Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч618.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Влодарчик Я.  
Маркетинг у видавничій справі - фантазія чи дійсність? / Я. Влодарчик. - Л. : Кальварія, 2002. - 144 c. - укp.

Описано елементи маркетингу, викладено його MIX-концепції та висвітлено здобуті ефекти. Наведено результати дослідження ринку, проаналізовано його сегментацію як основу маркетингових досліджень, цінову політику. Розглянуто способи визначення роздрібної ціни, чинники, які впливають на неї, парадигми вільного ринку, системи надання знижок, комунікації та інформування. Розкрито причини зростання ролі піару у видавництвах, зміст повного маркетингового плану.

Описаны элементы маркетинга, изложены его MIX-концепции и освещены достигнутые эффекты. Приведены результаты исследования рынка, проанализированы его сегментация как основа маркетинговых исследований, ценовая политика. Рассмотрены способы определения розничной цены, факторы, влияющие на неё, парадигмы свободного рынка, системы предоставления скидок, коммуникации и информирования. Раскрыты причины роста роли пиара в издательствах, содержание полного маркетингового плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(0)8 + Ч618.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курнацька А.  
Дослідження аудиторних характеристик на сторінках сучасної книгознавчої періодики / А. Курнацька // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 409-416. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.10 + Ч618.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. Вип. 2(46) / ред.: Б. В. Дурняк; Укр. акад. друкарства. - Л., 2007. - 230 с. - укp.

Висвітлено проблеми реклами та пропаганди книг місцевими ЗМІ. Наведено критерії сучасних українських книг для дітей. Викладено аксіологічний підхід до аналізу виховних ресурсів підручників для молодших школярів. Розглянуто питання моделювання процесу інтенсивності читання, лінгворедакторської компетенції у вихованні літературної особистості спеціалістів редакторського фаху, описано російські журнали з видавничої справи та редагування.

Освещены проблемы рекламы и пропаганды книг местными СМИ. Приведены критерии современных украинских книг для детей. Изложен аксиологический подход к анализу воспитательных ресурсов учебников для младших школьников. Рассмотрены вопросы моделирования процесса интенсивности чтения, лингворедакторской компетенции в воспитании литературной личности специалистов-редакторов, описаны русские журналы по издательскому делу и редактированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.8 + Ч618.113.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ключковська Г. М. 
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г. М. Ключковська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Теоретично осмислено книжкову промоцію як взаємодію органів книговидання та ЗМІ. Проаналізовано загальну ситуацію в Україні у сфері книжкової справи та ЗМІ, що становить загальне тло для розвитку в Україні книжкової промоції. На підставі аналізу західної моделі взаємодії видавництв і ЗМІ визначено її основні принципи для ефективного застосування на українському грунті. Виявлено та проаналізовано чинники, що є визначальними для ефективної співпраці видавничих закладів та ЗМІ, наведено рекомендації щодо застосування отриманих результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олянишен Т. В. 
Моделі інформаційної технології автоматизованого прогнозування процесу комунікативного руху книги до читача : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Т. В. Олянишен; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено фактори впливу на процеси, які пов'язані зі схильністю до читання та попитом на книгу, обгрунтовано класифікацію факторів відповідно до видавничо-поліграфічних, демографічних, соціально-психологічних та економічних чинників. Синтезовано ієрархічну модель пріоритетного їх впливу на схильність до читання та попит на книгу. Одержано нормалізовані вагові значення факторів, які оптимізовано за критерієм максимального значення власного вектора матриці попарних порівнянь. За компонентами нормалізованого вектора пріоритетів синтезовано оптимізовану модель впливу факторів на книжковий попит. Застосовано ще один метод визначення ступеня переваги одного фактора над іншим з використанням шкали відносної важливості за Сааті. Проаналізовано один з важливих факторів впливу на купівлю книги - її зовнішній вигляд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.111 с 51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грет Г. П. 
Вплив організаційної структури управління роздрібного книготорговельного підприємства на збут / Г. П. Грет // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - № 1. - С. 176-182. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок організаційної побудови книготорговельного підприємства та його збутової політики. Проаналізовано переваги і недоліки організаційних структур суб'єктів книжкового бізнесу. Розроблено заходи, спрямовані на удосконалення організаційних структур управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.11 + У9(4УКР)421.523.365

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Барнич І. В. 
Якість і культура обслуговування у книжковому магазині / І. В. Барнич // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - № 3. - С. 155-160. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні напрямки, що визначають якість і культуру обслуговування в книжковому магазині, і запропоновано методику їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.40 + Ч618.117.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глотова Г. І. 
Вивчення попиту населення на літературу за місткістю книжкового ринку в загальному обсязі та асортиментній структурі / Г. І. Глотова; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2001. - № 3. - С. 98-101. - укp.

Висвітлено методичні підходи до визначення місткості ринку друкованих видань за вимірниками їх товарної пропозиції та реалізованого попиту. Методику доповнено статистичними даними ринку друкованих видань на регіональних ринках України (за адміністративними областями у 1997 - 1998 рр.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР) + Ч618.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грет Г. П. 
Кон'юнктура книжкового ринку: суть, складові, аналіз / Г. П. Грет; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2001. - № 4. - С. 133-134. - укp.

Висвітлено суть кон'юнктури книжкового ринку. Розглянуто попит та пропозицію як її складові. Проаналізовано кон'юнктуру книжкового ринку м. Львів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.111 + У9(4УКР-4ЛЬВ-2Л)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сеньківський В. М. 
Модель ієрархії критеріїв попиту на книги / В. М. Сеньківський, О. В. Мельников, Т. В. Олянишен; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2008. - № 1. - С. 155-162. - укp.

Установлено множину критеріїв попиту на книги в Україні. Створено вихідний граф зв'язків між ними. На базі методу ієрархій розроблено графічну модель пріоритетного впливу критеріїв на інтенсивність процесу купівлі книжок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ісаєва О. 
Національний формат представлення бібліографічних даних УКРМАРК / О. Ісаєва // Бібл. вісн.. - 2004. - № 6. - С. 44-45. - укp.

Запропоновано удосконалити спеціалізований формат для видавничої та книготорговельної справи з необхідним переліком даних, які дозволять ідентифікувати документ як бібліографічний об'єкт і як товар. Звернено увагу на механізм присвоєння та застосування ISBN, ISSN, штрихкодів, а також на важливість створення центру сертифікації бібліотечних програм.

Предложено усовершенствовать специализированный формат для издательского и книготоргового дела с необходимым перечнем данных, которые позволят идентифицировать документ как библиографический объект и как товар. Акцентировано внимание на механизм присвоения и применения ISBN, ISSN, штрихкодов, а также на важность создания центра сертификации библиотечних программ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.15 + Ч737.11 + Ч618.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дегтярев М. В. 
Сводный тематический план учебной литературы - технологии подготовки и выполнения / М. В. Дегтярев // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 122-124. - рус.

В условиях переходного периода от административной к рыночной системе хозяйства, главной проблемой является становление системы распространения учебной литературы. Сложившаяся в стране нестабильно функционирующая книготорговая сеть пока не способна согласовать интересы издателей и покупателей учебной литературы. С целью решения этих проблем по инициативе ряда Министерств РФ на базе Центрального коллектора научных библиотек была разработана технология по подготовке "Сводного аннотированного тематического плана издания учебной литературы для учреждений высшего, среднего и начального профессионального образования". Она предусматривает: сбор заявок от потребителей, их ввод и обработку, передачу издателям соответствующих заявок. Технология предусматривает выполнение заявок читателями. Часть из них выставляет счета потребителям и экспедирует книги самостоятельно, но большинство поручает сделать это ЦКНБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч736.121.1(4Рос)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ногина Е. Б. 
Сегодняшнее состояние Национальной информационной системы "Книги в наличии и печати" (Российский Букс ин Принт) и ее взаимосвязь с системой контроля за поступлением обязательного экземпляра в РКП / Е. Б. Ногина // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 106-108. - рус.

Проведен анализ работы Национальной информационной системы "Книги в наличии и печати". Выявлены основные "болевые" точки в информационном обеспечении книжной торговли. Предположена интеграция базы данных оперативной информации обязательного экземпляра с базой данных "Книги в наличии и печати".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кулаковська В. В. 
Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В. В. Кулаковська; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2013. - 19 c. - укp.

З'ясовано стан, проблеми та перспективи реклами книги в незалежній Україні. Узагальнено теоретичні положення щодо феномену реклами та реклами книги, що представлені у вітчизняній та зарубіжній науковій думці. Досліджено її роль у національній культурі на підставі усвідомлення культурологічного змісту реклами. Проаналізовано існуючі форми та методи реклами книги в сучасних засобах масової інформації, поліграфічній продукції, зовнішній рекламі, виставкових її видах та мережі Інтернет. Розроблено рекомендації для суб'єктів видавничої діяльності з організації їх взаємодії з фахівцями реклами та безпосередньої - на рівні реалізації рекламних проектів, спілкування з журналістами, використання можливостей мережі Інтернет - участі в рекламному процесі. З'ясовано основні тенденції та шляхи оптимізації реклами книги в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112.1 + Ч617.4(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Грет Г. П. 
Товарна політика видавництва "Дух і Літера" / Г. П. Грет, А. В. Гуленко // Поліграфія і вид. справа. - 2014. - № 1/2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Надано дослідження маркетингової товарної політики науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера" як складової частини маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано основні стратегії та напрями реалізації товарної політики видавництвом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Катрук М. І. 
Формування споживних властивостей книги як особливого товару / М. І. Катрук, В. С. Лукашов // Поліграфія і вид. справа. - 2014. - № 3. - С. 87-90. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати дослідження споживних властивостей книги з позицій сучасного товарознавства. Окреслено шляхи подальшої оптимізації маркування книги для підвищення ефективності її вибору під час купівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112.1

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Струк Н. Р. 
Логістичні принципи організації взаємодії книготорговельних підприємств у системі ланцюга постачань / Н. Р. Струк; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2014. - № 1/2. - С. 73-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості створення ефективної логістичної системи для забезпечення організації взаємодії книготорговельних підприємств у ланцюгу постачань з метою підвищення їх конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2 + У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Олянишен Т. В. 
Оптимізація моделі факторів попиту на книги методом попарних порівнянь / Т. В. Олянишен; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2010. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі аналізу ієрархічної моделі факторів, що впливають на процес купівлі книжок, синтезовано вектор пріоритетів матриці попарних порівнянь, головне власне значення якого слугує фактором оптимізації вихідної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.112.1

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ковба Ж. М. 
Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії / Ж. М. Ковба; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.3

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Грет Г. П. 
Комерційна діяльність роздрібного книготорговельного підприємства / Г. П. Грет; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 176-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто поняття "комерційна діяльність", чинники, що впливають на неї за умов ринку, її структуру. Висвітлено системний підхід до комерційної діяльності. Надано показники визначення її ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113.2

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського