Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.610.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кривозубова Е. В. 
Психофизиологические особенности леворуких школьников / Е. В. Кривозубова // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия. - 2006. - 19, № 4. - С. 135-141. - Библиогр.: 34 назв. - рус.

Указано, что леворукие дети являются особой группой учеников, для которых характерны трудности в обучении. Определено, что неблагоприятные психофизиологические особенности леворуких обусловлены характером межполушарного и корково-подкорковых взаимодействий, отличным от праворуких. Рассмотрены и проанализированы имеющиеся в литературе причины возникновения леворукости. Предложено использование биологической обратной связи в коррекции неблагоприятных психофизиологических состояний леворуких учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70795/Биол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Василенко І. Ю. 
Формування психологічної готовності педагогів до роботи з ліворукими дітьми і дітьми-лівшами у початковій школі : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. Ю. Василенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 22 c. - укp.

Уперше конкретизовано суть психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми-лівшами та ліворукими. Визначено зміст її структурних компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційного). Розкрито механізм формування даного виду готовності. Розвинуто наукові уявлення про специфіку та труднощі навчання даних дітей. Досліджено проблему становлення психологічної готовності як специфічної інтегральної властивості особистості до педагогічної діяльності у цілому, та, зокрема, до роботи з окремими категоріями учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-35 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коцан І. Я. 
Особливості сприйняття коротких проміжків часу старшими школярами залежно від типу моторної асиметрії / І. Я. Коцан, Т. В. Качинська, Ю. В. Збирун // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 2. - С. 65-69. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено особливості сприйняття коротких проміжків часу та індивідуальної хвилини лівшами і правшами старшого шкільного віку різної статі. Виявлено, що незалежно від типу моторної асиметрії досліджуваних усі запропоновані проміжки часу переоцінювалися. Дівчата-лівші, у порівнянні з правшами, менше переоцінювали проміжків часу, крім 10-ти та 15-секундних. В осіб чоловічої статі менш виражену переоцінку часу зафіксовано у хлопців-правшів, у порівнянні з лівшами. У лівшів-дівчат, у порівнянні з правшами обох груп та лівшами-хлопцями, під час оцінки індивідуальної хвилини зафіксовано її недооцінку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.921 + Ю983.610.2-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герасимова О. І. 
Виховання рефлексивних умінь у майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / О. І. Герасимова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 343-348. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано філософську, психологічну, педагогічну літературу з проблеми рефлексивних умінь. З’ясовано сутність понять «рефлексія» і «рефлексивні уміння». Охарактеризовано значення рефлексії та саморефлексії у контексті формування особистості, що надає змогу розуміти рефлексивні уміння як одні з компонентів навчальної діяльності, оволодіння якими надає можливість особистості майбутнього педагога творчо самореалізуватися за умов сучасного освітнього простору.

Проанализирована философская, психологическая, педагогическая литература по проблемам рефлексивных умений. Установлена суть понятий «рефлексия» и «рефлексивные умения». Охарактеризовано значение рефлексии и саморефлексии в контексте формирования личности, что дает возможность понимать рефлексивные умения как одни из компонентов учебной деятельности, овладение которыми дает возможность личности будущего педагога творчески самореализоваться в условиях современного образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тригуб Г. В. 
Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Тригуб; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами. Систематизовано й узагальнено основні підходи до оволодіння іноземною мовою у вітчизняних і зарубіжних психологічних і психолінгвістичних дослідженнях, зокрема природничий, культурно-історичний, діяльнісний, суб'єктний, асоціаністський, трансформаційно-граматичний, психотерапевтичний, нейропсихолінгвістичний підходи. Оволодіння іноземною мовою грунтується на особливостях розвитку пізнавальних процесів ліворукої дитини. За результатами емпіричного дослідження проаналізовано особливості іншомовного письмового мовлення таких школярів, закономірності мовленнєво-мисленнєвої діяльності у сукупності чуття мови, мовленнєвого розвитку та поняттєвого мислення. Встановлено особливості мотивації мовленнєвого розвитку ліворуких молодших школярів як чинника оволодіння іноземною мовою. На основі теоретичних та емпіричних узагальнень визначено психолого-педагогічне забезпечення ефективного оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами, які полягають у створенні відповідних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-35 + Ю984.030.221.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського