Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.121/128$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кириллова А. В. 
Исследование развития краткосрочной памяти у детей / А. В. Кириллова, С. А. Панова, Л. Д. Лесова // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия. - 2009. - 22, № 4. - С. 66-71. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Выявлено прогрессирующее развитие элементов цифровой, образной и словесно-логической видов оперативной памяти детей возрастом 3-х, 4-х и 6-ти лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.541.4 + Ю935.121/128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70795/Биол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Марченко А. О. 
Програмування та реалізація майбутнього як основна функція автобіографічної пам'яті / А. О. Марченко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 18. - С. 109-118. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто можливість використання інтенціональної теорії пам'яті під час вивчення автобіографічних спогадів. Показано, що використання цього підходу надає змогу пояснити всі специфічні феномени, притаманні цьому типу пам'яті. Запропоновано нове бачення проблеми забування та амнезії. Сформульовано основну функцію цього типу пам'яті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.121/128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Александров В. 
Базові механізми людської пам'яті як сутнісний фундамент в управлінні неперервною освітою / В. Александров // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 99-111. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Описано основні види пам'яті людини, їх характеристики, механізми функціонування та управління процесами неперервного навчання. Запропоновано оптимальні схеми навчального процесу для тих, хто вчиться, та ефективні процедури організації освіти для тих, хто навчає. Наведено рекомендації щодо забезпечення якості освіти. Вміщено структурні та функціональні схеми неперервної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ю935.121/128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського