Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.94$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Крижанівська З.  
Мотиваційні детермінанти діяльності педагога дошкільної ланки / З. Крижанівська // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 131-138. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз концептуальних підходів щодо мотиваційного компонента в структурі педагогічної діяльності. Представлено дані емпіричних зрізів з цієї тематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.94 + Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічні вимоги до пластового виховника: історичний аспект / З. І. Удич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 101-104. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено головні вимоги до вихователя молоді, котрі були сформовані в процесі історичного розвитку Пласту; проаналізовано джерела, раніше невідомі в наукових колах. Вироблено рекомендації щодо підготовки вчителів до організації самовиховання учнів старших класів загальноосвітньої школи.

Рассмотрены и определены главные требования для воспитателя молодежи, которые были сформированы в процессе исторического развития Пласта. Определены рекомендации к подготовке учителей к организации самовоспитания учеников старших классов общеобразовательной школы.

The author has considered and determined how the main requirements for a youth educator were formed in the process of historical development of Plast, and analyzed the sources the scientific community did not know before. The research was done in order to recommend some requests and teachersТ training for organizing the young people self-education.


Ключ. слова: вихователь молоді, Пласт, самовиховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)8 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбачова О. Ю. 
Дослідження особливостей смислової сфери сучасного вихователя дитячого навчального закладу / О. Ю. Горбачова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 41-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано характеристику смислової сфери вихователя дошкільного навчального закладу. Запропоновано введення поняття "емоційно-ціннісна компетентність вихователя", надано його визначення та характеристику рівнів сформованості. Експериментально визначено домінантні ціннісні орієнтації сучасного вихователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.94-7 + Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колтунович Т. А. 
Як не згоріти в полум'ї професії : корекц. прогр. для вихователів ДНЗ / Т. А. Колтунович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: с. 169-173 - укp.

Розглянуто поняття, симптоми та детермінанти виникнення професійного вигорання, проблеми його профілактики та психологічної корекції. Висвітлено методологічні основи проведення психологічної корекції професійного вигорання, розкрито процесуальні та змістові аспекти її програми. З'ясовано принципи побудови групової роботи, простежено її процедуру та виявлено очікувані результати. Наведено індикатори ефективності проходження психокорекційної програми. Запропоновано структуру програми психологічної корекції професійного вигорання для вихователів ДНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.94-69 + Ю949.244 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пісоцька Л. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вихователя дітей дошкільного віку в умовах ступеневої освіти / Л. Пісоцька // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 66-71. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в світлі сучасних вимог її інтеграції. Виділено основні напрями фахової освітньої підготовки. Розкрито особливості психолого-педагогічної підготовки на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні.

Рассмотрена актуальная проблема профессиональной подготовки будущих педагогов дошкольного образования в свете современных условий его интеграции. Выделены основные направления специальной образовательной подготовки. Раскрыты особенности психолого-педагогической подготовки на каждом образовательно-квалификационном уровне.

Dedicated to the actual problem of professional preparation of the teachers of pre-school education under the modern conditions of its integration. The main directions of professional educational preparation are singled out; the peculiarities of psychologic-pedagogical preparation on each education-qualificational level are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ю940.94

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козіна Т. М. 
До питання про психолого-педагогічну компетентність вихователя / Т. М. Козіна, С. І. Шеремет // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості сучасних педагогічних технологій в контексті реалізації освітніх та виховних завдань. Досліджено питання структури та змісту психолого-педагогічної компетентності вихователя. Розглянуто й охарактеризовано критерії оцінки рівня вихованості. Доведено, що психолого-педагогічна компетентність вихователя є однією з важливих динамічних характеристик його професійного "Я", яка збагачується в процесі реалізації особистісного потенціалу фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цибуляк Н. Ю. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійно важливих якостей майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 262-272. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто погляди науковців щодо психолого-педагогічних умов розвитку професійно важливих якостей у процесі професійної підготовки. Визначено умови, які сприяють розвитку цих якостей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.94 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Довгань Н. О. 
Розвиток психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Довгань; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2013. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) до роботи з обдарованими дітьми (ОД). Проаналізовано основні підходи щодо обдарованості, навчання, виховання та розвитку обдаровання. Визначено зумовлені специфікою та можливими психологічними проблемами обдарованої дитини психологічні особливості роботи вихователів з обдарованими дошкільниками (в сензитивному, дієвому та пізнавальному аспектах). Обгрунтовано складові та умови розвитку психологічної готовності вихователів до роботи з розвитку обдарованості кожної дитини, досліджено рівні та чинники її розвитку. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку психологічної готовності вихователів ДНЗ до роботи з ОД з урахуванням специфічних особливостей вихователів як дорослих учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.401 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402264 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського