Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.654$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Луньова С. А. 
Аналіз акустичних характеристик фортепіанного звучання в концертному залі / С. А. Луньова, В. П. Заєць, А. І. Луньов // Электроника и связь. - 2012. - № 5. - С. 88-94. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено спектральні і спектрально-часові характеристики фортепіанного звучання консонансних інтервалів: октави, квінти і кварти в межах від контроктави до третьої октави, і звукової послідовності в першій октаві. Проаналізовано залежності вказаних акустичних характеристик від частотного діапазону, сили звуку, темпу виконання і штрихів. Показано зміну об'єктивних параметрів звуку роялю залежно від акустики залу, яка призводять до зміни часових і тембральних характеристик звуку, що сприймається слухачами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-713 + Щ310.654

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ян Веньянь 
Категорія піанізму у контексті виконавської типології фортепіанної творчості : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Ян Веньянь; Одес. нац. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - Одеса, 2017. - 19 c. - укp.

Запропоновано підхід щодо категорії піанізму у контексті сучасної когнітології і в зв'язку з типологічними тенденціями у вивченні фортепіанно-виконавського стилю, розкрито значення поняття піанізму в сучасному музикознавстві. Розглянуто проблему фортепіанного стилю, висвітлено особливості національно-типологічного (в єдності з етнопсихологічним) підходу до явища фортепіанного стилю. Розроблено поняття авторського стилю фортепіанного виконавства на основі когнітивного підходу щодо піанізму і визначено ноетичні ігрові принципи фортепіанного виконавства. На основі текстологічного підходу музично-тематичні загальні форми руху охарактеризовано як історичну і логіко-семантичну основу піанізму. Визначення етапного історичного та індивідуально-особистісного стильового значення піанізму Ф. Ліста, М. Равеля, С. Рахманінова дозволяє здійснювати когнітивну класифікацію піанізму, а на її основі - пропонувати новий підхід щодо стильової типології фортепіанного виконавства. Дослідження дозволяє виявляти в піанізмі особливий когнітивний феномен, який обумовлює індивідуально-особистісні якості (єдність якостей) фортепіанної гри, набуває універсального стильового значення, виражає властивості особистісної свідомості і, одночасно, корінні властивості самої фортепіанної музики, є корелятом відносин між особистісним уявленням про можливий музичний зміст (звучання) і дійсністю звукового тексту музики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.654

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427537 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського