання тренерів із різним професійним досвідом / В. І. Ковальчук, В. І. Воронова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі аналізу науково-методичної літератури й узагальнення практичного досвіду досліджено сучасний стан особливостей професійної діяльності тренера у спорті з урахуванням проблеми особистісних детермінант вигорання. Виявлено особистісні передумови професійної діяльності тренерів, що визначають виникнення емоційної напруженості. Визначено особистісні детермінанти професійного вигорання тренерів. Результати статистичної обробки кількісних даних проведеного дослідження надали підставу визначити різницю в особистісних показниках і показниках, що відображають стан тренерів. У результаті порівняння груп "досвідчених", а також "початківців" - жінок і чоловіків не знайдено суттєвих відмінностей, що може свідчити про те, що особливості феномену вигорання проявляються незалежно від статевої приналежності, однак змінюються зі зміною професійного досвіду випробовуваних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гончар Г. І. 
Особливості та структура професійної діяльності викладача фізичного виховання / Г. І. Гончар // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2015. - № 2. - С. 53-56. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - проаналізувати особливості та структуру професійної діяльності викладача фізичного виховання. Під час дослідження використано метод аналізу літературних джерел. Визначено особливості професійної діяльності викладача фізичної культури. Проаналізовано види педагогічної діяльності, різні підходи до вивчення структури та окремих її компонентів. Виділено основні вимоги, які вважаються модельними характеристиками оволодіння знаннями, вміннями і навиками, що своєю чергою забезпечують ефективність професійної діяльності вчителя. Результати роботи надають можливість розглянути глибинність аспектів, які сприяють розкриттю потенціалу особистості викладача фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коробейник В. А. 
Валеологічне самовдосконалення як складова індивідуальної педагогічної культури вчителя фізичної культури / В. А. Коробейник // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44. - С. 192-199. - Бібліогр.: с. 199 - укp.

На основі аналізу наукових джерел й узагальнення ряду досліджень виділено основні підходи до визначення поняття валеологічного самовдосконалення як складової індивідуальної педагогічної культури вчителя фізичної культури. Розкрито суть валеологічного вдосконалення вчителя фізичної культури, що формується в процесі систематичного, цілеспрямованого виховання і навчання на основі емоційно-ціннісного ставлення до свого здоров’я, до організації здорового способу життя, валеологічного мислення та розвитку всіх компонентів валеологічної свідомості. Акцентовано увагу на доборі всіх напрямів діяльності, засобів, моделей, рішень, які спрямовані на використання його професійних здібностей та соціально корисній реалізації професійного потенціалу.

На основании анализа научных источников и обобщения ряда исследований выделены основные подходы к определению понятия валеологического самосовершенствования как составляющей индивидуальной педагогической культуры учителя физической культуры. Раскрыта суть валеологического совершенствования учителя физической культуры, формирующаяся в процессе систематического, целенаправленного воспитания и обучения на основе эмоционально-ценностного отношения к своему здоровью, к организации здорового способа жизни, валеологического мышления и развития всех компонентов валеологического сознания. Акцентировано внимание на подборе всех направлений деятельности, способов, моделей, решений, направленных на использование его профессиональных способностей и социально полезной реализации профессионального потенциала.

Based on the analysis and synthesis of scientific literature several studies identified the main approaches to the definition of self-improvement as a component valeologicheskogo individual pedagogical culture of the teacher of physical culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цюпак Ю. Ю. 
Вплив управління та організаторської роботи тренера на підготовку спортсменів / Ю. Ю. Цюпак, Т. Є. Цюпак // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 83-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що сучасний рівень розвитку масового спорту пред'являє все більш зростаючі вимоги до особистості керівника спортивного колективу, його майстерності. Проблема педагогічної майстерності тренера - одна з центральних у теорії та практиці педагогіки спорту. Завдання дослідження - розкрити специфіку управління та організаторської роботи тренера та перевірити її вплив на підготовку спортсменів. На підставі впровадження системи механізмів управління та організації спортивної діяльності охарактеризовано результативність спортсменів, яка представлена такими компонентами: теоретичні відомості про спортивну діяльність; відвідування занять; мотивація до успіху; рівень фізичної підготовленості; ефективність участі на змаганнях; організованість щодо виїздів на змагання. Провадження системи управління та організації роботи тренера в спортивній діяльності та порівняльна характеристика даних початкової та контрольної діагностики експериментальних і контрольних груп показує значне домінування в розвитку саме спортсменів експериментальних груп, що підтверджується приростом показників і раціональним управлінням, організацією роботи тренера в спортивній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського