Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ317.713$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Стецюк И.  
"Третье направление" и киномузыка Эдуарада Артемьева (в помощь самостоятельной работе студентов) / И. Стецюк, М. Абакумов; Нац. музык. акад. Украины им. П.И.Чайковского. - К., 2005. - 80 c. - Библиогр.: 54 назв. - рус.

Проанализирована сущность эстетической платформы школы "третьего направления", причины ее возникновения и особенности развития. Основное внимание уделено вопросам взаимосвязи звукового кино и электронных технологий в формировании школы "третьего направления". Охарактеризовано творчество композитора Э.Артемьева, которое раскрывает сущность данного направления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.713(4РОС)6-81 Артемьев Э. + Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Леонтьєв С. А. 
Композиторські технології в музичній практиці американського ігрового кінематографа : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / С. А. Леонтьєв; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 2019. - 15 c. - укp.

Висвітлено питання композиторських технологій в американському ігровому кінематографі. Визначено та диференційовано поняття «композиторські технології»; виведено основні положення та проблематика кіномузикології як розділу музикознавства; встановлено місце музики в загальній драматургії кінотвору. Розглянуто основні вектори української кіномузикології, окреслено перспективи її розвитку. Уперше в українському музикознавстві, на основі численних літературних наукових джерел, зроблено спробу аналізу еволюції американської кіномузики в річищі традиційних та новаторських підходів, пов’язаних із розвитком музичних технологій та технологій запису звуку. Проаналізовано фрагменти музики відомих кінокомпозиторів К. Бервелла, Вангеліса, Дж. Вільямса, Дж. Н. Говарда, Дж. Голдсмита, А. Деспла, В. Кіляра, Г. Манчіні, М. Рожі, Н. Роти, Б. Херрмана, Дж. Хорнера та Л. Шифріна до ігрових фільмів американського кінематографа. Виявлено закономірності виникнення зв’язку композиторських технологій з відеорядом у межах окремих кіножанрів, а саме - «саспенс», «екшн» (бойовик), драма, фільм жахів, комедія, історичний фільм. Досліджено підходи до використання музики «за кадром», пісні, в початкових та фінальних титрах. Простежено тенденції застосування технологій синтезу звуку в створенні кіномузики та проаналізовано наслідки впливу комп’ютерних технологій на розвиток цієї галузі кіномистецтва. На основі власного практичного досвіду показано та проаналізовано багатоетапний технологічний процес створення музичного супроводу до відеоряду ігрового фільму з використанням комп’ютерних технологій синтезу та звукозапису.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(7СПО)6-4 + Щ317.713(7СПО)6-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444210 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського