Кузнєцова І. В. Заголовок-натяк та його види (концептуальний та комунікативно функціональний аспекти) / І. В. Кузнєцова, Г. В. Кузнєцова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 51. - С. 53-56. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проаналізовано різновиди заголовків художніх дискурсів, що виражають натяк. Натяк розглянуто як дискурсивну тактика, яка є інструментом мовця для реалізації конкретної комунікативної мети. Показано, що саме комунікативні та когнітивні властивості тактики натякання дозволяють забезпечити цікаві форми взаємодії заголовка-натяку і власне дискурсу. Проанализированы виды заголовков художественных дискурсов, которые выражают намёк. Намёк рассмотрен как тактика дискурса, которая является инструментом говорящего для реализации конкретной коммуникативной цели. Показано, что именно коммуникативные и когнитивные особенности тактики намёка позволяют обеспечить интересные формы взаимодействия заголовка-намёка и дискурса. The article presents the analyses of types of belles-lettres discourses, which express hint. Hint is studied as a discourse tactics that is speakerТs instrument for a certain communicative purpose. It is shown that communicative and cognitive peculiarities of hint tactics can provide interesting forms of interaction between the title-hint and discourse. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
|