Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (70)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 1. Архітектоніка кольору. Природа. Функції / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 182 c. - укp.

Розглянуто проблеми кольоротворення у мистецтві, фізичну природу кольору, процеси його синтезування, властивості зору та закономірності кольорового сприйняття. Досліджено розмаїття функцій кольору у кіно та на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М952

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 2. Архітектоніка кольору. Видова специфіка кольору / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 140 c. - укp.

Розкрито роль кольоротворення у мистецтві, виражальні можливості та специфіку художньо-образного застосування даного засобу у кіно та на телебаченні. Висвітлено специфіку різних типів синтезування у кінематографі та на телебаченні, формування типів колориту, а також можливості кольоромузики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М952 + З943

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горпенко В. Г. 
Звуко-зоровий монтаж / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 59 c. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито специфіку взаємодії зображення і звуку в аудіовізуальних мистецтвах. Розглянуто основні етапи освоєння звуко-зорового монтажу, принципи та форми вертикального монтажу, його драматургічні, асоціативно-образні можливості, а також явище пластичної мелодійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горпенко В. Г. 
Монтажне кадрозчеплення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 73 c. - Библиогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто психофізичні засади монтажу, складові елементи кадру, принципи комфортних переходів під час монтажу кадрів із зображенням одного об'єкта у межах однієї події.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горпенко В. Г. 
Функції кольору в кіно- та телемистецтві / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми функціонування кольору в кіномистецтві, розкрито його інформаційно-пізнавальну, конструктивно-формотворчу, емоційно-виразну, композиційну та драматургічну ролі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ382.077 + Щ370.770 + М952

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горпенко В. Г. 
Монтаж: Кіно. Телебачення : Моногр. / В. Г. Горпенко; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2004. - 272 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення виражальних можливостей монтажу, основні етапи його становлення. Наведено основні закони сприйняття, які впливають на монтаж, визначено складові елементи кадру. Охарактеризовано принципи "непомітного" монтажу зображення. Описано етичні властивості монтажу в межах ретрансляційного та постановочного способів фіксування. Проаналізовано драматургічні особливості зображально-музичного монтажу.

Рассмотрены особенности становления выразительных возможностей монтажа, основные этапы его становления. Приведены основные законы восприятия, влияющие на монтаж, определены составные элементы кадра. Охарактеризованы принципы "невидимого" монтажа изображения. Описаны этические свойства монтажа в пределах ретрансляционного и постановочного способов фиксирования. Проанализированы драматургические особенности изобразительно-музыкального монтажа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + Щ382.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стецюк И.  
"Третье направление" и киномузыка Эдуарада Артемьева (в помощь самостоятельной работе студентов) / И. Стецюк, М. Абакумов; Нац. музык. акад. Украины им. П.И.Чайковского. - К., 2005. - 80 c. - Библиогр.: 54 назв. - рус.

Проанализирована сущность эстетической платформы школы "третьего направления", причины ее возникновения и особенности развития. Основное внимание уделено вопросам взаимосвязи звукового кино и электронных технологий в формировании школы "третьего направления". Охарактеризовано творчество композитора Э.Артемьева, которое раскрывает сущность данного направления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.713(4РОС)6-81 Артемьев Э. + Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Царик Н. А. 
Художник-постановщик и кинопроизведение: методы визуально-пластического воссоздания эпохи на экране [Електронний ресурс] / Н. А. Царик // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 10. - С. 113-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено методи відтворення епохи, використовувані художником кіно в роботі над візуально-пластичним образом фільму.

Определены методы воссоздания эпохи, используемые художником кино в работе над визуально-пластическим образом фильма.

The article is devoted to the revealation of the methods of the epoch's creation, which are used by the artist-director.


Ключ. слова: художник-постановщик, визуально-пластический образ фильма, метод, реставрация, реконструкция
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Брюховецька О. В. 
До питання про "первинну кінематографічну ідентифікацію" в апаратній теорії / О. В. Брюховецька // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 22-27. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Зазначено, що поняття "первинної кінематографічної ідентифікації", яке почало використовуватися в апаратній теорії, стало об'єктом хибного тлумачення у критиків апаратної теорії. По-перше, воно хибно визначалося як психоаналітичний термін, по-друге, методологічно неправильно ототожнювалося з ідентифікацією з образом, у той час як це поняття передбачало ідентифікацію з поглядом. Стаття має на меті заново визначити поняття "первинної кінематографічної ідентифікації".


Ключ. слова: "первинна кінематографічна ідентифікація", апаратна теорія, психоаналітика
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.,іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ползікова Н. І. 
Роль тиші у звуковому кінематографі / Н. І. Ползікова // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2008. - Т. 75. - С. 12-16. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено поняття тиші, що розглянуто в контексті звукового кінематографа на базі розробок французького теоретика кіно М. Шіона. Саме звуковий кінематограф уможливив існування в кінематографічному просторі тиші як такої та ввів у вжиток постать німого - джерело тиші та носія специфічних властивостей, які надають режисеру ще один неординарний і цікавий спосіб реалізації сюжетних перипетій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства : 17.00.01, 17.00.04 / В. Г. Горпенко; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2000. - 34 c. - укp.

Дисертацію присвячено взаємозв'язку "мовних" форм та принципів з рушійними силами та специфічними ознаками розгортання тексту екранних творів. Розроблено нову концепцію архітектоніки фільму як особливого естетичного і професійного утворення, що виражає художньо-образну своєрідність видовища і забезпечується майстерністю режисури. Визначено специфіку функціонування епічних, драматичних, ліричних начал у кінематографі та проекцію їх формування на різнорідність телемовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пруденко Я. Д. 
Естетична природа постмодерністського "німого кіно" : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.08 / Я. Д. Пруденко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Здійснено естетичне дослідження постмодерністського "німого кіно" як явища культури другої половини XX - XXI ст. у динаміці його появи, становлення та сучасного розвитку. Проаналізовано загальні естетичні інтенції постмоденізму з характерним для нього розвінчанням влади мовлення. Розглянуто зв'язок постмодерністської категорії "мовчання" з трансформаціями у почуттєвості людини сучасної доби. Доведено доцільність її застосування у дослідженні естетичної природи постмодерністського "німого кіно". Вивчено художню специфіку сучасної моделі невербального кіномистецтва та виділено його виражальні складові: руйнування та викорінення вербаліки, компенсаційне зростання візуальної виразності, а також іронію та цитатність - складові, що забезпечують постмодерністську інтертекстуальність. Проаналізовано естетичний потенціал українського поетичного кіномистецтва, його нон-вербальну естетичну домінанту. Розглянуто перспективи розвитку постмодерністського "німого кіно".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.5 + Ю812.453.7 + Щ373(0)5 + Щ370.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бут О. В. 
Звук як компонент образної структури фільму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. В. Бут; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Проведено комплексне системне дослідження звукового рішення фільму як одного з головних компонентів його образної структури. Розроблено й впроваджено субтрактивний, адитивний й інтеграційний методи синтезу образної структури, адаптовані для художнього аналізу з теорії світла й технології синтезу звуку. Образну структуру фільму розглянуто як складну систему з асоціативними зв'язками по горизонталі (об'єднання мови, музики, звукових ефектів й атмосфери у звукову картину), вертикалі (звукозоровий контрапункт) і в масштабі формоутворення (лейтелементи, принципи симфонізму, перенесення в кінематограф принципів традиційної будови балади, думи, народної драми - вертепу). Проаналізовано досвід застосування субтрактивного, адитивного й інтеграційного методів синтезування образності на прикладі українських ігрових фільмів. Розглянуто новітні засоби виразності багатоканальних систем кіно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кордун В. І. 
Зображальна мова оператора кіно і телебачення (вступ до спеціальності) : навч. посіб. / В. І. Кордун; Київ. нац. ун-т театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка-Карого. - К., 2010. - 155 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку й особливості професії кінооператора. Розкрито творчі та технічні аспекти одержання кінозображення. Наведено інформацію про закони, елементи та види кінокомпозиції, кінознімальну техніку, способи одержання кольору та його властивості. Увагу приділено перспективам розвитку документального, науково-популярного та навчального кіно, а також особливостям роботи оператора у цих жанрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 я73 + Щ382.077 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Демещенко В.  
Кіно як синтез мистецтв: звук і музика... : монографія / В. Демещенко; М-во культури України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Ін-т мистец. - К., 2012. - 334 c. - Бібліогр.: 428 назв - укp.

На широкій джерельній базі, абсолютну більшість якої складають матеріали та першоджерела режисерів і теоретиків вітчизняного та зарубіжного кіно, висвітлено процес становлення звукового кінематографа, формування його оповідальних структур і специфічних особливостей кінозвуку і кіномузики. Підкреслено, що звук є основним зображально-виражальним засобом кіно. Вперше у вітчизняній історіографії простежено процес взаємодії мистецтв і їх творчий синтез у кінематографі в контексті практичного освоєння звуку та специфіки музичиного супроводу в кіно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ317.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні питання екранної творчості : колектив. моногр. Т. 4 / [наук. ред. : О. В. Безручко, Г. О. Десятник] ; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т телебачення, кіно і театру, Каф. кіно-, телемистец. - К., 2013. - 267 c. - Бібліогр.: с. 255-267 - укp.

Розглянуто основи майстерності диктора та телевізійного ведучого. Розкрито особливості роботи телеведучого в різних видових і жанрових формах телебачення (новинах, ток-шоу, конкурсних і розважальних програмах та ін.), головні принципи телевізійного виступу, поняття іміджу, етики та стилю телевізійного ведучого. Значну увагу приділено операторській творчості, висвітлено історичні етапи розвитку операторського мистецтва, особливості роботи оператора документального кіно, оператора постановочного телебачення. Подано відомості про творчу діяльність відомих операторів - А.Д. Головні, Ю.І. Єкельчика, Д.П. Демуцького, Ю. Іллєнка, С.П. Урусевського, Г. Толанда. Охарактеризовано сучасні технології операторської творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ382 + Щ370.770

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354613/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Телятник Л. А. 
Розробка методики використання інформаційно-комп'ютерних технологій для створення типажів образів у кінематографі, образотворчому мистецтві, криміналістиці та в інших сферах / Л. А. Телятник // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 22. - С. 571-576. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.7с:З97 + З970.4 + Х894.16с2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Драчова О. П. 
Засоби поліфонічної текстуальної організації документального фільму О. Фетисової "Вероніка і саксофон" / О. П. Драчова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 142-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано принцип поліфонії у структурі кінематографічного тексту як чинник елітарної діалогічної структури в масовокомунікаційному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шаповал О. В. 
Трансформація кінообразності в контексті застосування цифрових технологій : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.04 / О. В. Шаповал; НАН України, Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Розглянуто образну систему ігрових та анімаційних фільмів, в яких використано спецефекти та цифрові технології. Визначено особливості застосування цифрових технологій на різних етапах створення та репрезентації екранного твору. Показано, в який спосіб впровадження інноваційних цифрових технологій у кіновиробництві уможливило застосування будь-яких маніпуляцій з екранним часопростором, зокрема творення віртуальних об'єктів з \i фотографічним кодом зображення \i0 сприяло взаємовпливам ігрового й анімаційного кіно. Зазначено, що сучасна анімація вийшла за видові межі кінематографа, перетворившись на широко та загально використовуваний елемент багатьох сфер екранної культури. Виявлено зміни в жанровій системі й тематиці кінематографа, пов'язані із впровадженням новітніх технологій. Наголошено, що дигітальні технології, оперативний потенціал піксельного зображення, цифровий монтаж та інші інновації, обумовлюючи еволюцію засобів екранної виразності, відкривають нові можливості образотворення в такому технологічному мистецтві, як кіно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.013 + Щ370.7:З970

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ваховська Л. Ф. 
Комунікативно-композиційна організація кінематографічних текстів невеликого обсягу / Л. Ф. Ваховська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 27. - С. 78-82. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виявлено особливості композиційної будови англомовних кінематографічних текстів невеликого обсягу. Розкрито особливості їх комунікативної організації. Розглянуто основні комунікативні стратегії й тактики побудови англомовних кінематографічних текстів невеликого обсягу.

Выявлены особенности композиционного строения англоязычных кинематографических текстов небольшого объема. Раскрыты особенности их коммуникативной организации. Рассмотрены основные коммуникативные стратегии и тактики построения англоязычных кинематографических текстов небольшого объема.

The article deals with finding out composition peculiarities of cinematography texts of small size. Peculiarities of their communicative structure, means of reaching the communicative aims in these texts are also considered in the paper.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 + Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського