![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю811.14$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Порожнякова Н. Е. Проблема гармонии человека и природы в мифологических образах изобразительного искусства конца ХІХ - начала ХХ вв. / Н. Е. Порожнякова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 1. - С. 108-116. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. Зазначено, що в пошуку гармонії між природою й людиною, тимчасовим і вічним, матеріальним та ідеальним мистецтво звертається до глибинних джерел національної культури. Висвітлено втілені у образотворчому мистецтві кінця XIX - початку XX ст. образи слов'янської міфології. Указано, что в поиске утраченной гармонии между природой и человеком, временным и вечным, материальным и идеальным искусство обращается к глубинным истокам национальной культуры. Предметом настоящей статьи являются воплощённые в изобразительном искусстве конца XIX - начала XX вв. образы славянской мифологии. In search of the lost harmony between the nature and the person, temporal and eternal, material and ideal art addresses to deep-laid sources of national culture. A subject of present article are embodied in the fine arts of the end XIX - the beginnings of XX centuries images of the lowest Slavic mythology. Ключ. слова: славянская мифология, модерн, гармония, природа Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)5-3 + Ю811.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Касьян Т. К. Вплив мистецтва на людину. Краса як взаємозв'язок гармонійних категорій міри й числа / Т. К. Касьян // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто, як завдяки мистецтву, на прикладі музики та живопису можна гармонізувати психічний стан людини, а також сутність краси, яка полягає в гармонії, тобто у відповідності певного явища життя або витвору мистецтва з діючим у світобутті законом розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-99 + Ю811.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Колотова О. "Дзеркальність" як формотворчий чинник у моделюванні композиції художнього твору / О. Колотова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філос.. - 2011. - Вип. 200. - С. 10-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Досліджено реалізацію естетичної ідеї "дзеркала" на рівні конструювання композиції художнього твору. Доведено, що "дзеркальність" у царині мистецького формотворення виявляється через принцип симетрії; прийом "дзеркало в дзеркалі"; застосування явища анаморфозу в моделюванні художнього твору; полідзеркальну композицію, внесення реального дзеркала до художнього простору арт-об'єкта. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.15 + Ю811.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Рудько В. О. Проблема атараксії в процесі еволюції філософсько-естетичних вчень : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.08 / В. О. Рудько; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 16 c. - укp.Досліджено феномен атараксії в процесі еволюції філософсько-естетичних вчень. Визначено чинники формування естетичного ідеалу атараксії. Подано нове визначення атараксії в суто естетичних категоріях міри, гармонії й евритмії, що є новим для контексту терміна. Доведено, що атараксія є естетичною категорією і категорією моральною. Простежено специфіку становлення естетичних проблем атараксії в історії західноєвропейської філософської парадигми й виявлено дві парадигми способів гармонізації буття - стоїчну та епікурейську. Розглянуто форми експлікації та концептуалізації атараксії у філософії й мистецтві. Виявлено суб'єкт естетичної діяльності як витвір мистецтва в особі Оскара Уайльда та уособлену архетипну проблему естетики атараксії в російському романі І. Гончарова "Обломов". Охарактеризовано онтологію атараксії. Зроблено висновок, що атараксія на шляху з'єднання мислення й буття втілюється в своє інше - цинізм. Атараксію в естетиці вперше розглянуто як самоусвідомлення індивіда в естетичному способі ставлення до світу в гармонії, мірі й евритмії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.14 + Ю3(0)322
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА400994 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|