Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.771$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Царик Н. А. 
Художник-постановщик и кинопроизведение: методы визуально-пластического воссоздания эпохи на экране [Електронний ресурс] / Н. А. Царик // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 10. - С. 113-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено методи відтворення епохи, використовувані художником кіно в роботі над візуально-пластичним образом фільму.

Определены методы воссоздания эпохи, используемые художником кино в работе над визуально-пластическим образом фильма.

The article is devoted to the revealation of the methods of the epoch's creation, which are used by the artist-director.


Ключ. слова: художник-постановщик, визуально-пластический образ фильма, метод, реставрация, реконструкция
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дихнич Л. П. 
Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках / Л. П. Дихнич // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль світового кінематографа у розвитку індустрії моди в 1930-х роках. Актуальність теми зумовлена зростанням інтересу вітчизняних науковців до історичних процесів, що відбувалися у галузі світової моди продовж першої половини ХХ ст. Проаналізовано історіографію наукової проблеми; визначено модні стилі, що панували у світовому суспільстві; простежено вплив культових акторів на розповсюдження моди; розглянуто діяльність художників з костюмаів провідних кінокомпаній, які впливали на формування модних тенденцій; проаналізовано участь європейських кутюр'є у створенні одягу для кіноіндустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.4 + Щ370.06:М + М4-22г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Момчилова А. Г. 
Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Момчилова А. Г. 
Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лі Хань 
Культуротворчі функції історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Лі Хань; Харківська державна академія культури. - Харків, 2019. - 18 c. - укp.

Увагу присвячено дослідженню особливостей функціонування історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX - XXI ст. Визначено, що надбання традиційної культури Китаю (міфи та "вічні сюжети" середньовічної літератури, історичний китайський костюм - ханьфу) як певні знаково-символічні системи реалізовують традиційні культуротворчі функції: гармонізаторську, інформаційну, пізнавальну (гносеологічну), ціннісну (аксіологічну), комунікативну тощо. Досліджено, що на рівні сучасної культури Китаю ці культурні надбання (враховуючи й історичний китайський костюм) доповнюються культуротворчими функціями, які дозволяють поєднати традиційну та сучасну культури між собою. Виявлено такі типи культурного маркування, які здійснюються за допомогою історичного костюма в жанрах ігрового кінематографа Китаю: загальне соціокультурне маркування й авторське. Доведено, що основними культуротворчими функціями історичного китайського костюма в ігрових фільмах Китаю порубіжжя ХХ - ХХІ ст. є як традиційні культуротворчі функції (гармонізаторська, інформаційна, пізнавальна (гносеологічна), ціннісна (аксіологічна), комунікативна, ідентифікаційна, соціально-символічна тощо), так і специфічні функції, притаманні сучасній культурі: стилізації, реконструкції, самовираження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(5КИТ)6-4 + Щ370.771.4(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443273 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського