Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.771$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Царик Н. А. Художник-постановщик и кинопроизведение: методы визуально-пластического воссоздания эпохи на экране [Електронний ресурс] / Н. А. Царик // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 10. - С. 113-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/Визначено методи відтворення епохи, використовувані художником кіно в роботі над візуально-пластичним образом фільму. Определены методы воссоздания эпохи, используемые художником кино в работе над визуально-пластическим образом фильма. The article is devoted to the revealation of the methods of the epoch's creation, which are used by the artist-director. Ключ. слова: художник-постановщик, визуально-пластический образ фильма, метод, реставрация, реконструкция Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Дихнич Л. П. Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках / Л. П. Дихнич // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Визначено роль світового кінематографа у розвитку індустрії моди в 1930-х роках. Актуальність теми зумовлена зростанням інтересу вітчизняних науковців до історичних процесів, що відбувалися у галузі світової моди продовж першої половини ХХ ст. Проаналізовано історіографію наукової проблеми; визначено модні стилі, що панували у світовому суспільстві; простежено вплив культових акторів на розповсюдження моди; розглянуто діяльність художників з костюмаів провідних кінокомпаній, які впливали на формування модних тенденцій; проаналізовано участь європейських кутюр'є у створенні одягу для кіноіндустрії. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.4 + Щ370.06:М + М4-22г
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Момчилова А. Г. Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Момчилова А. Г. Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Лі Хань Культуротворчі функції історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Лі Хань; Харківська державна академія культури. - Харків, 2019. - 18 c. - укp.Увагу присвячено дослідженню особливостей функціонування історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX - XXI ст. Визначено, що надбання традиційної культури Китаю (міфи та "вічні сюжети" середньовічної літератури, історичний китайський костюм - ханьфу) як певні знаково-символічні системи реалізовують традиційні культуротворчі функції: гармонізаторську, інформаційну, пізнавальну (гносеологічну), ціннісну (аксіологічну), комунікативну тощо. Досліджено, що на рівні сучасної культури Китаю ці культурні надбання (враховуючи й історичний китайський костюм) доповнюються культуротворчими функціями, які дозволяють поєднати традиційну та сучасну культури між собою. Виявлено такі типи культурного маркування, які здійснюються за допомогою історичного костюма в жанрах ігрового кінематографа Китаю: загальне соціокультурне маркування й авторське. Доведено, що основними культуротворчими функціями історичного китайського костюма в ігрових фільмах Китаю порубіжжя ХХ - ХХІ ст. є як традиційні культуротворчі функції (гармонізаторська, інформаційна, пізнавальна (гносеологічна), ціннісна (аксіологічна), комунікативна, ідентифікаційна, соціально-символічна тощо), так і специфічні функції, притаманні сучасній культурі: стилізації, реконструкції, самовираження. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(5КИТ)6-4 + Щ370.771.4(5КИТ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА443273 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|