Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю943.92$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Голенкова Ю. В. Особенности технологии обучения приемам саморегуляции будущих учителей физической культуры? / Ю. В. Голенкова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 25-28. - Библиогр.: 11 назв. - рус.Описано технологію навчання прийомів саморегуляції психічних станів майбутніх вчителів фізичної культури з урахуванням особливостей їх професійної діяльності. Описана технология обучения приемам саморегуляции психических состояний будущих учителей физической культуры с учетом особенностей их профессиональной деятельности. In article is shown technology of the education acceptance independent self-regulation psychic conditions future teachers of the physical culture with provision for particularities their professional activity. Ключ. слова: будущие учителя физической культуры, технология обучения, приемы саморегуляции Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-355.2 + Ю943.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Петровська Т. Інтерперсональна поведінка тренера та успішність змагальної діяльності спортсменів-підлітків / Т. Петровська, Г. Проценко // Соц. психологія. - 2005. - № 5. - С. 46-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Зазначено, що у проблемі підготовки висококваліфікованих спортсменів (команд) важливі не тільки техніко-тактичні фактори розвитку спортсмена, але й психологічна підготовка. Все більшого значення набуває психологічна підготовка тренера, адже головною його функцією є особистісно-орієнтоване виховання й освіта. Знання соціально-психологічних основ формування взаємин, виникнення та нормалізації конфліктних ситуацій, управління спортивною командою допомагає тренерові зробити ефективнішою діяльність всього колективу. Ключ. слова: тренер, спортивна діяльність, стиль поведінки Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Волянюк Н. Ю. Психологічні засади професійного становлення тренера-викладача : Автореф. дис... д-ра психол. наук / Н. Ю. Волянюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 34 c. - укp.Досліджено процес професійного становлення тренера-викладача в аспекті розвитку його суб'єктності. Розкрито психологічний зміст функціональної моделі суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Наведено результати теоретико-емпіричних досліджень атрибутивних показників суб'єктності тренерів-викладачів залежно від етапу професійного становлення. Розглянуто форми реалізації психологічного супроводу професіогенезу тренера-викладача: на всіх етапах - моніторингу як інформаційної основи, на етапах професійної підготовки й адаптації - самофутурування як способу конструювання професійного майбутнього, на етапах первинної та вторинної професіоналізації - супервізії як процесу ідентифікації та стимулювання психічних резервів суб'єктного та професійного зростання, на етапі майстерності - професійного самозбереження як засобу зміцнення психічного здоров'я та протистояння несприятливим факторам професійного середовища. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347022 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Федик О. В. Формування здібностей до тренерської діяльності у майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Федик; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2003. - 20 c. - укp.Розглянуто процес розвитку здібностей до тренерської діяльності залежно від уміння студентів розв'язувати психолого-педагогічні задачі. Установлено, що цілеспрямований процес діяльності щодо розв'язання задач поглиблює професійну мотивацію та підвищує рівень активності та подальший професійний поступ. Емпіричними корелятами є показники бюджету часу (власне самостійної роботи) студента. Серед психолого-педагогічних умов, які сприяють формуванню здібностей до тренерської діяльності, важлива роль належить мотиваційній сфері та особистісним якостям студентів, а також необхідному методичному забезпеченню їх навчального процесу за умов постійного домінування інтерактивних засобів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю943.92 + Ч51 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА326990 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Хуртенко О. В. Формування у майбутніх організаторів-тренерів психологічної готовності до прийняття рішень у екстремальних ситуаціях : автореф. дис... канд. психол. наук / О. В. Хуртенко; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2008. - 20 c. - укp.Проаналізовано особливості формування у майбутніх організаторів спортивно-масової роботи та тренерів психологічної готовності до прийняття рішень в екстремальних ситуаціях тренерської діяльності. Запропоновано психологічну модель, виявлено чинники та досліджено динаміку розвитку даної якості у студентів I - IV курсів педагогічних ВНЗ. Охарактеризовано структуру їх мотиваційної готовності щодо прийняття рішень в екстремальних ситуаціях, виявлено провідні та периферійні мотиви, встановлено відмінності у мотивації юнаків і дівчат. Проаналізовано особливості розвитку у студентів операційно-діяльнісного та когнітивного компонентів психологічної готовності. На базі системи спеціальних занять, вправ і тренінгів розроблено й апробовано програму формування психологічної готовності майбутніх тренерів до прийняття рішень в екстремальних ситуаціях управління спортивним колективом, експериментально підтверджено її ефективність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943.92 + Ч517 п92
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА358849 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|