Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.163.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Самусенко О. Н. 
Мифологическая личность в аспекте проблем суггестивной лингвистики (на материале телетекстов "СВ - шоу"). / О. Н. Самусенко // Філол. науки: Зб. наук. пр. - Суми, 1999. - С. 223-232. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблеми сугестивної лінгвістики та міфопоетики. Проаналізовано міфологічну роль і сугестивні функції жіночих образів телепрограми "СВ - шоу". Встановлено високий ступінь сугестивності телетексту передачі. Визначено, що в жанрі телетексту відбувається актуалізація категоріального архетипу матріархічності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.3 + Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шаповал Ю. Г. 
Поетика телевізійної журналістики : Моногр. / Ю. Г. Шаповал; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Костопіль : Редакц.-видавн. п-во "РОСА", 2003. - 202 c. - Бібліогр.: с. 190-201. - укp.

Охарактеризовано телевізійну журналістику (ТЖ) як соціокультурний феномен. Розглянуто специфіку вербальних засобів відображення суспільної дійсності в ТЖ з урахуванням неповторності публіцистичного твору - композиційно чіткого, ритмічно виправданого, монтажно завершеного та свідомо обраного жанру, якому притаманні принципи правдивості та об'єктивності.

Охарактеризована телевизионная журналистика (ТЖ) как социокультурный феномен. Рассмотрена специфика вербальных средств отображения общественной действительности в ТЖ с учетом неповторимости публицистического произведения - композиционно четкого, ритмически оправданного, монтажно завершенного и сознательно избранного жанра, а также определенного принципами правдивости и объективности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Янішевський С. О. 
КВН як соціокультурне явище: генеза, історія розвитку, сучасний стан : Автореф. дис... канд. іст. наук : 17.00.01 / С. О. Янішевський; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Проаналізовано історіографію КВН (Клубу веселих і найкмітливіших), охарактеризовано основні особливості джерельної бази дослідження. З'ясовано історичні обставини зародження феномену КВН, досліджено напрями його подальшої еволюції. Розкрито чинники процесу виходу телевізійної гри "КВН" за межі телебачення та розвитку масового руху КВН, специфіку відтворення екранного та позаекранного різновидів КВН у різні періоди часу, причини перетворення КВН з ігрового явища на мистецьке, досліджено вплив на розвиток феномену суспільно-політичних та соціокультурних трансформацій радянського і пострадянського суспільств. Надано періодизацію історії КВН. Значну увагу приділено даному руху наприкінці XX - на початку XXI ст. Висвітлено розвиток КВН в Україні у пострадянський період, а також у країнах далекого зарубіжжя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Біланчук С. М. 
Інтенсифікаційні компоненти телевізійного ток-шоу / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні моменти історії розвитку жанру ток-шоу. Розглянуто складові популярності ток-шоу на телебаченні. Перераховано основні чинники, що впливають на популярність ток-шоу. Увагу приділено висвітленню засобів і форм інформаційної інтенсифікації на телебаченні в ток-шоу. Детально розглянуто такі компоненти, як декоративне оформлення, яке посилює сприйняття інформації аудиторією, маневрування інформацією, дозування та управління інформаційними потоками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гусєв А. В. 
Спортивний контент на українському телебаченні / А. В. Гусєв // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 1. - С. 64-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано особливості спортивного контенту на українському телебаченні. Розглянуто відмінності спортивного контенту залежно від спеціалізації телеканалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гоян В. В. 
Історія інформаційно-розважального телебачення: український досвід / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 2. - С. 69-75. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано історію становлення інформаційно-розважального телебачення України, починаючи з 1980-х рр. Обговорено питання формування цього типу мовлення, що вплинуло на створення принципово нових за структурою та змістом телевізійних проектів, як змінювався статус екранного персонажа: диктора, автора-ведучого, модератора, шоумена тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гоян В. В. 
Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформаційно-розважальної телепрограми / В. В. Гоян, А. О. Мисечко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 1. - С. 68-74. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано творчі та виробничі складники професійної діяльності телевізійного репортера в інформаційних телепрограмах, аудіовізуальні аспекти творчості, специфіку роботи в кадрі та поза кадром (у динаміці від 1990-х рр. до сьогодення), ефективність персоніфікованого методу подачі інформації в теленовинах, продуктивність діалогу "журналіст - глядач".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ковбасенко А. Ю. 
Класифікація реаліті-шоу: сучасний стан і перспективи / А. Ю. Ковбасенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено різновивиди реаліті-шоу залежно від їх конститутивних ознак. З огляду на те, що після появи перших грунтовних досліджень реаліті-шоу минуло близько 10 - 20 років, а формат трансформувався в нові різновиди, запропоновано якісно нову, універсальну класифікацію основних сучасних різновидів реаліті-шоу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нємцева О. О. 
Організація дозвілля як комунікаційна технологія інформаційних програм українського телебачення / О. О. Нємцева // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто організацію дозвілля як комунікаційну технологію, що набула широкого вжитку в інформаційних програмах сучасного українського телебачення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грубич К. В. 
Комунікаційні телевізійні технології шоу-програм / К. В. Грубич // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 254-262. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто комунікаційні телевізійні технології шоу-програм з позиції теорії масової комунікації як аспекту соціальної комунікації, вплив телебачення на свідомість глядачів методом мутації та інмутації. Проведено аналіз основних жанрів телевізійних програм розважально-інформаційного напряму, що за своєю суттю виступають комунікаційними телевізійними технологіями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бойко О. С. 
Український народний танець у комедійних телешоу: іронічна інтерпретація чи вульгаризація? / О. С. Бойко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 291-296. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему побутування українського народно-сценічного мистецтва в сучасному мас-медійному просторі. У постмодерній літературі під виглядом боротьби з "шароварщиною" робляться спроби поставити під сумнів актуальність народного танцю як одного з дійових інструментів пробудження національної ідентичності, толерується іронічна рецепція народно-сценічної хореографії як рудименту народницької традиції та "соціалістичного реалізму". Телевізійні канали транслюють нескінченні комедійні шоу, відеокліпи, мюзикли, у яких народний танець пародіюється, постає в іронічному чи сатиричному освітленні. Як наслідок - на матеріалі лексики українського народного танцю формується "хореографічний суржик". Естетизація і поширення цього явища є небезпечною тенденцією сучасної масової культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4УКР)0-073.8 + Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Совгира Т. І. 
Телеестрада як продукт взаємодії естради та телебачення : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Т. І. Совгира; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2016. - 19 c. - укp.

Розглянуто історіографію становлення та розвитку оригінального мистецького феномена - телевізійної естради. Визначено історичні обставини зародження "телевізійної естради", досліджено напрями її подальшої еволюції. Розкрито чинники, що сприяли процесам взаємопроникнення та взаємовпливу естради та телебачення, специфіку та результати такої взаємодії ("естрада на телебаченні", "телебачення на естраді" та "телевізійна естрада"). Розглянуто жанрово-стилістичні особливості телевізійної естради. Висвітлено питання розвитку телеестради в Україні у пострадянський період, а також у країнах далекого зарубіжжя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
13.

Семен Н. Ф. 
Особливості подачі інформації про пандемію COVID-19 на Instagram-акаунтах сучасних українських медіа (на прикладі профілів телеканалів "НТА" та "Україна 24") / Н. Ф. Семен // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2. - С. 130-135. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета дослідження - проаналізувати особливості подачі інформації про пандемію COVID-19 на акаунтах провідних українських телеканалів "НТА" та "Україна 24" в соціальній мережі Instagram. У процесі дослідження використано методи аналогій, порівняння, аналізу для характеристики інформації про пандемію COVID-19 у профілях телеканалів "НТА" та "Україна 24" в Instagram. Публікації про COVID-19 з Instagram досліджуваних телеканалів було відібрано за допомогою методу контент-аналізу. Метод узагальнення надав змогу дійти грунтовних висновків та окреслити специфіку роботи українських медіа в Instagram, зокрема каналів "НТА" та "Україна 24", під час висвітлення інформації про COVID-19. Проаналізовано матеріали про пандемію COVID-19 в Instagram телеканалів "НТА" та "Україна 24" та встановлено, що з початку поширення коронавірусу опубліковано 340 дописів загалом (87 на сторінці "НТА" та 253 у профілі "Україна 24"). Аналізовані сторінки каналів оновлюють інформацію про коронавірус щодня. Однак "Україна 24" частіше публікує контент на цю тему, а "НТА" - менш оперативний в Instagram, бо більше зосереджений на Facebook та YouTube. Пандемія COVID-19 сколихнула всю Україну ще на початку 2020-х р. У такі складні для людства часи доступ до оперативної та правдивої інформації надзвичайно потрібний та рятівний, адже поінформованість про вірус допомагає боротися з ним. Оскільки сьогодні в соціальних мережах зареєстровано майже кожну людину, ці ресурси стали потужним засобом інформування аудиторії та вираження її думки. Виникає гостра потреба досліджувати соцмережі, а також особливості роботи медіа на цих майданчиках. Результати можуть бути використані під час комплексних досліджень Instagram як платформи для публікації журналістського контенту та популяризації медіа, а також для розроблення чіткої стратегії роботи українських ЗМІ в соціальних мережах під час висвітлення інформації про COVID-19.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.320.1/6 + Ч632.163.9 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
14.

Андрушків В. В. 
Телебачення в умовах диджиталізації / В. В. Андрушків // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Мета дослідження - інтерпретація процесів диджиталізації українського телебачення. Для дослідження розвитку телебачення в умовах диджиталізації використано такі методи, як спостереження, аналіз, порівняння, опис, системний підхід. Суспільство інформації - це новий рівень історії людської цивілізації. Диджиталізація сприяла не лише виникненню та оптимізації процесів життєдіяльності, а й появі нового покоління - міленіалів. Нове покоління швидше сприймає новий цифровий світ, ніж старші люди (ідеться про народжених до 90-х рр. XX ст.), яким довелось опановувати нову комп'ютерну епоху. А от люди, які народилися після XX ст., перейшли до технологічної ери, сприйняли дану епоху майже інтуїтивно. Сучасне людство саме себе розвиває, саме себе навчає адаптуватися до нових умов існування. Ми все ще перебуваємо на етапі трансформації, зараз у світі ще триває перехід до абсолютно цифрового стилю життя. У роботі проаналізовано інтерпретацію процесів диджиталізації українського телебачення. Зокрема, увагу зосереджено на понятті диджиталізації в науковому дискурсі та змінах, які відбулися на теренах українського телебачення за допомогою диджиталізації. Подано огляд платформ та методів, якими користуються редакції телеканалів зараз. Постульовано ідею тенденцій та перспектив розвитку диджиталізації на українських телеканалах. Диджиталізація призвела до трансформації традиційних медіа та сприяла появі нових медіа, які існують лише в Інтернеті. Поки традиційні медіа та Інтернет-медіа співіснують, але диджиталізація прогресує та вже має свої здобутки. Зміни, спричинені диджиталізацією, вже є незворотними. Результати дослідження можуть бути корисними для теперішніх та майбутніх журналістів, а саме для вдосконалення їх навичок; для науковців, які розглядають трансформації українських ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.32 + Ч632.163.9 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Набокова Г. В. 
Розважальні програми українського телебачення у контексті сучасної видовищної культури : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Г. В. Набокова; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено змістовно-художні особливості розважальних передач на українському телебаченні, які відіграють істотну роль у сучасній поліфункціональній медіакультурі та телевізійному мистецтві. Охарактеризовано телебачення як видовищний засіб масової комунікації, який синтезує жанрові особливості кіно, театру, естради, літератури, музики та володіє практично безмежною аудіо- та відео-інформативністю, фактографічністю й наближеністю до натури, що в умовах зрушення ціннісних ориєнтацій зі сфери праці у сферу масового споживання розваг відкриває широкі можливості для відбору й інтерпретації дійсності, впливу на ціннісно-світоглядні диспозиції глядача. Виявлено сутність розважальності та видовищності в культурі як образно-символічне вираження соціокультурних складників духовного життя суспільства, зумовлену, з одного боку, домінуванням ментально-світоглядних архетипів, а з іншого - зміщенням вектору життєво необхідних потреб сучасної людини у бік споживання розваг. Проаналізовано основні етапи формування і характерні особливості телевізійного мистецтва в Україні та розкрито змістовно-художні особливості розважальних програм на українському телебаченні, які полягають у використанні сучасних технологій, яскравих образотворчих прийомів, експресивно-динамічній формі подачі матеріалу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) + Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439213 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського