Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш400.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Художня література в контексті культури / ред.: Д. С. Бураго; Ін-т філол. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка, Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Вид. дім Д.Бураго, 2004. - 274 с. - (Мова і культура. Сер. Філол.; Вип. 7, т. 7, ч. 1). - укp. - рус.

Проаналізовано психологічні особливості сугестивності поетичних образів в художніх творах. Висвітлено видавничі стратегії щодо сучасної жіночої літератури в Україні та Росії. Розглянуто питання філософсько-естетичного спрямування творчості німецького прозаїка, поета, публіциста Г.Гессе, особливості модернізму в романі американської письменниці К.Шопен "Пробудження", проблеми визначення фразеологічного складу у художньому тексті романів австрійського письменника Й.Рота.

Проанализированы психологические особенности сугестивности поэтических образов в художественных произведениях. Освещены издательские стратегии относительно современной женской литературы в Украине и России. Рассмотрены вопросы философско-эстетического направления творчества немецкого прозаика, поэта, публициста Г.Гессе, особенности модернизма в романе американской писательницы К.Шопен "Пробуждение", проблемы определения фразеологического состава в художественном тексте романов австрийского писателя Й.Рота.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)-38 + Ш400.12 + Ч617.169

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гаврилюк І.  
Види образних деталей у художньому та публіцистичному відображенні / І. Гаврилюк // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 416-424. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ч612.163.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Буряк В.  
Жанровість як система людського мислення / В. Буряк // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 337-343. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ю212.21 + Ю812.271.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Поліщук Я.  
Типи художнього мислення в основі моделі історії літератури / Я. Поліщук // Слово і час. - 2006. - № 12. - С. 15-27. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ш5(4УКР)5/6-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Самойлов О. В. 
Автор та герой як суб'єкти поетичного буття : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / О. В. Самойлов; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2000. - 16 c. - укp.

Теоретично висвітлено суперечність, що виникає у разі традиційного приписування автору можливості завершення. Розглянуто процес створення "цілого" поетичного буття, який полягає в тому, що сам автор залишається принципово незавершеним, тому, що він не входить у простір, що завершується. Але постійно мінлива позиція автора виключає можливість створення ним "цілого" поетичного буття. Не маючи наявних доказів існування предмета судження про "піднесене", можна повірити в його існування, тим самим вийти за межі кореляції "я - інший", віднести предмет "піднесеного" до предметів віри, що існують поза кореляцією "я - інший". Розглянуто поняття надархітектоніки, що містить у собі архітектоніку естетичного об'єкта (кореляції "я - інший") і дозволяє автору, зберігаючи свою тілесну обмеженість, завершувати поетичне буття: створювати "ціле" героя і "ціле" автора.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ш401.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Віват Г. І. 
Поетика символічного образу в творчості Василя Стуса : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Г. І. Віват; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2005. - 20 c. - укp.

Проаналізовано загальний стан дослідження творчого доробку В.Стуса. Розглянуто питання генези та розвитку терміна "поетика". Висвітлено історію вивчення поняття "символ". Досліджено функції символів у поетичному доробку поета, джерела їх запозичення: язичницькі вірування, християнські заповіді, східні релігійно-філософські вчення, фольклорні образи. Зроблено типологізацію Стусової символіки за сферами буття. З'ясовано характер художнього переосмислення й трансформації міфологічних сюжетів і образів. Вивчено процес формування релігійно-філософського аспекту світовідчуття поета. Визначено компаративні аналогії в інших представників української поезії. Виявлено, що особливості поетики символічного образу розкриваються у контексті індивідуально-авторських прийомів: широкого використання троп і фігур, індивідуального символотворення. Висвітлено духовний потенціал творчості В.Стуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ш5(4УКР)6-4 Стус,В.С. 535

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Синенький Д. В. 
Теоретичні аспекти художнього образу в мистецтві / Д. В. Синенький // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 321-326. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття "художній образ" в двох аспектах: як означення образу конкретного героя художнього твору та як цілісну форму відображення реального світу, як художню модель цього світу, що втілюється в певному художньому творі. Охарактеризовано основні якості художнього образу, що включає в собі діалектику загального і конкретного, раціонального і емоційного, зображувального і виразного. Зроблено висновок, що художній образ - це завжди образ дійсності, її естетичне узагальнення та модель.

Рассмотрено понятие "художественный образ" в двух аспектах: как определение образа конкретного героя художественного произведения и как целостная форма отображения реального мира, как художественная модель этого мира, что воплощается в определенном художественном произведении. Охарактеризованы основные качества художественного образа, что включают в себя диалектику общего и конкретного, рационального и эмоционального, изобразительного и выразительного. Сделан вывод, что художественный образ - это всегда образ действительности, ее эстетическое обобщение и модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.12 + Ю812.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського