Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ш409.0$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Папуша О. М. Наратив дитячої літератури: специфіка художнього дискурсу : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / О. М. Папуша; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 19 c. - укp.Проаналізовано семантичну компетентність та нетермінологічний статус поняття "дитяча література", здійснено спробу деконструкції ідеологічної і риторичної практики конституювання сучасним літературознавством об'єктів теоретичного дискурсу. Запропоновано використовувати наратологічний підхід до вивчення маргінальних явищ як акцентричну стратегію їх вивчення. Висвітлено такі наратологічні категорії, як темпоральність (порядок нарації, тривалість, повторюваність) та модальність (наративні рівні та інстанції, фокус нарації), за допомогою яких дитячу літературу можна розглядати як форму функціонального дискурсу і як особливу форму літератури у відношенні щодо базових концептів (автор, текст, читач). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.1 + Ш409.0 + Ш5(0)-307 + Ш80
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА329099 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бондар С. І. Типологія читачів та зв'язок когнітивних стилів з читацькою діяльністю / С. І. Бондар // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 2. - С. 211-214. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш409.0 + Ю944.2-71
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69880 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Драпак Г. Б. Ідентичність читача: від тексту до гіпертексту : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.06 / Г. Б. Драпак; Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2015. - 20 c. - укp.Вперше в українському літературознавстві комплексно досліджено типологію читацької рецепції друкованої та гіпертекстуальної літератури у парадигмі різноформатних художніх текстів. Розглянуто найбільш продуктивні дослідження у царині теорії читацького відгуку та наведено етапи їх розвитку. Проаналізовано й увиразнено особливості гіпертекстуальної й інтерактивної літератури. Виявлено динаміку сприйняття мережевої літератури та резюмовано відмінності між читацькою рецепцією друкованого та електронного текстів. Наголошено, що читання мережевої літератури характеризується непослідовністю, нелінійністю, вибірковістю, довільною інтерактивністю, дезорієнтацію, невизначеністю, ризоматичністю й асоціативністю. Умовна пасивність реципієнта друкованого тексту поступається місцем очевидній активності, що виявляється у конструюванні власного тексту із запропонованих шматків. Така активність ще більше інтенсифікується у парадигмі інтертексту, де співтворець може вести перемовини з початковим автором, вставляти свої репліки, посилання на інші тексти, графічні чи картографічні зображення, музичні треки чи власні окремі напрацювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш409.0 + Ш5(0)6-39
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА416274 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|